Jump to content

karol3390

Pasjonat
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About karol3390

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Poznań

Car

  • Car model
    Audi
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BWE
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

427 profile views
  1. czytalem. nic nie wniosl nowego :p bede wymienial teraz przegub zewn prawy. gumy stabilizatora i moze drazki kierownicze jesli beda luzne. magla nie bede ruszal. Wiesz moze czy sa takie same cyrki z zewn przegubami jak z wew? ze kazdej firmy inny?
  2. czyli to przeskakiwanie koła moze isc z przegubu zewn ? lewa strona jest w dobrym stanie wiec bym chyba nie ruszal nie nie, nie daje w palnik na skreconych
  3. byly w zestawie wahaczy wiec calosc wymieniona jedyna opcja to zewnetrzny prawego koła bo wewnetrzny byl wymieniany. Przy wymianie wew. zewn byl sprawdzony i niby ok ale moze dla zasady go wymienic?
  4. Wszystko wydaje sie ok. Jakieś inne pomysly?
  5. Witam Panowie. Ostatnio pojawily mi sie dziwne stuki z przedniego zawieszenia i tak jakby przy max skrecie w lewo jakby auto przejeżdżało przez dziure lub wyboj(takie przeskakiwanie) . Jak kto woli Wczesniej wymienione zostaly kompletne przednie wahacze. Za wyjatkiem drazkow kierowniczych. Koncowki byly w komplecie. Komplet mayle. Pare miesiecy wczesniej byly wymieniane poduszki mocowania amortyzatorow. Czym moga byc spowodowane te stuki i to "przeskakiwanie"? To moze byc od tych drazkow, ktore nie zostaly wymienione, czy moze magiel sie juz sypie? A moze cos zupelni
  6. co do przegubu wewnetrznego to polecam sciagnac, rozebrac i samemu policzyc a pozniej dopiero szukac. mi wszedzie pokazywalo ze 34 zęby a okazalo sie po sciagnieciu ze jednak 24 i lipa. tylko 2 przeguby od GSP znalazlem na tyle zębów
  7. a orientujesz sie czy jest jakis zamiennik do tej polosi, zeby miala 34 zeby i byla tej samej dlugosci co 8E0 407 272 BN ? zebym mogl sobie wrzucic przeguby zew wew lobro czy tam skf? jak z zywotnoscia tych z euro drivershaft ? znalazlem jeszcze gsp 661070. Ktos na nich jezdzi ? wytrzymuja czy za moment znowu do wymiany?
  8. 8E0 407 272 BN to jest numer poloski, ktora sciagnalem z auta
  9. chyba, ze ktos wie na co moge zamienic poloske 8E0 407 272 BN ? tak, zeby pasowala i miala 34 zeby ?^^
  10. Czesc. Poszukuje przegubu wewnetrznego do audi a4b7 2.0tfsi bwe 2006r quattro tiptronic 6hp19 na 24 zeby. Po vin nie pasuja zadne 😅 (wyszukane maja 34 zeby a fizycznie mam 24)
  11. karol3390

    tempomat

    dzieki. wszystko poszlo gladko :)
  12. karol3390

    tempomat

    Czesc. Mam audi a4b7 2.0tfsi tip moje pytanie jest nastepujace. Mam manetke do tempomatu, ale na vagu pokazuje ze modul kolumny nie obsluguje tempomatu. Czy jak wymienie sam modul na taki obslugujacy tempomat to wszystko bede musial kodowac od poczatku ? Z gory dzieki za odpowiedz :)
  13. czesc. w planach mam na razie podmienienie wezyka w celu spr czy rowniez wystepuje problem
  14. karol3390

    Felgi EMR

    Ktos spotkal sie z takim producentem felg? Podobno robia podrobki ori felg ale nigdzie nie moge znalezc info na temat jakosci wykonania felg
  15. WitamPacjent 2.0 tfsi bwedziwny dźwięk(stukanie) na zimnym dochodzący z przewodu podcisnienia(tak mi sie wydaje), w miejscu w ktorym wezyk wchodzi w karoserie.Jesli go docisne to dzwiek ustaje. Na cieplym brak dziwnych dzwiekow.Co moze byc przyczyna ? Wymienić? Czy ma stukać? dorzucam fotke z numerem o ktory wezyk mi chodzi. wezyk dalej wchdozi w taki stozek i w karoserie inaczej nie umiem wytlumaczyc
×
×
  • Create New...