Jump to content

Diablo

Pasjonat
  • Posts

    210
  • Joined

  • Last visited

About Diablo

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Diablo's Achievements

2

Reputation

  1. Zobacz ogłoszenie Swap hamulców 312/255 osłony quattro Komplet widoczny na zdjęciu, zdemontowany z mojego auta. 300+ KW Użytkownik Diablo Data 22.07.2021 Cena 300 zł Kategoria A4 B6/B7  
  2. Time Left: 3 days and 1 hour

    • Sprzedam
    • Używany

    Komplet widoczny na zdjęciu, zdemontowany z mojego auta. 300+ KW

    300.00 PLN

    Łódź - PL

  3. Zabawny jesteś, ale fajnie miec śmieszka na forum. Nie kojarzę żebym pytał czy pasują, tylko czy mogę je założyć z 288, no ale kazdy potrafi czytać jak potrafi, a jak nie potrafi to sam sobie dopowie i zinterpretuje, więc faktycznie dałeś odpowiedź na konkretne pytanie 👏
  4. Czy rozumiesz co ja napisałem? bo chyba nie za bardzo.
  5. I tu wszystkich zaskoczę, bo Dev się myli i wy też strzelacie ślepakami, bo guru hamulcowy napisał że nie pasują 😉 Zaciski weszły w siedemnastki felgi, jedyne to ciężarek od wyważenia zawadza, ale to jest mały problem. Rozstaw jest ten sam, a co więcej praktycznie wszystkie najważniejsze wymiary są takie jak w zacisku 320. Jedyne co nie pasuje i odwlecze ich montaż to inna odległość osadzenia tarczy, którą mam w zestawie od S5 i zacisk się nie mieści między tarczą a zwrotnicą. Natomiast ten problem rozwiązują najprawdopodobniej tarcze S4 których garnek jest o ok 4,5mm. niższy co odsunie ją od zwrotnicy o brakujący wymiar. Pozostałe wymiary tarczy sa identyczne. Tak więc Dev... jesli nie wiesz, to nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo już drugi raz odpisujesz bzdury a nie masz pojęcia o konkretnym przypadku, tym bardziej nie napiszesz czemu wg. Ciebie nie pasuje, tylko walniesz ,,nie pasuja" i cisza. Rozumiem, że nabijasz sobie statystyki, ale takie wypowiedzi ,, specjaliście od hamulcy" nie pasują 😜 Jak tylko wezystko będzie na miejscu zrobię zdjęcia i pokażę potomnym kolejny zestaw naprawdę potężnych hebli, bo klocek jest prawie dwa razy większy niż w zacisku 320 (podejrzewam iż w 345 z S4 jest ten sam) co przy modzonych autach zwiększy bezpieczeństwo. Pozdrawiam.
  6. Nie pasują? Tzn. nie mieszczą się czy co?
  7. Cześć. Panowie, mam pytanie. Mam heble 320/288 które czekają na montaż, ale trafiły mi się teraz 345 z S5 z 2010. Czy mogę je założyć z tyłem 288, czy powinienem założyć minimum 300 lub 330 z tyłu?
  8. Bardzo możliwe, choć przed drugim logiem zmieniłem świece i cewki na nowe bo cewki fabryka i tak mi zasugerował jeden tuner, ale chyba kasa w błoto :/ Te logi na dole są zrobione innego dnia. Przed drugim pomiarem do 25 l. Ultimate dolałem 20 l. Racing 100 żeby wykluczyć słabe paliwo i też się pozmieniało, choć były robione chwile po sobie. Najdziwniejsze że się pojawiło na innym cylindrze niż wcześniej. Głowica nie ruszana, tylko wałek zmieniony przy okazji zmiany przedniego rozrządu. 118 nie robiłem niestety. http://vaglogi.pl/log-003_020_9Tban.html Co Ty na to?
  9. Pompę mam Walbro w szufladzie jeśli seria nie da rady, a przepływki seryjne podobno wystarczają na to co celuję, ale dzięki za info,
  10. Też tak sądziłem, ale wysłałem je jednemu tunerowi do analizy i powiedział, że nie można zrobić większej mocy, a celuję w 260+ póki te cofki występują.
  11. Tak polecił mi Geremi który robił turbo. Wałek ma dawać dodatkowy bonus w przepływach,. Kupiłem go za grosze, a włożyli mi go przy okazji wymiany rozrządu.
  12. Panowie, Proszę o analizę i pomysły co może być przyczyną cofania zapłonów. BFB, FIMC 63mm orurowanie, turbo Geremi, wtryski 630 Bosch, TIP, DP, nowy DV, wydech przelot 70x 2x60, wałek ssący AG z wolnossaka, kolektor seria, przepływka seria, paliwo BP Ultimate, nowe świece, nowe cewki NGK. Kompresja ponad 13 na każdym cylindrze. http://vaglogi.pl/log-003_020_6pwXk.html http://vaglogi.pl/log-114_115_520xfd.html http://vaglogi.pl/log-001_002_031_17M4Y.html
  13. Dzięki, bo walczyłem z nierówna pracą na jałowym i powiedziano mi żeby zaraz po skasowaniu błędów, których nie mam zerknąć na korekty i napięcia czujników stukowych. Myślałem, że napięcia pod 0,700 na 1 cylindrze czyli prawie dwukrotnie większe od pozostałych to już sporo za dużo, ale gdzieś czytałem, że może to być lekki hałas łańcuszka który czujnik blednie rozpoznaje jako stukanie. Ale jeśli mówisz, że wszystko jest ok, to bardzo dziękuję
×
×
  • Create New...