Jump to content

Diablo

Pasjonat
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Diablo

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zobacz ofertę KOMPLETNE SPRZĘGŁO Z JEDNOMASEM VALEO 228MM Kompletny zestaw sprzęgła Valeo ze sztywnym kołem zamachowym 228mm. Pochodzi z A4 B5 1,9TDI. Jak widać zestaw jak nowy, przejechał ok 4tyś. km. w aucie rodziców, ale niestety nie spodobała im się charakterystyka pracy sztywnego koła i zostalo zmienione na dwumas. Przeleżało trochę w piwnicy ale przyszedł czas na porządki. Przesyłka w cenie. Cena 500,00 zł Dodający Diablo Wysłano 17.03.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  2. Kompletny zestaw sprzęgła Valeo ze sztywnym kołem zamachowym 228mm. Pochodzi z A4 B5 1,9TDI, jako nowy kosztował 1200zł. Jak widać zestaw jak nowy, przejechał ok 4tyś. km. w aucie rodziców, ale niestety nie spodobała im się charakterystyka pracy sztywnego koła i zostalo zmienione na dwumas. Przeleżało trochę w piwnicy ale przyszedł czas na porządki. Przesyłka w cenie.
  3. Zobacz ofertę KOMPLETNE SPRZĘGŁO Z JEDNOMASEM VALEO 228MM Kompletny zestaw sprzęgła Valeo ze sztywnym kołem zamachowym 228mm. Pochodzi z A4 B5 1,9TDI. Jak widać zestaw jak nowy, przejechał ok 4tyś. km. w aucie rodziców, ale niestety nie spodobała im się charakterystyka pracy sztywnego koła i zostalo zmienione na dwumas. Przeleżało trochę w piwnicy ale przyszedł czas na porządki. Przesyłka w cenie. Cena 500,00 zł Dodający Diablo Wysłano 17.03.2019 Kategoria Audi A4 B5
  4. Kompletny zestaw sprzęgła Valeo ze sztywnym kołem zamachowym 228mm. Pochodzi z A4 B5 1,9TDI, jako nowy kosztował 1200zł. Jak widać zestaw jak nowy, przejechał ok 4tyś. km. w aucie rodziców, ale niestety nie spodobała im się charakterystyka pracy sztywnego koła i zostalo zmienione na dwumas. Przeleżało trochę w piwnicy ale przyszedł czas na porządki. Przesyłka w cenie.
  5. Diablo

    Wymiana wybieraka.

    Ja wymieniłem to z powodu przycinającej się jedynki i dwójki. Biegi te przycinały się kiedy chciały, niezależnie czy olej był zimny czy rozgrzany i jaka była temperatura na zewnątrz. Po wymianie kompletu i regulacji już tego nie mam, a biegi wchodzą precyzyjnie. Zawsze jest ryzyko, że to nie pomoże bo mogą to być synchronizatory lub sprzęgło, bo skrzynia to precyzyjne urządzenie i kazdy luz i zużycie może wpływać na jej poprawne sterowanie i pracę. Lepiej zacząć od tego niż od rozbierania skrzyni a zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi.
  6. Panowie podpowiedzcie, bo nie mogę nigdzie znaleźć co z żółtą wtyczką przy zmianie tasmy na 12 pinową. W instrukcji są zdjecia przed wymianą taśmy ale co z tą wtyczką zrobic bo ona nie pasuje do nowej taśmy? Czy ja trzeba dokupić i zamienić (odciąć, czy przełożyć piny)?
  7. Diablo

    Wymiana wybieraka.

    Spoko, ja dałem tylko informację, że do skrzyni GJW to nie pasuje. A tematu o wymianie poduszki nie czytalem całego bo tam bardziej o drganiu lewarka było. Jeszcze raz dzięki wszystkim za wiedzę bo i tak dzięki Wam nasze autka mogą jeździć dalej bezawaryjnie
  8. Diablo

    Wymiana wybieraka.

    No temat w którym jesteśmy przeczytałem dwa razy, a to co mi przytoczyłeś Kamil dotyczy BEXa który ma inną skrzynie. Bardziej bym przytoczył tą Twoją wypowiedź, ktora dotyczy dokładnie mojego typu silnika i skrzyni
  9. Diablo

    Wymiana wybieraka.

    W jakim poradniku? W tym temacie o ile się nie mylę pisałeś o dwóch rodzajach przegubu 8E0798151 i ktoś wspomniał, że mu wsteczny wchodzi jak jedynka, ale nikt mu nie odpisał jaka jest tego przyczyna. Pokażcie gdzie to jest napisane to zwrócę honor
  10. Diablo

    Wymiana wybieraka.

    Na wstępie dziękuję wszystkim za szczegółowe informacje i wskazówki. Wymieniłem cały zestaw łącznie z kasetą i biegi wchodzą znacznie precyzyjniej, więc po tylu latach warto to zrobić , choć po 100kkm. więcej w B5 nie było takich problemów Chcę dodać małą wskazówkę od siebie. Mianowicie, wymieniłem wybierak z gumowymi łożyskami w skrzyni GJW 6 biegów i po zmontowaniu okazało się, że nie mam blokady wstecznego i wchodził jak jedynka bez wciskania lewarka w podłogę. Po ponownym rozmontowaniu przyjrzałem się zasadzie działania tej blokady i okazało się, że kasety różnią się od siebie i moja jest wyższa, co widać na zdjęciach i blokada nie zahaczała o obudowę wybieraka. Z racji tego, że część była już montowana i wysmarowana smarem, poradziłem sobie zamieniając nowe gumowe tuleje do mojej starej kasety. Wszystko działa jak powinno. Zestaw który wymieniłem: a tu różnica między kasetami ta z zamontowaną kulką (wyższa) pasuje do skrzyni GJW
  11. Ok, dzięki za wskazówki Czyli reszta w miarę ok, tylko te stuki. Przymierzam się profilaktycznie do przeczyszczenia właśnie przepustnicy i odmy, bo poprzedni właściciel chyba rzadko zmieniał filtr powietrza bo syf był niemiłosierny, bałem się o przepływkę, że oberwała przez ten brud, ale jak jest ok to jej narazie nie ruszam.
  12. Dzięki za odpowiedź. Też pomyślałem o paliwie, choć wyjezdzilem zbiornik 98 i objawy były te same. Co mogę jeszcze zrobić, żeby wyeliminować nierówną pracę na jałowym? Jakieś dodatkowe logi? Co powinienem sprawdzic? Wcześniej miałem błąd czujnika G2 (temperatury na zegarach) ale od jakiegoś czasu już go nie ma, choć wydaje mi się, że więcej pali i ciężko mi zejść do 8l na trasie przy spokojnej jeździe.
  13. Świece zmieniane miesiąc temu na Laser Platinium. Czasem poszarpuje na wolnych obrotach i jakby tracił moc powyżej 4tyś. Jak przyspieszam płynnie wciskając gaz jest ok, ale jak wdepne to jakby nie wyrabiał, gdy popuszcze gaz dopiero ciągnie. Jak to można sprawdzić i wyeliminować. Co jeszcze może być tego przyczyną? Paliwo orlen 95, filtr paliwa mann, powietrza pipercross, wszystko dopiero zmienione.
×
×
  • Create New...