Skocz do zawartości

Bosik69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bosik69

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Goleniów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Bosik69

0

Reputacja

  1. Bosik69

    B8 TrOOOOp

    dziękuję Witam wszystkich jestem tutaj nowy. Kupiłem Audi A4 1.8T Quattro skrzynia tiptronic 150KM. Kupując ja bardziej zwracałem uwagę na wygląd samochodu no i zawsze moim marzeniem było mieć tą audi. Pakiet ładny cała w sLine felgi 18 czarna skóra w srodku. Ale nie o tym , mam problem a w zasadzie od samego początku jak ja tylko kupilem. Wybaczcie ale muszę zacząć od początku bo ten wątek nie będzie miał sensu. Pierwsza moja awaria 2 tyg od zakupu miała w skutkach wymianę górnej części słupka silnika , wszystko było niby dobrze Ale auto chodziło gorzej jak jakieś 1.2 L brak mocy jakiejkolwiek. Tak było przez 2 dni , po tym czasie szlag trafił skrzynię posypały się kosze w niej cały mechanizm uległ uszkodzeniu z tego co mi powiedział mechanik wylał z niej 0.5 L oleju czarnego jak smoła . Zrobiłem również to znaczy kupiłem nową skrzynię tylko anglika mój to amerykaniec. Wszystko było pięknie poza dynamiką , nie kasowalem błędów po naprawie . Pojechałem nim na wykasowanie błędów i z silnika i skrzyni wyskoczylo ich 18 ale to było wiadome po wymianie skrzyni odlaczane były przewody coś tam i komputer zwariował. Po wykasowaniu błędów zostało ich 0, ale to nie koniec przygody przejechałem nim bez dynamiki bo nawet po wykasowaniu błędów jej nie miała, ja wiem z 500 metrów, zwymiotowal olejem między skrzynią a silnikiem czyli wiadomo że ze skrzyni. Wszystkie naprawy robiłem sam oprócz tych co wymieniłem do tej pory , czyli wyciągnąłem silnik z samochodu razem zw skrzynią rozpolowilem okazało się ze poszła panewka na walku sprzęgła ta miedziana od środka to ona wywalila mi simering znajdujący się tam wymieniłem te obie rZeczy zamontowalem wszystko no i wsadzilem spowrotem do auta. Wszystko sobie oznaczalem robiłem zdjęcia więc nie ma mowy o pomylce . Odpalilem go za pierwszym razem wyjechałem normalnie z garazu. Ogólnie jeździ do tej pory było to około 7 dni temu więc pfu pfu i odpukac . Lecz problem jest tego typu iż niby ma buta ale to jest dziwne bo większego ma z 2 biegu niż 1 . Wyświetla mi EPC. I nie chcę mi przełączyć na gaz , oraz jak jadę np autostrada i skrzynia jest dłużej na jednym biegu to gdy jest pora zwalniania on nie zrzuca mi niżej biegów zostaje w awaryjnym. To że nie działają mi wycieraczki tylko na najszybszych obrotach lecą i kierownica wielofunkcyjna nie działa to już nie będę pisał . Jak pozbyć się tych błędów A ty nie masz czasami skrzyni Multitronic?nie to jest tiptronic Audi A4 b5 1999 1.8T Quattro skrzynia 5hp19
  2. Bosik69

