Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy P0300 i P2187 w A4 B7 2.0TFSI


petrosdbz20

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Zauważyłem ostatnio, że czasem przy odpalaniu dosłownie przez sekundę mam wrażenie, jakby nierówno chodził silnik. Podłączyłem kompa i wyskoczyło mi P0300 - nieciągły - wypadanie zapłonu i P2187 - stały - za uboga mieszanka na jałowym. Normalnie obstawiłbym cewki, ale ta uboga mieszanka mi nie pasuje. Czyżby łapał gdzieś lewe powietrze? Co będzie najprościej sprawdzić samemu, zanim udam się do mechanika i wydam miliony monet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uboga mięszanka bięgu jałowego to nieszczelność ,ciągnie lewe powietrze, najczęściej odma, może też być pęknięty przewód odmy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.07.2023 o 21:27, krzychuG napisał(a):

Uboga mięszanka bięgu jałowego to nieszczelność ,ciągnie lewe powietrze, najczęściej odma, może też być pęknięty przewód odmy,

Przy odmie nie powinienem przypadkiem usłyszeć syku po zgaszeniu silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz co sprawdziłeś ,zawór odpowietrzający zbiornika równierz może być przyczyną,Korek wlewu oleju zasysa mocno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.07.2023 o 22:04, krzychuG napisał(a):

Napisz co sprawdziłeś ,zawór odpowietrzający zbiornika równierz może być przyczyną,Korek wlewu oleju zasysa mocno?

Nie miałem ostatnio czasu za bardzo na nic. Jak odkręcę korek lub wyjmę bagnet, to telepie i ledwo chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dużego poboru lewego powietrza nie ma bo dopiero się telepie jak odkręcisz korek wlewu oleju, także może 

to być zawór odpowietrzający zbiornik, jak jest jeszcze orginalny nie zawadzi go wymienić, sprawdzić możesz czy przepuszcza po zdemontowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, krzychuG napisał(a):

zawór odpowietrzający zbiornik

Mówisz o tym? https://www.autodoc.pl/aic/16115888

Gdzie on siedzi? Nie mogę znaleźć schematu jakoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2023 o 14:44, krzychuG napisał(a):

W a6 z tym silnikiem w okolicach kolektora sącego.

 

Wymieniłem ten zawór, wymieniłem też odmę przy okazji. Przejechałem się, wydawało się ok. Skasowałem błędy i zaczął się telepać na wolnych obrotach. Chyba skasowanie błędów wyłączyło tryb awaryjny i teraz nie da rady już ciągnąć na ubogiej mieszance. Nie wiem, co mogę jeszcze zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...