Skocz do zawartości

sakoselk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sakoselk

  1. Przewód wymieniłem, z mechanikiem się nie kłóciłem i jest obecnie wszystko w porzo. Wszystkim również dziękuję za podpwowiedzi.
  2. Dzisiaj sprawdziłem w ASO i okazało sie, ze jest wyciek z węża od maglownicy. Czy taki wąż mógł mechanik uszkodzić podczas regeneracji maglownicy. Mechanik twierdzi, że pękł ze starości.
  3. Z wisko jest wszystko w porzo. Dzisiaj np. po przejechaniu 40 km temperatura wskazywała cały czas 90 stopni. Nie było to zależne od prędkości jazdy. Wczoraj natomiast po przejechaniu 40 km, temperatura wzrosła już do 100 stopni. Dlatego tez, juz sam nie wiem co sie dzieje z ta temperatura? Poza tym dziękuję za podpowiedzi.
  4. Ten układ nie mógł być zalanym olejem mineralnym, ponieważ była regeneracja maglownicy w bardzo dobrej firmie i gwarant zalecił wlać olej syntetyczny.
  5. Jeżdżąc moja A4 zauważyłem, że silnik nie trzyma temperatury 90 stopni, tylko nagrzewa sie do powyżej 100 stopni. W związku z tym pojechałem do mechanika. Stwierdził, ze to wina termostatu. Po wymianie termostatu, zauważyłem, ze silnik nagrzewa sie do 100 stopni i temperatura spada do 90 stopni. Po czym znowu termostat sie zamyka i temperatura wzrasta do 100 stopni i po chwili spada do 90 stopni i tak na okrągło. Chciałbym zaznaczyć, że przy prędkości stałej 120, 130 km/h przy obrotach 3500-4000 wskaźnik wskazuje temperaturę 90 stopni. Nie jest to raczej wina wskaźnika temperatury, ponieważ ten wskaźnik około miesiąc temu wymieniłem. Termostat również wymieniono mi jakiejś firmy niemieckiej. Mechanik powiedział, ze dobry. Pompę wody miałem wymieniana wcześniej z paskiem rozrządu. Przejechałem na niej około 30000 tys km. Faktem jest, że ( nie wiem może sie przesłyszałem) ale w rozmowie mechanika z dostawca usłyszałem termostat do silnika 1,8. Usłyszałem jeszcze, że termostat zakupiony ma mniejsza temperaturę otwarcia. Nie 90 stopni, tylko 84. Chciałbym sie zapytać, czy: 1. Objawy które występują u mnie mogą być spowodowane założeniem nieprawidłowego termostatu? 2. Czy termostat z silnika Audi A4 1,6 pasuje do Audi A4 1,8 3. Czy nie ma różnicy w termostatach i jest to wian pompy wodnej? Jeśli ktoś posiadał podobne problemy z temperaturą silnika, to proszę o odpowiedź
  6. Opisze swoja sytuację. Dwa tygodnie temu zregenerowano mi maglownice. Mechanik zalał mi płyn od wspomagania syntetyk (czerwony), który w składzie posiada Dextron 3. Zauważyłem, że na zimnym silniku płynu w zbiorniczku było 3 cm powyżej MAX. W związku z tym, na zimnym silniku upuściłem ze zbiorniczka płyn pozostawiając go na poziomie górnej kreski MAX.Po przejechaniu 1000 km zaczęły się problemy z pompa wspomagania. Zajrzałem do zbiorniczka, a tam nie było płynu nawet na siatce. Myślę, że tak bez płynu przejechałem około 200 km. Mechanik mi powiedział, że niepotrzebnie upuściłem płyn. Po dolaniu płynu, odgłosy z pompy wspomagania ucichły i tak przjechałem 1400 km i dalej nic sie nie dzieje. Nie zauważyłem też wycieków płynu. Moje pytanie brzmi: 1. Czy mogłem uszkodzić maglownicę po jeździe bez płynu? 2. Ile w końcu powinno być zalane płynu od wspomagania bazując na miarce ze zbiorniczka? 3. Czy zalany pełen zbiorniczek płynu od wspomagania mógł cokolwiek uszkodzić w tym uszczelniacze? proszę o odpowiedz, ponieważ chce pociągnąć do odpowiedzialności mechanika, tym bardziej, że maglownica jest na gwarancji. P.S. Chciałbym zaznaczyć, że został zalany płyn syntetyczny ponieważ taki zalecano po regeneracji maglownicy.
  7. Ja miałem taki problem i okazało się, że łozysko było w porządku, natomiast opony huczały. Po wymianie opon szum ustał.
  8. Witam Wszystkich serdecznie! Właśnie kupilem Audi A4 1,6 i zagazowałem je. jak na razie nie mam powodów do narzekania. Autko spisuje się naprawdę cudownie. Jeszcze raz witam wszystkich userów !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...