Skocz do zawartości

Nightmare

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Nightmare

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

213 wyświetleń profilu
  1. Głośniki w aucie masz oryginalne czy wymienione? Pamiętaj o tym, że sub ma ci uzupełnić pasmo, a nie nap....ć. Jak wsadzisz do auta suba, który będzie miał ileś razy więcej mocy od głośników w drzwiach - niestety dobrze grać to nie będzie. Chyba że chodzi o coś w stylu "remiza tjuning" Jak głośniki masz ori, to 500 zł lepiej przeznacz na wzmacniacz + porządne głosniki na przód, wtedy myśl o reszcie. Jeżeli jednak się zdecydowałeś, oto moja propozycja: http://allegro.pl/infinity-ref1260w-wzm-ren550s-by-hifonics-mlawa-i4719902888.html
  2. Daj pierwsze zdjęcie większe, bo nic nie widać. Te 2 grube kable to zasilanie wzmacniacza - czerwony z akumulatora, drugi to masa - może być przykręcony do karoserii. Kable zasilające i głośnikowe przez podłączeniem do wzmacniacza najlepiej odpowiednio przygotować lutując na końcówkach konektory widełkowe. Wzmacniacz - absolutne minimum to Magnat lub Blaupunkt - żadnych badziewii typu Voice Kraft czy First! Jak masz więcej kaski, to szukaj coś ze stajni Alpine, Pioneer itp. Sprawa następna - jakie głośniki są założone (marka, moc), ile ich jest. Jak kupisz za słaby wzmacniacz, nie będziesz miał kontroli nad głośnikami. Sprawdź to, dopiero rozglądaj się za wzmacniaczem.
  3. Kupiłem ten zestaw co poleciłeś - pasuje Po przywróceniu oryginalnego połączenia wzmacniacz ruszył i śmiga elegancko. Nie działały też głośniki w prawych przednich drzwiach, ale po zdjęciu tapicerki okazało się, że kostka od głośników się odłączyła. Teraz wszystko gra jak ta lala
  4. Do wzmacniacza trzeba też podpiąć REMOTE z radia (+12V włączające wzmacniacz). Bez tego nie ruszy. Jeszcze jedno - jaki masz system - Nokia czy Bose?
  5. Witam, auto kupiłem bez radia - poprzedni właściciel żądał za dużo, więc kazałem wymontować. Mój wybór padł na Pioneer MVH-160UI - szukałem czegoś bez CD, USB to podstawa. System głośników to: po 2 głośniki w drzwiach przednich, po 1 w tylnich, w boku bagażnika zamontowany głośnik ze wzmaniaczem z logo Nokii. Niestety poprzedni właściciel nie potrafił uruchomić tyłu, więc odpiął kostkę wzmacniacza i podłączył tylne głośniki bezpośrednio do radia, masakrując z tyłu wtyczkę suba. Na szczęście jest to do ogarnięcia - chcę przywrócić oryginalne połączenie wzmacniacza z tyłu. Z przodu oryginalne wtyczki iso to brązowa, czarna (zasilanie, głośniki przód - 4 piny) i żółta (C1) - pewnie do podłączenia wzmacniacza z tyłu. Jak podłączyć tego Pioneera do wzmacniacza (ten model ma 2 wyjścia RCA-preout)? Jaki adapter trzeba dokupić?
  6. No właśnie, nawet moi koledzy - posiadacze diesli - nie potrafili mi odpowiedzieć na pytanie, kiedy załącza się turbina Ciężkiej nogi nie mam Jeżdżę rozsądnie, przede wszystkim - bezpiecznie. Dlatego żadnych punktów karnych nie mam. Wymiana rozrządu udokumentowana przez poprzedniego właściciela na 298.000 teraz ma na liczniku 304.000. Olej wymieniony 2 tygodnie temu na Castrol Magnatec Diesel 10w40. Wcześniej był Mobil 2000 Diesel 10w40. A paliwo leję Vervę na Orlenie
  7. A, czyli o długą trasę chodzi. Przeglądałem różne fora, przestrzegali tam przed PSJ (piz.....tym stylem jazdy ) - chodziło o to, żeby nie męczyć silnika jazdą na obrotach poniżej 1500/min lub 5 bieg i 60 km/h. Ja na 3 biegu rozpędzam się do 50 km/h, na 4 do 80 km/h - bieg zmieniam, jak obroty przekroczą 2000/min. Redukuję, jak obroty spadają poniżej 1400/min. Czy tak jest prawidłowo? Jeszcze jedno mnie zastanawia - zamiast znaczka z tyłu 1.9 TDI mam przyklejone MTM. Poprzedni właściciel kupił go z Niemiec z tym znaczkiem - chyba był po jakimś tuningu, bo wspomniał, że na autostradzie rozpędził auto do 200 km/h. Jeśli był tuningowany przez niemiecki MTM, to chyba nie mam powodów do obaw?
  8. Wiem, że pytam o podstawy, ale to mój pierwszy diesel i nie chciałbym go zarżnąć niewłaściwą eksploatacją. Na jakich obrotach najlepiej pracuje ten silnik? Przy jakich obrotach wrzucać wyższy bieg i przy jakich minimalnych redukować? Po uruchomiemiu silnika - czy wystarczy mu minuta pracy na biegu jałowym przed rozpoczęciem jazdy (chodzi o optymalne rozprowadzenie oleju itd.). To samo po zakończeniu jazdy - ile czasu odczekać na biegu jałowym do wyłączenia silnika? Przy jakich obrotach włącza się turbina? Wytłumaczcie to łopatologicznie laikowi
  9. Witam wszystkich! Od 1 września jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B5 Avant 1.9 TDI 1997r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...