krajan1
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O krajan1
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 T
-
Kod silnika
BPG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia krajan1
0
Reputacja
-
Czy udało się rozwiązać problem oszronionego grubego przewodu? Co było powodem?
-
Cześć. Zapewne stuka luźny króciec pompy vacum. Naciskając ten przewód blokujesz podskakiwanie tego króćca. Częsta usterka. Rozwiązanie definitywne to wyjęcie pompy i wymiana. 2 lata temu unieruchomiłem ten króciec wąskim paskiem szarej poxiliny i od tego czasu mam z tym spokój.
-
Stukanie na zimnym zanim się nagrzeje mozesz mieć właśnie od tego plastikowego krócca pompy vacum który podskakuje, bo jest luźny. Sam tak miałem. To stukanie znikało po rozgrzaniu silnika. Spróbuj podczas tego stukania docisnąć przewód z króćcem w kierunku pompy zeby nie miał luzu. Rozwiązania miałem dwa: wymiana pompy lub polecana gdzieś Poxilina do unieruchomienia króćca. Na tym drugim rozwiązaniu jeżdzę juz rok i jest ok - nie stuka.
-
Kiedyś też się nad tym zastanawiałem, czemu np. przy +10 st. ssanie potrafi działać przez 1-2 minuty a czasem przy + 2-3 st. obroty na dzień dobry są już ok 800 i nie ma ssania. Nie mam jednak żadnych błędów i nic się nie dzieje więc chyba tttm i tyle.