Diablo

Pasjonat
  • Zawartość

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Diablo

    Informacje

    • Imię
      Krzysztof
    • Lokalizacja
      Łódź

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Diablo

      Nowa cena 280+KW
    2. Diablo

      Spoko, ja dałem tylko informację, że do skrzyni GJW to nie pasuje. A tematu o wymianie poduszki nie czytalem całego bo tam bardziej o drganiu lewarka było. Jeszcze raz dzięki wszystkim za wiedzę bo i tak dzięki Wam nasze autka mogą jeździć dalej bezawaryjnie
    3. Diablo

      No temat w którym jesteśmy przeczytałem dwa razy, a to co mi przytoczyłeś Kamil dotyczy BEXa który ma inną skrzynie. Bardziej bym przytoczył tą Twoją wypowiedź, ktora dotyczy dokładnie mojego typu silnika i skrzyni
    4. Diablo

      W jakim poradniku? W tym temacie o ile się nie mylę pisałeś o dwóch rodzajach przegubu 8E0798151 i ktoś wspomniał, że mu wsteczny wchodzi jak jedynka, ale nikt mu nie odpisał jaka jest tego przyczyna. Pokażcie gdzie to jest napisane to zwrócę honor
    5. Diablo

      Na wstępie dziękuję wszystkim za szczegółowe informacje i wskazówki. Wymieniłem cały zestaw łącznie z kasetą i biegi wchodzą znacznie precyzyjniej, więc po tylu latach warto to zrobić , choć po 100kkm. więcej w B5 nie było takich problemów Chcę dodać małą wskazówkę od siebie. Mianowicie, wymieniłem wybierak z gumowymi łożyskami w skrzyni GJW 6 biegów i po zmontowaniu okazało się, że nie mam blokady wstecznego i wchodził jak jedynka bez wciskania lewarka w podłogę. Po ponownym rozmontowaniu przyjrzałem się zasadzie działania tej blokady i okazało się, że kasety różnią się od siebie i moja jest wyższa, co widać na zdjęciach i blokada nie zahaczała o obudowę wybieraka. Z racji tego, że część była już montowana i wysmarowana smarem, poradziłem sobie zamieniając nowe gumowe tuleje do mojej starej kasety. Wszystko działa jak powinno. Zestaw który wymieniłem: a tu różnica między kasetami ta z zamontowaną kulką (wyższa) pasuje do skrzyni GJW
    6. Zobacz ofertę Licznik benzyna 2004 mono 900N Licznik z mojego auta 100% sprawny. Posiada kontrolkę ciśnienia w kołach. Cena do dogadania. Cena 300,00 zł Dodający Diablo Wysłano 11.11.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
    7. Licznik z mojego auta 100% sprawny. Posiada kontrolkę ciśnienia w kołach. Cena do dogadania.
    8. Diablo

      Ok, dzięki za wskazówki Czyli reszta w miarę ok, tylko te stuki. Przymierzam się profilaktycznie do przeczyszczenia właśnie przepustnicy i odmy, bo poprzedni właściciel chyba rzadko zmieniał filtr powietrza bo syf był niemiłosierny, bałem się o przepływkę, że oberwała przez ten brud, ale jak jest ok to jej narazie nie ruszam.
    9. Diablo

      Dzięki za odpowiedź. Też pomyślałem o paliwie, choć wyjezdzilem zbiornik 98 i objawy były te same. Co mogę jeszcze zrobić, żeby wyeliminować nierówną pracę na jałowym? Jakieś dodatkowe logi? Co powinienem sprawdzic? Wcześniej miałem błąd czujnika G2 (temperatury na zegarach) ale od jakiegoś czasu już go nie ma, choć wydaje mi się, że więcej pali i ciężko mi zejść do 8l na trasie przy spokojnej jeździe.
    10. Diablo

      Świece zmieniane miesiąc temu na Laser Platinium. Czasem poszarpuje na wolnych obrotach i jakby tracił moc powyżej 4tyś. Jak przyspieszam płynnie wciskając gaz jest ok, ale jak wdepne to jakby nie wyrabiał, gdy popuszcze gaz dopiero ciągnie. Jak to można sprawdzić i wyeliminować. Co jeszcze może być tego przyczyną? Paliwo orlen 95, filtr paliwa mann, powietrza pipercross, wszystko dopiero zmienione.
    11. Witajcie. Bardzo was proszę o analizę. Niestety na drodze którą miałem do dyspozycji mogłem rozpędzić auto do ok. 6500obr. mam nadzieję, że to wystarczy. Logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_supoi8E.html http://vaglogi.pl/log-003_115_I3I1N2b.html http://vaglogi.pl/log-020_118_dJ72eGz.html Logi statyczne http://vaglogi.pl/log-032_002_033_573oKk.html
    12. Diablo

      Odświeżę temat. Przymierzam się do dokładki mat w mojej tylnej kanapie i chcę tylko wyjaśnić kwestię zasilania z bezpiecznika nr 44. Jak jest to podłączone fabrycznie? ...czy tam idą osobne przewody bezpośrednio od bezpiecznika 44, czyli jeden pojedynczy/podwójny do klimatronica zasilający przednie siedzenia i drugi pojedynczy/podwójny zasilający panel kanapy? Czy może idzie jeden gruby (jak opisał to Bartek) z bezpiecznika 44 do klimatronica podając mu zasilanie i we wtyczce rozchodzi się do zasilania sterowania kanapy? Bo jeśli w klimatronicu jest już zasilanie z 44 to nie ma potrzeby dublowania łączenia tego pinu z panelem kanapy i bezpiecznikiem, wystarczy podłączyć kanapę bezpośrednio z 44, ale ciekawy jestem jak jest to zrobione fabrycznie.
    13. Diablo

      Mogę wziąć komplet tył za 300.
    14. Będę delikatnie jeździć Najwazniejsze żeby strojenie przeżyło, później się je wzmocni. Moja B5 miała to samo sprzęgło co 1.8T w ośce 228mm i po wizycie u Radzikowsiego, który wzmocnił tylko docisk, bez problemu przenosiło 380Nm a wg. niego przenosi do 500Nm. U mnie została fabryczna dwumasa, więc to jest najsłabsze ogniwo, które i tak trzeba będzie zmienić, a wtedy wsadzę 240 tylko się zastanawiam czy na dwumasie czy na sztywnym.
    15. jest mocniejsze? jak zakladalem to LUK podawal to samo sprzeglo do BFB i BEX ja mam 6 biegowa skrzynie z Q wiec może faktycznie jest to samo sprzęgło ... sprawdzalem w katakogu Luka że ośka bfb ma inne sprzęgło, a w Q 6 biegów jest to samo, więc może strojenie przeżyje