Jump to content

marcinps

Pasjonat
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

About marcinps

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    ESSEN

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BGB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

marcinps's Achievements

3

Reputation

  1. Zestaw wziołem od Gregorski3 pasował idealnie. Ten z 1.8 turbo na 31 zębów
  2. A to drugie zdjęcie jest od 1.8 T ty mas z opisu 2.0tfsi Jeszcze zapomniałem że u siebie jeszcze zmieniałem pompę oleju plus wszystko inne potrzebne do konwersji tak że to był łączny koszt tego wszystkiego około 1400 euro
  3. Mogę Ci powiedzieć ile w Niemczech zapłaciłem za zestaw dekla + napinacz + łańcuch to było 512 euro zaś u siebie wymieniłem dodatkowo koło zmiennych faz śrubę dodatkowo szklankę uszczelki i kruciec dolny z tyłu za wszystko zapłaciłem 1300-1400 euro robota własna drogo wiem ale jak masz plan zostania z autem dłużej nie oszczędzaj nie warto.
  4. To jest tylko moja opinia ale jak coś to tylko oryginał ją dałem zamiennik i po roku się wysypał.
  5. Przerabiałem to u siebie wiem że to koszta ale jak planujesz dłużej potrzymać auto rób konwersję przynajmniej później nie będziesz się zastanawiał czy pompa działa czy nie, a tak święty spokój.
  6. Witam nie śruba z pompy zaślepia kanał olejowy, ja u siebie w ten otwór po nagwintowaniu wkręciłem śrubę na klej do śrub i tym sposobem zostaje zaślepiony kanał olejowy.
  7. Operacja się udała furka śmiga👍
  8. No i padło na wymianę pompy olejowej wraz z fazatorem i nowym deklem plus kruciec od wody plus panewki, była decyzja co dalej ale auto zostaje ze mną do końca 😉
  9. Pany prośba czy może ktoś mi podać numery części potrzebne do zmiany pompy oleju na tą z 1.8 co konkretnie potrzeba wraz z numerami części do silnika bgb.
  10. No właśnie lawetę moge mieć dopiero po stronie niemieckiej. 😩
  11. Najgorsze że rzęzi nie miłosierni objaw diesla x10 strasznie głośno i zastanawiam się bo mam do zrobienia trasę 900km 😩 P0016 – Pozycja wału korbowego / pozycja wałka rozrządu, korelacja A czujnika 1. rzędu i teraz czy da radę z tym jechać?
  12. No pany się zesrało klekot na ciepłym i błąd P0011 powrócił i niestety czeka mnie ponowna wymiana wariatora ale powiedziałem koniec wymieniam na oryginał plus dodatkowo nowy dekiel plus pierścienie i uszczelka koniec z zamiennikiem no ale po rabatach wyszło 520euro niestety tak to jest jak chce się przyoszczędzić😩 raz, a porządnie.
  13. Jeżeli ci się nie odzywa łańcuch i nie masz problemów ze zmiennymi fazami oraz na ciepłym nie klekocze jak diesel zostaw to.
  14. Nie tam jest normalny gwint ale jak pisałem to się lubi tak zapiec że czasem pomaga tylko demontaż wałka i na stole odkręcić.
×
×
  • Create New...