petrosdbz20

Pasjonat
  • Zawartość

    187
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O petrosdbz20

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BWT
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    298 wyświetleń profilu
    1. Tak sobie patrzę: http://pl.realoem.me/Audi/USA/A4Q/2007/454/R/1/115/115050#19 Jakbym brał z lejkiem, to powinienem wymienić ten oring oznaczony jako 22?
    2. Dzięki
    3. Hej. Ostatnio zauważyłem, że plastikowy uchwyt do bagnetu jest pęknięty, a na samym bagnecie były jego odłamki. Postanowiłem kupić nowy i... tu moje pytania do Was 1. Czy mogę kupić sam bagnet? Wszędzie widzę tylko bagnety z lejkiem w zestawie. 2. Czy wszystkie 2.0 TFSI w b7 mają takie same miarki oleju? Do BWT mogę kupić miarkę z BGB, BWE lub innego?
    4. Ok. Wygooglowałem możliwe problemy. Jakieś pomysły, na co zwrócić uwagę na początek, skoro była wyjmowana turbina? Co mogło zostać naruszone? Dzisiaj dodatkowo po pracy odpalam silnik, chodzi jakoś dziwnie, miga check engine i obroty na poziomie 800 od razu bez ssania. Po paru sekundach zgasiłem, zapaliłem, i już było ok. Nie odpalił na 1 cylindrze?
    5. Hej. W zeszłym tygodniu miałem regenerowaną turbiną. Po odebraniu samochodu wszystko było ok. Przejechałem jakieś 150km i nagle w mieście zapalił mi się CHECK ENGINE. Podpiąłem kompa i dostałem coś takiego: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 161204 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 822 /min Load: 28.6 % Speed: 5.0 km/h Temperature: 66.0°C Temperature: 11.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.970 V Skasowałem, przejechałem 100km i dzisiaj z mieście to samo: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 161365 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1047 /min Load: 17.6 % Speed: 21.0 km/h Temperature: 92.0°C Temperature: 31.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V Co może być nie tak? Wracać do mechanika? Niestety z elektroniką u niego jest słabo, a turbinę wysyłał do zewnętrznej firmy. A może to jest normalne po wyjęciu turbiny i regeneracji? Może z czasem przestanie walić tym błędem. Kompletnie się nie znam, więc będę wdzięczny za każdą sugestię.
    6. Hej. Ostatnio rodzice oddali samochód (a4 b5 1.8 adr) na wymianę oleju. Dzisiaj zobaczyłem, że bańka z resztkami, które dostali to Shell Helix 10w-40 DIESEL spełniający normę VW 505.00. Z tego, co wyszukałem, to ADRy potrzebują oleju z normą 502.00. Czy jest się czego obawiać? Zgłaszać reklamację? Zostawić?
    7. Hej. Szukam kogoś, kto ogarnie mi w najlepszy sposób zarysowanie z tego tematu:
    8. Pierwszy lepszy lakiernik to ogarnie, czy raczej będą chcieli jechać po całości?
    9. Haj. Od dzisiaj mam taką "ozdobę" na tylnym zderzaku: Dużo zabawy? Cały zderzak + sąsiednie? Potencjalny koszt? A może sam coś mogę zrobić?
    10. Hej. Czym się różni ta z A3? Trzeba rzeźbić w ramce?
    11. Zobacz ofertę Kupię RNS-E LED Kupię RNS-E LED do A4 b7. Najlepiej pokrętła chrom Dodający petrosdbz20 Wysłano 24.10.2017 Kategoria Audi A4 B6/B7
    12. Kupię RNS-E LED

      Kupię RNS-E LED do A4 b7. Najlepiej pokrętła chrom
    13. Może nie zapomnę. Wczoraj jednak podobnie działo się po ruszeniu bez dłuższego postoju. Mam wrażenie, że im delikatniej ruszę, tym większa szansa na ten "dźwięk". Chociaż... zgaduję, że myślisz o przegubach. Jednak zawsze zostawiam wyprostowaną kierownicę.
    14. Fajnie by było jednak chociaż wiedzieć, która część tak niepewnie budzi się do życia