Skocz do zawartości

Rozmys11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rozmys11

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

338 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rozmys11

0

Reputacja

  1. Rozmys11

    Jaki olej polecacie

    http://midland.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=25&category_id=1&option=com_virtuemart&Itemid=4 Najlepiej trzymał ciśnienie w audi 200 2,2T
  2. Dziwne rzeczy się dzieją i nie wiem co jest grane wiec proszę o pomoc. Po odpaleniu 011 basic setings - Zauważyłem że sztanga gruszki pracuje na bardzo krótkim zakresie (jest prawie cały czas blisko gruszki) tzn nie opada do końca, zakres pracy jakieś 4mm. Czyli turbo pompuje. Z logów dynamicznych 001 ze pompuje ale dopiero powyżej 2700obr . O CO CHODZI?? DYNAMICZNE: 000 - http://vaglog.pl/log_202752.html 001 - http://vaglog.pl/log_202753.html 003 - http://vaglog.pl/log_202754.html 004 - http://vaglog.pl/log_202755.html 008 - http://vaglog.pl/log_202756.html 010 - http://vaglog.pl/log_202757.html 011 - http://vaglog.pl/log_202758.html
  3. DYNAMICZNE: 000 - http://vaglog.pl/log_202752.html 001 - http://vaglog.pl/log_202753.html 003 - http://vaglog.pl/log_202754.html 004 - http://vaglog.pl/log_202755.html 008 - http://vaglog.pl/log_202756.html 010 - http://vaglog.pl/log_202757.html 011 - http://vaglog.pl/log_202758.html statyczna : 000 - http://vaglog.pl/log_202759.html 004 - http://vaglog.pl/log_202761.html 003 - http://vaglog.pl/log_202760.html 011 - http://vaglog.pl/log_202762.html Czy któryś z Kolegów może zabrać jeszcze głoś na temat logów ??? będę bardzo wdzięczny za opinie
  4. Dziękuje za sugestie, powiedz które wartości wychodzą poza normy, patrząc po logach?? 1. Czy w logach widzisz jakieś niedomaganie przepływomierza?? Największa bolączka auta w tym momencie to falowanie 1800-2000obr na 3 i 4 biegu, może to być konwerter skrzyni, lub np problem z przepływomierzem . Przeczytałem ten opis z działu diagnostyka vag - apropo diagnozy przepływki : - 008: poz. 2, 3 i 4: a. wartość poz. 2 [życzenie kierowcy] powinna być najwyższa; b. wartość poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego] powinna być najniższa; c. wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] powinna być wyższa od wartość poz. 3, a niższa niż wartość poz. 2. jeżeli wartość poz. 4 jest najniższa - G70 mierzy nieprawidłowo. -------------------------------------------------------------------------------------------- Poniżej link do moich logów dynamicznych grupy 008 , patrząc na te logi właśnie w przedziale 1800 obrotów, wartości pokazują że przepływka nie domaga (wg opisu powyżej) . Już od 2100 obrotów w góre jest ok http://vaglog.pl/log_202756.html 2. Filtr paliwa i powietrza rok temu 3. Czy możesz podesłać mi przykładowy link, jakie konkretnie wężyki proponujesz zakupić, pamiętasz może średnicę wewnętrzą?? 4. Wężyk w ecu (wewnątrz ten krótki odcinek) wymieniłem i wyczyściłem 5. Co to znaczy wypal kolektor ssący?? 6. Rozrząd wymieniany 4 miesiące temu
  5. Witam, logi wykonane DYNAMICZNE: 000 - http://vaglog.pl/log_202752.html 001 - http://vaglog.pl/log_202753.html 003 - http://vaglog.pl/log_202754.html 004 - http://vaglog.pl/log_202755.html 008 - http://vaglog.pl/log_202756.html 010 - http://vaglog.pl/log_202757.html 011 - http://vaglog.pl/log_202758.html statyczna : 000 - http://vaglog.pl/log_202759.html 004 - http://vaglog.pl/log_202761.html 003 - http://vaglog.pl/log_202760.html 011 - http://vaglog.pl/log_202762.html Serdeczna prośba o weryfikację , dziękuje ps . jak zrobić logi basic??
