Skocz do zawartości

slawekslawek1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slawekslawek1989

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Lpsko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 E
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

294 wyświetleń profilu

Osiągnięcia slawekslawek1989

0

Reputacja

  1. 5W-40 zgodny ze specyfikacją silnika Jedynie zmieniona firma oleju
  2. Witam, proszę o pomoc próbuje wydobyć kod Pin z licznika aby zakodować kluczyk. Używam Vag commandera 1.4 Przy próbie sczytania EEPROM wyskakuje na liczniku km Komunikat FAIL, oraz w oknie postępu Start transfer/ receive of data. W oknie Choice IPC Type wybieram VDO66,VDO86,Motometer. Posiadam licznik 8d0919861c. Próbowałem również programem vag eeprom i też nic Czyżby kabel był uszkodzony? Czy licznik nie da się z czytać? KAbel laczy sie bez problemu z Polski vag i VCDS
  3. Witam. Problem polega na tym że nie domyka/opuszcza szyb z kluczyka. Nie wiem od kiedy ale przed zimą było ok. Oczywiście wcześniej opuszczał i podnosił szyby. Sprawdzałem vagiem i nie ma błędów na pomoce centralnego zamka. Jakieś sugestie co i jak sprawdzic?
  4. Wszystko posprawdzane, bo też tak myślałem. Wszystko na znakach, ogniwa na łańcuchu tez a blaszka to skąd? To raczej nie przestawał stukac Wiec widzę że. .. 3 lata tak ma i się nie pogarsza to chyba do końca będzie tak mial ? A chciałem go doprowadzic do stanu. Problem rozwiązany, wymiana oleju na valvoline rozwiązała problem. Już drugi raz zalewam i jest cisza. Z góry dziękuję wszystkim zainteresowanych moim tematem i przepraszam że dopiero po roku podaje rozwiązanie ale chciałem być pewny.
  5. Napinacz posiada identyczne oznaczenia jak mój stary. Miałem w ręku podróbki bo mialem założyć i całkiem inaczej to wygląda, nawet same ślizgi. Ale jeszcze raz się powtórzę. Po wymianie nic się nie zmieniło, a stary u znajomego chodzi Perfekt. Jak słychać na filmie ostatnie chyba 6 sek zmienia się dźwięk (akurat wtedy przestał napinacz) na filmie nie zabardzo to słychać bo telefon po zmianie natężenia dźwięku zaczął wyłapywania inne dźwięki. Napinacz zaczyna chalasowac po dobrym nagraniu silnika i nie grzechocze odrazę po przejściu na bieg jalowym tylko po ok 30 sek, i dlaczego przestaje? Wydaje mi się jak widziałem ze zamienniki mn FEBI nie posiadają numery OEM a na allegro to aby zdjęcia są z numerami
  6. Z 40 minut pracowal zanim było sprawdzone ciśnienie. Dojazd z pracy do mechanika a potem z 10 minut aż nie zaczął wariowac a ciśnienie było bez zmian, wiec dla mechanika było jasne że napinacz... szokLink do filmu https://youtu.be/heiBHYur-4g Ostatnie sek filmu to koniec klepania napinacza zostaje szum silnika i wtryskiwacze gazowe ale i tak na filmiku są głośniejsze może to za sprawą ze mikrofon był bliżej wtryskiwaczy, zapomniałem przełączyć na PB. Sorry ze tak krótki ale bardzo długo się przesyłal i ten
  7. Weź wrzuć termostat to garczka z wodą i go zagotuj. Tuż przed wrzenia wody powinien być całkowicie otwarty. Miałem kiedyś problem ze jak gasilem samochód to wylewal się płyn ze zbiornika wyrównawczego. Pomogła wymiana korka zbiorniczka wyrownawczego
  8. Jutro mam wolne i mam nadzieje ze żonka nic nie wymyśli to będę krecil
  9. Witam ponownie Wyrwał się wcześniej z pracy i oto Silnik rozgrzany Bieg jalowym 2.1 bar Powyżej 3 tys 5 bar Nie było jak zmierzyć zimnego, za długo bym musiał czekać. Czekam na wypowiedzi teraz
  10. Bardziej czasu nie mam. Tylko jednego nie rozumie, skoro było dobre cisnienie to po co mierzyć!!! Widocznie same niedowiarki tu są. Jak będę miał wolne od pracy to podjadę i zmierzenia jeszcze raz... z filmem musze się jeszcze ogarnąć
  11. Napinacz kupiony w sklepie motoryzacyjnym. Na zamiennikach nie ma numeru katalogowego. Podeślij namiary to ci wyślę te napinacze. Wracając do cisnienia/pamięci, to takie pytanie... co jadłem rok temu? Nie zwracalem uwagi na parametry cisnienia pompy skoro to nie ona byla podejrzana. Nie mam czym zmierzyć ciśnienia a u mechanika trzeba zapłacić. Skoro było mierzone przed wymiana i było ok na jalowym i przy 3500 tys jak dobrze pamiętam to padło na napinacz. Przeciez nikt nie zapisuje jakie było ciśnienie w oponie która jest do wymiany, no chyba ze się mylę. Nie wiem jak ten napinacz dziala/po co ta wtyczka, ale może przez komputer silnika coś się z nim dzieje. Może porostu logi zrobic/ tylko jak zrobić dynamiczne... kto to odczyta...
  12. Nic nie napisałem bo nie sprawdzałem, jedynie jak robiłem napinacz to kręcił kołem od napędu pompy i olej się pojawil to raczej drozny. Rano przy odpaleniu napinacz nie klepie to i olej trzyma silnik, jedynie po ok 3 dniach przez 3 sek cykl. A gdzie wstawić film?
  13. Ok. Jutro sobie poodpinam parę wtyczek i zobaczymy co będzie się działo. Przepustnica jest na linke to chyba powinien pracować. Chyba ze ma ktoś inny sposób jak to sprawdzic
  14. Przeprowadzałem adaptacje przepustnicy i jest ona ok, ale z góry wątpię że wydawała by takie dźwięki, głośne dźwięki. Przepustnica chodzi cicho Zacznijmy od początku Przyczyny klepania napinacza 1 Niedrożne kanały olejowe 2 Slabe ciśnienie oleju Ciśnienie ok 3 Wyciągnięty łańcuch Nowy 4 Uszkodzony napinacz Nowy 5 ? 6 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...