Skocz do zawartości

Pablo2303

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pablo2303

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Stargard Szczeciński

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Pablo2303

0

Reputacja

  1. witam co do mojego problemu i wiekszosci forumowiczów tryb awaryjny to są poprostu zapieczone łopatki, po wymianie węzy sprawdzaniu cisnien zamiany zaworków poprostu unikałem wyciagniecia turbiny ale nie omineło mnie to, dopiero po jej wybraniu z auta można zauważyć jak lekka nawet sadza może blokować łopatki oczywiśćie reanimowałem mój n75 przy okazji jest różnica wyczuwalna miedzy n18 a n75 według moich odczuć ale po czyszczeniu łopatek dopiero poczułem prawdziwą moc afn-a dzięki jeszcze raz lukaszooo za pomoc oczywiscie kąt wtrysku i dawki paliwa też ustawione
  2. ok dzięki za rady i przede wszystkim analize logów rzadko spotykam bezinteresowną pomoc ale chyba właśnie o tego sa fora , mam pytanie wsadziłem teraz n18 zamiast n75 czy moge tak jezdzic czuc poprawe od samego dołu ale nie wiem czy to to mam informacje do czego dalej sie odnosic wiec bede pisał na czasie jak z tym kontem wtrysku i cisnieniem
  3. http://vaglog.pl/log_210484.html log z grupy 000 czyli z tego co dokładnie do ogarniecia przepływka jedno a drugie to ten zaworek n75 sie zacina ??? sztanga chodzi płynnie sprawdzałem poprzez sciagniecie i przytykanie wezyka do gruszki
  4. powtorzyłem dwa logi i zrobiłem ten dodatkowy oto one aha i sa tylko do 3000 pow właczał sie tryb awaryjny i nie szlo nawet podciagnac tylko już zwalniał na pedale wcisnietym w podłoge grupa 010 http://vaglog.pl/log_210316.html 011 http://vaglog.pl/log_210317.html 008 http://vaglog.pl/log_210315.html dodatkowo nowe błedy 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-00 - Open or Short to Ground 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-00 - Open or Short to Ground 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent przepływki mogł wyskoczyc , poniewaz dzien wczesniej robiłem test z dioda , n75 i n18 odłączałem i psikałem wtyczki , po wykasowaniu i robieniu logow wyskakiwał tylko ten jeden 575 innych nie było jutro podmienie n18 z n75 i sprawdze kompresorem czy mam nieszczelnosci w dolocie i dam znac wiecej pomysłow nie znalazłem w internecie
  5. dzięki wielkie za analizę , z logami ciezko bo chlopak z okolic mi robił sprobuje sie z nim dogadac moze jeszcze zgodzi sie na druga runde, a co do pompy to wiedziałem o niej ale tylko tyle co na ciepłym ciezko pali i ze do regeneracji tyle mechanik mi powiedział , potem naczytałem sie ze to właśnie nastawnik do czyszczenia a lubie grzebac satysfakcja z poznawania budowy i zasad działania silnika we własnym aucie ale do pompy sie zabrac to gruby temat ... aha i jeszcze takie błędy : Address 01: Engine Controller: 038 906 018 P Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1623 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 5 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-00 - Open or Short to B+ 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-00 - Open or Short to Ground 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------co do czujnika g71-72 to wymieniłem go na uzywke roznicy nie było nie wiem czy tez nie jest walnieta , z przepływka robiłem test z dioda to było tak że na diodzie miał lepsze przyspieszenie na niskich ale po 1800-2000 zamulał a normalnie jest na odwrót na samym starcie jest muł
  6. witam chciałbym prosić o analize logó dynamiczny , też mam problem z moim afn :/ grupy 003 http://vaglog.pl/log_210254.html 008 http://vaglog.pl/log_210253.html 011 http://vaglog.pl/log_210255.html
  7. witam chciałbym sie podpiąć pod temat , myslałem ze znajde rozwiazanie mojego problemu tutaj lecz mam inne objawy tzn nie wazne czy jest -10 czy 25 na zimnym odpala od strzała a na 90 stopniach musze pokrecic kilka razy i moze załapie znalazłem coś o nastawniku ale objawy tez inne moze byc ze kazdy innaczej opisuje ...
  8. bylem na szrocie przyniusl dwie pompki tak samo wygladaly podlaczylem tylko zaczely brzeczec i nic sie nie dzialo nie zamknely dzwi , a te nr pompki gdzie je znalesc moze nie zwracalem uwagi ale nie wpadly mi w oko
  9. witam wszystkich , nie wiem czy znalazlem odpowiedni temamt , posiadaczem mojej audi jestem od nie dawna ,gdy ja kupywalem to facet tylko napomknal ze pompka centralnego do wymiany , dodam ze centralny otwierany z kluczyka , po przekreceniu otwiera pojedyncze dzwi musze kilka razy pomachac zanim otworzy wszystkie plus bagaznik i klape wlewu paliwa mam tez problem z oswietleniem raz dziala raz nie tzn niaz w dzwiach sa ras nie e raz jak sie zatrzymam zgasze auto zapalaja sie otworze dzwi gasza , w dzwiach czerwone to samo sa dziwne zaleznosci nie raz jak wyciagne kluczyk wszystko gasnie, nie raz przy zamykaniu zamknie sie wszystko za jednym razem z dzwiami pasazera ma najwiekszy problem jakby cowalo wtyczke w dzwiach,kiedys przeczytalem ze moze byc to zimny lut w pompce znalazlem otworzylem wyczyscilem tylko bo nic nie znalazlem zaczelo wszystko dzialac jak nalezy , niestety po jakims czasie musialem zmienic akumulator po zmianie wszystko wrocilo może ktos z was mial podobny problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...