  6. Robiłe logi 3 mies temu, ale tylko do 3,5tys obr , miałem zapiętą trójkę i but w podłogę 008, 010, 011.(również zrobiłem logi przy obrotach 1700, czyli w miejscu gdzie najbardziej falują) http://vaglog.pl/log_192182.html 000, 004, 008. http://vaglog.pl/log_192184.html Tak teraz przeglądam te logi i jednocześnie czytam info z tego linku o diagnostyce. i jest tam takie info : - 008: poz. 2, 3 i 4: a. wartość poz. 2 [życzenie kierowcy] powinna być najwyższa; b. wartość poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego] powinna być najniższa; c. wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] powinna być wyższa od wartość poz. 3, a niższa niż wartość poz. 2. jeżeli wartość poz. 4 jest najniższa - G70 mierzy nieprawidłowo. Patrząc na logi w zakrecie obrotów 1700, wartość 4 powinna być nizsza niż 2 a jest wyższa, czy to może mieć znaczenie??
  7. Czyli może być tak że jest zły odczyt ale nie ma błędów na komputerze?ok to mają być logi w trakcie przyspieszania , D i but w podłogę ?? czy przy stałej prędkości?? czy statycznie?? Jeśli występuj falowanie obrotów w zakresie 1800-2000obr to zapewne przy zepsutej przepływce w takim zakresie należałoby zrobić logi, czy dobrze myślę ??
  8. Super wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedz Wyjmuje w takim razie konwerter. Jak to wszystko zdemontuje, i złoże na nowo to ile oleju powinno wejść do skrzyni??
  9. Więc jeśli zawór lock-up w sterowniku może się przycinać to pytanie : 1.jak to zdiagnozować ?? 2.jak rozróżnić czy jest to zawór czy sam konwerter ?? 3.który to jest zawór?? masz może jego numer katalogowy???
  10. Witaj Dzięki za odpowiedz, wczoraj poświęciłem trochę na artykuły z for amerykańskich o automatach. Takie objawy (jeśli konwerter jest ok) może powodować za mały lub za duży poziom oleju. O małym już powiedziałeś , ja dorzucę od dużym . Za dużo oleju , występuje efekt spieniania oleju, bąble powietrza w oleju nie pozwalają na wygenerowanie właściwego ciśnienia w konwerterze żeby dopiąć lockup w niskim zakresie obortów, u mnie przy 2200obr już nie ma problemu z falowaniem
  11. Hazen orientujesz się które elementy w płytce sterownika najczęściej się zużywają?? są tam podobo jakieś dwa zaworki Boost i jeszcze jakiś??
  12. Powiem jak jest w skrzyni ag4 01N oznaczenie DMX. Jest rurka odchodząca do góry z miski olejowej skrzyni biegów, tamtędy wlewa się olej i sprawdza poziom
  13. A przy jakich obrotach silnika i prędkościach występuje ten problem??
  14. Bardzo proszę o pomoc w ocenie logów, w aucie wyskakuje błąd: 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-00 - Faulty W ZAKRESIE 1800-2200 obroty lekko falują w trakcie jazdy Statyczne http://vaglog.pl/log_192183.html http://vaglog.pl/log_192181.html Dynamiczne http://vaglog.pl/log_192184.html http://vaglog.pl/log_192182.html blok 004, ,czy kont wtrysku nie ma za małej wartości na biegu jałowym?? powinien chyba wahać się od 3-4 a jest 1-2
  15. Był to pierwszy krok jaki poczyniłem, potem sprawdziłem stronę ciśnienia i znalazłem to pęknięcie , ale dolot ok Dodam że problem pojawia się przy temperaturze powietrza 10st , przy 20st jest ok, o co kaman??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...