Jump to content

prze.mo

Pasjonat
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

About prze.mo

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Inowrocław

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    ASB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Panowie. Gdzieś kiedyś wpadłem na wątek że ten klekot pojawia się kiedy jest turbo nie doładowuje. U mnie pojawia się to w bardzo gorące dni, widocznie intercooler nie wyrabia wtedy. Dźwięk znika po mocniejszym wciśnięciu gazu. U mnie na pomogła adaptacja sterownika turbosprężarki.
  2. Sprawdź czy między głowicami, tam gdzie jest filtr oleju nie masz wycieku. Tam jest wymiennik ciepła woda-olej, zdarza się że oring jakiś nie trzyma. A żeby płyn tam nie stał to są otwory odpływowe, jeden właśnie nad skrzynia a drugi gdzieś z przodu o ile dobrze pamiętam.
  3. U mnie dpf na miejscu. Mogę coś nagrać dopiero w sobotę jak będę w domu. Jak nie masz dpf to powinien ładnie drzeć japę.
  4. Jedyne co mam z akcji. Ja usuwałem środek, puchy zostawiłem.
  5. Siema, ja usuwałem końcowe wydechy. Co to mocy to nie mam pojęcia, ale raczej nic więcej nie będzie bo tam w środku tylko przegrody są. Dźwięk w przypadku jak masz dpf zmieni się bardzo delikatnie na bardziej basowy.
  6. Witam. Panowie mam pytanie, muszę dostać się do sterownika od multi. Pytanie jak to jest uszczelnione? Ma ktoś jakiś nr uszczelki lub coś? Czy może na dirco to poskładać?
  7. Może masz gdzieś wyciek oleju który dostaje się na sprzęgło, i poprostu jak kawałek przejedziesz to go wypala z tarczy
  8. Witam, Panowie kiedyś gdzieś rzuciło mi się w oko że schifter od Rs4 ma skrócony skok. Ktoś mógłby to potwierdzić?
  9. Witam. Panowie muszę wymienić podkładki pod wtryskami w silniku asb. Wie ktoś może z jakim momentem odkręcić wtrysk oraz klapkę wtryskiwaczy?
  10. Witam. Jakiś czas temu wrzuciłem nowy gwint mts, kupowane u mapeta, dobierane według tabliczki znamionowej. Tył mam skrecony na Maxa i jeszcze mi za wysoko, macie jakieś pomysły jak to posadzić niżej? Felga 18, 8.5j et 29 opona 225/40. Poza troszkę mała regulacja z tyłu z zawieszenia jestem bardzo zadowolony, chyba nawet bardziej komfortowy niż 1bv które było ori. Niżej foto jak to siedzi. Pozdr
  11. Ten dźwięk wycisza się po chwili? Bo może to też byc podkładka pod wtryskiwaczem
  12. Dziękuję Kolego za info, ciekawe jak bym wrzucił torsen od s-ki może by więcej momentu szło na tył było by ciekawiej ? jak byś miał może jeszcze chwilkę czasu i wrzucił mi nr uszczelki między skrzynia a torsen em to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  13. Witam. Posiadam b7 3.0 tdi w manualu, oznaczenie skrzyni biegów jmj. Niestety najprawdopodobniej mam luz na torsenie ponieważ przy gwałtownej zmianie biegów słychać stuk, oraz przy podniesionych kołach tylnymi trzeba wykonać ok pół obrotu żeby przód się obrócił. Dyfer oraz wal napędowy sprawdzone, bez luzow. Moje pytanie to czy można wymienić sam torsen, bez wyciągania skrzyni oraz od jakie skrzyni torsen by jeszcze pasował do mnie. Pozdrawiam.
  14. Witam. Posiadam b7 3.0 tdi w manualu, oznaczenie skrzyni biegów jmj. Niestety najprawdopodobniej mam luz na torsenie ponieważ przy gwałtownej zmianie biegów słychać stuk, oraz przy podniesionych kołach tylnymi trzeba wykonać ok pół obrotu żeby przód się obrócił. Dyfer oraz wal napędowy sprawdzone, bez luzow. Moje pytanie to czy można wymienić sam torsen, bez wyciągania skrzyni oraz od jakie skrzyni torsen by jeszcze pasował do mnie. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...