Skocz do zawartości

krajan1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krajan1

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    BPG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krajan1

0

Reputacja

  1. Czy udało się rozwiązać problem oszronionego grubego przewodu? Co było powodem?
  2. Cześć. Zapewne stuka luźny króciec pompy vacum. Naciskając ten przewód blokujesz podskakiwanie tego króćca. Częsta usterka. Rozwiązanie definitywne to wyjęcie pompy i wymiana. 2 lata temu unieruchomiłem ten króciec wąskim paskiem szarej poxiliny i od tego czasu mam z tym spokój.
  3. Stukanie na zimnym zanim się nagrzeje mozesz mieć właśnie od tego plastikowego krócca pompy vacum który podskakuje, bo jest luźny. Sam tak miałem. To stukanie znikało po rozgrzaniu silnika. Spróbuj podczas tego stukania docisnąć przewód z króćcem w kierunku pompy zeby nie miał luzu. Rozwiązania miałem dwa: wymiana pompy lub polecana gdzieś Poxilina do unieruchomienia króćca. Na tym drugim rozwiązaniu jeżdzę juz rok i jest ok - nie stuka.
  4. krajan1

    krotkie ssanie

    Kiedyś też się nad tym zastanawiałem, czemu np. przy +10 st. ssanie potrafi działać przez 1-2 minuty a czasem przy + 2-3 st. obroty na dzień dobry są już ok 800 i nie ma ssania. Nie mam jednak żadnych błędów i nic się nie dzieje więc chyba tttm i tyle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...