Skocz do zawartości

Ruzwelt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ruzwelt

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Ruzwelt

0

Reputacja

  1. W tej chwili przebieg to 299 tysięcy. Geometria była cała zapieczona, wałek też był uszkodzony. Papiery od regeneracji gdzieś leżą. Z tego co pamiętam przy wyważaniu wyszło coś koło 0.3 grama przy 120 tyś. obrotów. Jednak mniejsza o to. Auto sprawdzałem w dwóch warsztatach - turbo w porządku, geometria pracuje, węże dolotowe i podciśnieniowe szczelne, N75 sprawne, sterownik silnika nie daje żadnych błędów. To by się z resztą zgadzało, bo auto chce jechać, ale dopiero jak przy przyspieszaniu na moment zdejmę nogę z gazu i nacisnę z powrotem - wtedy napędza się bez problemu do 200+ km/h.
  2. Witam wszystkich. Mam nietypowy problem ze swoim A4, Na początku września turbina wyzionęła ducha. Po regeneracji wszystko było w porządku przez mniej więcej tydzień. Niedawno auto zaczęło zachowywać się dziwnie. Gdy jadę ze stałą prędkością i wcisnę gaz, auto przyspiesza ale nie tak jak powinno. Turbo daje dużo mniejsze ciśnienie niż powinno. Sytuacja zmienia się gdy całkowicie puszczę gaz i od razu wcisnę z powrotem - wtedy doładowanie w magiczny sposób wraca i czuć, że auto ma tyle mocy ile powinno mieć. Po odpuszczeniu gazu sytuacja się powtarza. Pierwsza próba przyspieszenia - ewidentny brak mocy, puszczenie i ponowne wciśnięcie gazu - ogień na tłoki i pełna moc. Gdy przez dłuższy czas próbuję przyspieszyć gdy auto ma "muła", silnik wpada w tryb awaryjny (P0299 - Za niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym). Przy dodawaniu gazu na dwa razy wszystko jest ok i błąd się nie pojawia. Cały dolot szczelny, węże podciśnieniowe w porządku, zawór N75 sprawny. Skrzynia biegów wywala błąd 18201 - czujnik 2 obrotów wyjściowych przekładni. Macie jakieś sugestie co zrobić, żebym nie musiał przyspieszać "na raty"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...