Skocz do zawartości

mambazdw

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mambazdw

Informacje

  • Imię
    DANIEL
  • Miasto
    SIERADZ

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

606 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mambazdw

0

Reputacja

  1. na 16-tkach nie będzie jeszcze większej szpary między nadkolem a oponą?
  2. Witam znawców Audi Ostatnio zmieniałem amortyzatory wraz ze sprężynami w swojej audi na oryginalne, ponieważ zakupiłem ją na sprężynach obniżających eibach co powodowało, że haczyłem osłoną silinika przy każdej nierówności. Stwierdziłem, że zimą nie ujadę, a komfort jazdy był żaden. Amory ze sprężynami założone, komfort jazdy lepszy ale ta dziura która powstała w nadkolu... Opony 235/40 R18. Chciałbym zakupić jakieś wyższe aby ta przestrzeń zniwelowała się a dodatkowo komfort jazdy jeszcze bardziej poprawił się. Idzie zima szukam więc w pierwszej kolejności zimówek. Nie wiem czy szukać samych opon czy z felgami. Jaką opone założyć aby siedziała wyżej? Na felge 18-tke czy lepiej kupić z felgą 16-17?
  3. Tak to jest windows 7 ale poprzednio tez byl i wszystko smigalo a teraz kupilem i nie chce?
  4. Witam. Piszę ponieważ już poległem. Kupiłem ostatnio ELM327 z kablem ( nie BT). Oczywiście jakby inaczej nie dodali mi płytki instalacyjnej która miała być. Po kilku słowach goryczy podali link gdzie owe pliki mogę sobie pobrać na dysk. Tak też zrobiłem. Miałem już wcześniej taki ELM327 z tym, że z funkcją BT i śmigał bez problemu dopóki go nie zgubiłem pamiętając mniej więcej co trzeba zrobić wykonałem : instalacja sterownika, instalacja programu scantool.net, zmiana portu w programie na taki jaki jest ustawiony w menadżerze urządzeń, zmiana prędkości co spowodowało że komunikat ze zgodnością portu przestał sie pojawiać. Potem komunikat "waiting for ECU timeout" przechodzi również poprawnie i na komunikacie : "Protocol could not be detected. please check connection to the vehicle and make sure the ignition is ON" cały czas wywala. Oczywiście ELM podłączony do auta i zapłon włączony. Probowałem już wszystkiego co mi przyszło do głowy, zmieniałem na inne porty, ponowne intstalacje, kolejność podłączenia, a uruchamiania programu Cały czas ten komunikat i czewona dioda na ELM'ie. Macie jakiś pomysł? ELM chyba sprawny bo po podłączeniu do kompa pokolei zapalają się wszystkie kontrolki, poczym zostaje już sama czerwona do samego końca. Pamiętam że w poprzednim po prawidłowej konfiguracji dioda była zielona. Osobiście obstawiam, że coś jest nie tak w tych plikach które pobrałem, sterownik czy coś bo w instrukcjach w necie podają, że podwójnie należy uruchomić kreator i zainstalować dwa sterowniki, po czym w menadżerze urządzeń mają 2-3 pozycje w Porty (COM i LPT) a mi instaluje jeden sterownik i po instalacji jest tylko jedna pozycja PROLIFIC USB TO - SERIAL COMM PORT (COM1). W załączniku link do instrukcji o której piszę i screen z mojego menadżera urządzeń po instalacji sterownika
  5. Same sprezyny czy amory tez trzeba zmienic?
  6. zdjąłem koło. Sprężyny są czerwone jak widać. Nic więcej na nich nie pisze.
  7. Fotki w załączniku. Bardzo mało miejsca już jest miedzy oponą a nadkolem, nie wiem czy by weszły 225/45/ r18
  8. Dodam jeszcze że opony to 235/40 R8 przez co jeździ się jak w ciagniku, moze kołami innymi można coś polepszyc z ta wysokoscią a jednocześnie poprawić komfort jazdy bo niekurywajmy 235/40 to nie jest na nasze drogi, fajne do autostrad bo szerokie to trzymają się zakrętów, nie do dziur i polepionych drug, a takich u mnie mnóstwo
  9. Witam. Zakupiłem w Niemczech Audi a4B7 Sline 1.8 Turbo 163KM 2005r Sedan. Problem polega na tym że przód jest obniżony. Obniżony tak że na wszystkich nierównosciach, dziurach, krawężnikach hacze spodem. Kolega ma w BMW jeszcze bardziej obniżone, ale w przeciwieństwie do mojego sztywne zawieszenie przez co jego o nic nie haczy. Chciałbym ją podnieść, bo póki co jazda tym to męczarnia. Nawet przy progach zwalniających boję się że zawiesze się. Ołsona silnika już jest cała popękana. Niestety nikt nie umie mi pomóc i doradzić ięc napisałem tutaj Prosze o pomoc czy w takim autku trzeba wymienić same sprężyny czy razem z amortyzatorami? czy może jest możliwośc podneisienia bez wymiany? Czy może jeszcze jakieś inne rozwiazanie? Jeżeli wymiana to moze szukać zawieszenia z anglika na części by koszty nowego nie załamały mnie całkowicie,. Prosze o rady i pomoc. Jeśli foto potrzebne to dajcie znać
  10. HEj Prosiłbym o jakiś link gdzie mogę kupić żarówki i jakie dokładnie do jazdy dziennej oraz postojówki na tyle odpowiednie by nie świecił mi się błąd żarówek na desce lub link do jakiegos emulatora jeśli wymiana żarówek nie pomoże.
  11. Hej TAk, chcę podnieśc moc z 163km na 200-220KM. Podobno tyle spokojnie można. Już zakładajac gaz wybrałem podzespoły pod większa moc - inny reduktor, większe węzyki.. No na pewno przyciemnienie szyb, na pewno boki i tył od S LINE. Jesli masz jakieś jeszcze propozycje to smiało pisz jestem otwarty na sugestię, nie zawsze samemu coś wpadnie do głowy a pomysł może wnieść dużą różnicę na plus teraz walcze z żarówkami, świecą mi 2 błędy od postoju i jazdy dziennej. Kupiłem nowe ledowe ale błędy nadal są, Nie wiem czy nie potrzebny będzie jakiś emulator by nie wykazywało będu, dodatkowo nie swiecą mi żarówki od swiateł drogowych, tylko w xenonach przesakkuje zastawka i swiecą mocniej, a chyba powinny doświetlać dodatkowo zarówki od drogowych.. Patrzyłem na kompie o myślałem że są inne ustawienia wgrane ale interfejs auta jest okrojony i nic się tam nie pozmienia zbytnio także troszkę zgłupiałem
  12. czyli już wiem co dalej w kolejności jest do zakupu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...