    B8 TrOOOOp

    dziękuję Witam wszystkich jestem tutaj nowy. Kupiłem Audi A4 1.8T Quattro skrzynia tiptronic 150KM. Kupując ja bardziej zwracałem uwagę na wygląd samochodu no i zawsze moim marzeniem było mieć tą audi. Pakiet ładny cała w sLine felgi 18 czarna skóra w srodku. Ale nie o tym , mam problem a w zasadzie od samego początku jak ja tylko kupilem. Wybaczcie ale muszę zacząć od początku bo ten wątek nie będzie miał sensu. Pierwsza moja awaria 2 tyg od zakupu miała w skutkach wymianę górnej części słupka silnika , wszystko było niby dobrze Ale auto chodziło gorzej jak jakieś 1.2 L brak mocy jakiejkolwiek. Tak było przez 2 dni , po tym czasie szlag trafił skrzynię posypały się kosze w niej cały mechanizm uległ uszkodzeniu z tego co mi powiedział mechanik wylał z niej 0.5 L oleju czarnego jak smoła . Zrobiłem również to znaczy kupiłem nową skrzynię tylko anglika mój to amerykaniec. Wszystko było pięknie poza dynamiką , nie kasowalem błędów po naprawie . Pojechałem nim na wykasowanie błędów i z silnika i skrzyni wyskoczylo ich 18 ale to było wiadome po wymianie skrzyni odlaczane były przewody coś tam i komputer zwariował. Po wykasowaniu błędów zostało ich 0, ale to nie koniec przygody przejechałem nim bez dynamiki bo nawet po wykasowaniu błędów jej nie miała, ja wiem z 500 metrów, zwymiotowal olejem między skrzynią a silnikiem czyli wiadomo że ze skrzyni. Wszystkie naprawy robiłem sam oprócz tych co wymieniłem do tej pory , czyli wyciągnąłem silnik z samochodu razem zw skrzynią rozpolowilem okazało się ze poszła panewka na walku sprzęgła ta miedziana od środka to ona wywalila mi simering znajdujący się tam wymieniłem te obie rZeczy zamontowalem wszystko no i wsadzilem spowrotem do auta. Wszystko sobie oznaczalem robiłem zdjęcia więc nie ma mowy o pomylce . Odpalilem go za pierwszym razem wyjechałem normalnie z garazu. Ogólnie jeździ do tej pory było to około 7 dni temu więc pfu pfu i odpukac . Lecz problem jest tego typu iż niby ma buta ale to jest dziwne bo większego ma z 2 biegu niż 1 . Wyświetla mi EPC. I nie chcę mi przełączyć na gaz , oraz jak jadę np autostrada i skrzynia jest dłużej na jednym biegu to gdy jest pora zwalniania on nie zrzuca mi niżej biegów zostaje w awaryjnym. To że nie działają mi wycieraczki tylko na najszybszych obrotach lecą i kierownica wielofunkcyjna nie działa to już nie będę pisał . Jak pozbyć się tych błędów
  3. Bosik69

    Epc

    Witam wszystkich jestem tutaj nowy. Kupiłem Audi A4 1.8T Quattro skrzynia tiptronic 150KM. Kupując ja bardziej zwracałem uwagę na wygląd samochodu no i zawsze moim marzeniem było mieć tą audi. Pakiet ładny cała w sLine felgi 18 czarna skóra w srodku. Ale nie o tym , mam problem a w zasadzie od samego początku jak ja tylko kupilem. Wybaczcie ale muszę zacząć od początku bo ten wątek nie będzie miał sensu. Pierwsza moja awaria 2 tyg od zakupu miała w skutkach wymianę górnej części słupka silnika , wszystko było niby dobrze Ale auto chodziło gorzej jak jakieś 1.2 L brak mocy jakiejkolwiek. Tak było przez 2 dni , po tym czasie szlag trafił skrzynię posypały się kosze w niej cały mechanizm uległ uszkodzeniu z tego co mi powiedział mechanik wylał z niej 0.5 L oleju czarnego jak smoła . Zrobiłem również to znaczy kupiłem nową skrzynię tylko anglika mój to amerykaniec. Wszystko było pięknie poza dynamiką , nie kasowalem błędów po naprawie . Pojechałem nim na wykasowanie błędów i z silnika i skrzyni wyskoczylo ich 18 ale to było wiadome po wymianie skrzyni odlaczane były przewody coś tam i komputer zwariował. Po wykasowaniu błędów zostało ich 0, ale to nie koniec przygody przejechałem nim bez dynamiki bo nawet po wykasowaniu błędów jej nie miała, ja wiem z 500 metrów, zwymiotowal olejem między skrzynią a silnikiem czyli wiadomo że ze skrzyni. Wszystkie naprawy robiłem sam oprócz tych co wymieniłem do tej pory , czyli wyciągnąłem silnik z samochodu razem zw skrzynią rozpolowilem okazało się ze poszła panewka na walku sprzęgła ta miedziana od środka to ona wywalila mi simering znajdujący się tam wymieniłem te obie rZeczy zamontowalem wszystko no i wsadzilem spowrotem do auta. Wszystko sobie oznaczalem robiłem zdjęcia więc nie ma mowy o pomylce . Odpalilem go za pierwszym razem wyjechałem normalnie z garazu. Ogólnie jeździ do tej pory było to około 7 dni temu więc pfu pfu i odpukac . Lecz problem jest tego typu iż niby ma buta ale to jest dziwne bo większego ma z 2 biegu niż 1 . Wyświetla mi EPC. I nie chcę mi przełączyć na gaz , oraz jak jadę np autostrada i skrzynia jest dłużej na jednym biegu to gdy jest pora zwalniania on nie zrzuca mi niżej biegów zostaje w awaryjnym. To że nie działają mi wycieraczki tylko na najszybszych obrotach lecą i kierownica wielofunkcyjna nie działa to już nie będę pisał . Jak pozbyć się tych błędów ?
  4. Bosik69

    B8 TrOOOOp

    powiedzcie mi jak zrobić Nowy wątek . bo mam problem z moją perełką
×
×
  • Dodaj nową pozycję...