Skocz do zawartości

uczeszsie

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O uczeszsie

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Hej, mały up, a przy okazji potrzebuję się pozbyć kilku sprawnych części.. Babcia po przejechani blisko 20 tys. km. przez dwa lata doczekała się małej "korekty". Setup chyba taki obowiązkowy w przypadku 1.8T : - Turbo miało być K04, póki co alternatywnie hybryda z k03. Mniej rzeźby, fajnie wstaje, góra słaba.. - fmic+ wydech DP3'-->2,5' na dwóch tłumikach (jest cicho..) -tip -sprzęgło -wtryski, itd.. Finalnie mega zachowawczo i bezpiecznie: ..ale leciwa babcia i marchewą potrafi postraszyć jak się dobrze rozgrzeje Setup totalnie bezinwazyjny i bezproblemowy, a z pomocą Quattro przy mokrej nawierzchni można już fajnie namieszać "na światłach" W planach jakiś "lepszy" hamulec i chyba póki co tyle. Po tej "naprawie" został mi oryginalny Tip z jakimś śmiesznym przebiegiem i IC z kierownicą też w pełni sprawny. Oddam za rozsądne pieniądze. Stay tuned
  2. Żółte sprężyny sprzedane dzisiaj. Chciałem je wrzucić na forum, ale daleko mi do 50ciu postów i nie mogłem. O ile obniżały nie mam pojęcia, ale oryginalne, czerwone amortyzatory praktycznie nie pracowały. Oryginalne springi są chyba 1be, ale muszę ogarnąć paragon. Zamawiałem pod vin. Opona 215/55 R17. Hamownia po programie wypluła marne 164 konie. Silnik ma charakterystykę diesla, jedzie do 4 tys. obrotów. Przed programem było podobnie. Ja obstawiam brak paliwa, może pompa paliwa po 240 tys. mówi papa ??
  3. Witam. Babcię kupiłem jakiś miesiąc temu w Radomskim "salonie" Babcia dotarła do nas ze Szwajcarii i ma przelatane 240 tys. km. Po kilku dość mocnych ośkach zdecydowałem się na bardziej "męski" napęd i rozwojowe 1.8T Mocy brakowało, z turbo lało się jak ze świni, a "sportowe" zawieszenie skutecznie utrudniało mi już powrót Audi do domu. W środku bardzo świeżo, blacharsko też ok no i cena satysfakcjonująca. Jeszcze w dniu zakupu auto trafia na warsztat. Szybka weryfikacja, zamówienie gratów i do roboty.. Przód, miska, turbo, belka, skrzynia i kilka innych pierdół wypada z auta. Wyleciały progresywne sprężyny (nie na nasze drogi), wleciały oryginalne. Na lato udało się wyrwać kółka z S4, które trafiły do piachu i w proszek. W aucie wymieniony kpl. filtrów, oleje, kpl. rozrząd z pompą wody, łańcuch rozrządu z napinaczem, zregenerowane turbo, tarcza sprzęgła, wysprzęglik, uszczelniacze, oringi i masę innych pierdół. Smok wyczyszczony i udrożniony. Przewody olejowe turbo tak samo. Zasilanie było praktycznie całkowicie zapchane. Turbo- póki co zregenerowane K03. Docelowo pewnie K04, dolot, wydech itd. Teraz auto się stroi, zobaczymy co wyjdzie po korekcie na K03. Po tych zabiegach auto bez zająknięcia przeszło pierwsze badanie techniczne w naszym kraju. Do zrobienia zostało jeszcze kilka pierdółek, ale jeździ się bardzo przyjemnie i z niecierpliwością czekam na pierwszy śnieg Póki co tyle. Pozdrawiam i do zobaczenia
  4. Jak wyżej. 1.8T Quattro APU. Czy jest różnica między półosią lewą, a prawą ? Bo jest szansa, że przy składaniu pomyliłem półosie Numery katalogowe są różne. Dobra już sam sprawdziłem
  5. Potrzebuję szybkiej pomocy. W moim A4B5 1.8T Quattro silnik APU prawa półoś ma nr. 8D0407272DL. Jedyna jaką udało mi się wyszukać w okolicy to półoś 8D0407272AQ też z 1.8T Czy jest jakaśróżnica między tymi półosiami ?
  6. Witam wszystkich. Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym (mam nadzieję) posiadaczem A4B5 ze słusznym silnikiem i męskim napędem 1.8T Quattro. Polift. Zaserwowałe Aczwórce drugie życie. W tej chwili auto ma już nowy kpl. rozrząd, sprzęgło, uszczelniacze, wysprzęglik, kpl. filtrów, nowe płyny, koła od S4, łańcuch rozrządu z napinaczem, wypacykowany i udrożniony smok oleju i zasilanie turbo, dwa wahacze, oryginalne sprężyny i masa innych eksploatacyjnych tematów. Wszystko wymyte, wyczyszczone, przygotowane na tysiące kilometrów bezawaryjnej eksploatacji Turbo w trakcie regeneracji. Póki co lipne K03. Jak auto zrobi trochę kilometrów, to wezmę się za kurację wzmacniającą. Z racji tego, że jestem tu nowy, nie mogę nic sprzedać na forum. Może ktoś w moim imieniu wrzuci ten link do działu sprzedam. Sprężyny obniżające APEX. Jestem fanem gleby, ale biorąc pod uwagę, że tym autem czasami musi mnie przeteleportować (%) moja lepsza połówka, to ta sprężyna nie jest najlepszym pomysłem. Zresztą chyba już stary jestem i nie jara mnie jazda slalomem między dziurskami w naszych pięknych asfaltach. Jak tylko auto zacznie samodzielnie jeździć, to na pewno wrzucę jakieś foty, bo piękna jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...