
Daro324
Pasjonat-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Daro324

Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
Siemianowice Śl
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
369 wyświetleń profilu
-
Dzwięk nie dochodzi z filtra powietrza ?
-
Witam, Mam problem z moim AFN Guziec szarpie/przerywa na 4.5 biegu podczas przyspieszania (Gdy but w podłodze) w zakresie obrotów 1500/2000, gdy wskazówka obrotomierza przekroczy 2tys nagle przestaje i juz idzie płynnie, myślałem ze to przez nastawnik, wyczyściłem go... (dokładnie, miejsca pod płytką, przy cewce również) lecz dalej to samo, po odpięciu impulsatora auto nadal szarpie... Najdziwniejsze jest to, że szarpanie jest ale nie zawsze... przez 3 dni szarpie tydzien spokoju.. później 2 dni znowu poszarpie miesiąc nic.... i później znowu tydzien szarpie 2 dni nic...... Problem występuje od kiedy go kupiłem czyli jakieś 2 lata, fitry wymieniałem przez ten okres 3 razy... Logi były robione na 5 biegu podczas występowania objawu. Dynamiczne 001 003 004 008 010 011 013 Statyczne 000 BS 001 004 008 013 Z góry dzięki za pomoc, POZDRAWIAM !
-
a żeby zdjąć tą harmonijkę to musze całą instalacje wyjąć z drzwi ?
-
Witam, nie będę zakładał nowego tematu... Mam podobny problem tylko że u mnie na początku szyby nie działały gdy otworzyłem drzwi od kierowcy więcej niż połowę, domyślam się że złamany jest któryś z przewodów w drzwiach.. przy otwieraniu okien z kluczyka wszystkie szyby idą w dół oprócz szyby kierowcy.... które przewody sprawdzić najpierw ? z góry dziękuje za pomoc
-
Witam Zna ktoś może nr katalogowy tej uszczelki lub wie gdzie ją można kupić ?? Nigdzie nie mogę jej dostać :/
-
Witam ponownie Twój post nie dawał mi spokoju, popytałem znajomych i załatwiłem inny, już trzeci zaworek n75, no i jest już lepiej Log już po wymianie zaworka Wydaje mi sie jakbym dodatkowo wyczyscił ten zaworek oraz powymieniał wężyki, mogło by być jeszcze lepiej. Pytanie tylko czy to ma sens?
-
Dzięki za zainteresowanie się tematem.. 1) Też o tym myślałem, wyjąłem wężyk przy n75, niestety bez zmian... 2) Sprawdze jutro 3) Czujnik cisnienia mam w kolekorze 4) Nie posiadam vacuometra jeśli jest on konieczny jutro go zakupie. 5) nie posiadam ręcznej pompki, na filmiku po prostu wkładałem i wysuwałem wężyk z gruszki podczas pracy na wolnych obrotach 6) przepływonierz
-
Witam Wczoraj czysciłem turbo w moim AFN, po rozebraniu nie było aż tak mocno zasyfione.. Po czyszczeniu + Niestety nadal jest przeładowanie Co może być jeszcze powodem przeładowania ?, dodam że N75 był zamieniany z n18 i bez zmian... Możliwe że ktoś przede mną grzebał coś przy regulacji sztangi, jakim sposobem mogę to sprawdzić? Praca Sztangi zmiennej geometrii po czyszczeniu https://www.youtube.com/watch?v=KXSTo3UQB3M&feature=youtu.be
-
https://drive.google.com/open?id=0BxrBXh2-6ZdMMURaRjRzbngtX2c
-
Witam, od jakiegos czasu vaglog.com nie działa, istnieje może jakaś podobna strona do wrzucania logów ?
-
Witam Dość mocno gwiżdże mi turbo w moim AFN Mam takie pytanko jak to z tym jest bo jedni twierdzą ze turbina ma gwizdać drudzy zaś że już nadaje się do regeneracji, kolega mi tez gadał ze wyciął kata to mu też gwizdała, a miał świeżo po regeneracji https://www.youtube.com/watch?v=LRVEr5JXKtA&feature=youtu.be gdy sie tak dobrze przysłuchac gwizd słychać nawet po odpaleniu auta https://www.youtube.com/watch?v=75HhZi0tCVs&feature=youtu.be wydaje mi sie ze u mnie trochę za bardzo gwiżdże....
-
Witam Dość mocno gwiżdże mi turbo w moim AFN Mam takie pytanko jak to z tym jest bo jedni twierdzą ze turbina ma gwizdać drudzy zaś że już nadaje się do regeneracji, kolega mi tez gadał ze wyciął kata to mu też gwizdała, a miał świeżo po regeneracji https://www.youtube.com/watch?v=LRVEr5JXKtA&feature=youtu.be gdy sie tak dobrze przysłuchac gwizd słychać nawet po odpaleniu auta https://www.youtube.com/watch?v=75HhZi0tCVs&feature=youtu.be wydaje mi sie ze u mnie trochę za bardzo gwiżdże....
-
a jak dolot jest szczelny ??
-
Niestety zamiana n75 nic nie dała, wgl po odłączeniu wężyka z gruszki nie było żadnej różnicy.. Zobaczyłem dokładnie cały dolot, nigdzie nie było dziury... Znajomy opowiedział mi ze kiedyś miał tak ze klapka w wnętrzu turbiny mu się nie domykała i tez miał niedoładowanie,.. Wyszarpałem turbine.... Turbo Jak widać klapka ma się świetnie.... jakieś pomysły co może jeszcze byc przyczyną niedoładowania ?