slawek8525

Pasjonat
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O slawek8525

    Informacje

    • Imię
      Sławomir
    • Lokalizacja
      Przeworsk

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.8
    • Kod silnika
      ADR
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Automat
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    126 wyświetleń profilu
    1. slawek8525

      Znalazłeś może przyczynę tego jęczącego rozrządu? Mam identycznie u siebie.
    2. slawek8525

      Proszę https://allegro.pl/audi-a4-b7-uchwyt-mocowanie-intercoolera-8e0145814-i7461187623.html Trzeba się przyłożyć trochę, a nie na gotowca czekać. Jednak to jest z końcówka F zamiast B, ale może się uda?
    3. slawek8525

      Jaki dokładnie ten olej zalałeś? Podaj lepkość, bo mam identycznie jak u Ciebie.
    4. slawek8525

      Zapomniałem napisać o spalaniu po tym zabiegu Spalanie 12l/100km przy bardzo dynamicznej jeździe w cyklu 20% trasa reszta na miejscu tzw. podjazdy. Więc problem rozwiązany w 100%
    5. slawek8525

      Problem rozwiązany. Nie pomogło nic, wymiana wszystkiego z innej audicy nie przyniosła żadnego efektu. Dopiero wymiana komputera silnika i co za tym idzie całej wiązki silnika przyniosła zamierzony efekt. Brak falowania obrotów, skrzynia chodzi też prawidłowo. Sterownik zastosowałem z rocznika 99. Wszystkie wtyczki nowej instalacji spasowały bez problemu. Auto w końcu chodzi jak należy. Teraz tylko kwestia ile będzie paliło. Mam nadzieje że mniej jak do tej pory prawie 20l.
    6. slawek8525

      Przepływomierz dzisiaj odpinałem i jest identycznie, a nawet gorzej. To wygląda tak że po odpaleniu obroty wskakują na jakieś 1300rpm spadają do ok. 850rpm, a po chwile lecą do 500rpm czasem nawet niżej i wznoszą się do 850
    7. slawek8525

      Nie mam lpg jak na razie, ale jest w planach. Tylko pierwsze muszę doprowadzić benzynę do ładu. Z doświadczenia wiem że jeśli dolot jest nieszczelny to przepływomierz pokazuje za małe wartości, a nie za duże. U mnie nawet ponad 5g/s pokazuje na postoju. Problem wywalania błędów już rozwiązany. Problemem okazał się regulator ciśnienia paliwa na listwie. Po jego wyjęciu ukazał mi się napis 250kpa czyli 2,5 bara. Powinno być w układzie 3,5 bara z podłączonym wężykiem podciśnieniowym. Po zdjęciu wężyka ma być 4 bara. Niestety teraz pojawił się problem z obrotami po odpaleniu. Strasznie wariują i silnik chodzi nie równo. Po chwili problem ustępuje, aż do momentu ponownego uruchomienia silnika. I w dalszym ciągu mam kosmiczne spalanie na 10L benzyny 40-50km max. Zaczynam po woli mieć dość tego auta.
    8. slawek8525

      Przepływomierz mam z innej audicy która jeździ bez problemu. Oryginalny oczywiście. Później podłącze auto to zrobię zrzut z tego kanału.
    9. slawek8525

      Zmieniłem przepływomierz i w dalszym ciągu mam problem z błędami tylko teraz doszedł jeszcze jeden. 12-00 adaptation limit (Mul) Exceeded 15-00 adaptation limit (Add) Not Reached Tego drugiego nie było wcześniej. Załączam Logi dynamiczne nowy.txt
    10. slawek8525

      Właśnie nie mam nikogo w okolicy z taką przepływką. Ja mam na 3 piny aluminiowa Hitachi. Ale pewnie zaryzykuję. Jutro jeszcze sprawdzę ciśnienie paliwa i czy regulator na listwie działa. Jak będzie tu wszystko ok to kupię przepływomierz nowy.
    11. slawek8525

      Ile płaciłeś za nowa przepławkę ?
    12. slawek8525

      U mnie przepływka pokazuje 2.7 na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jest około 4 nawet czasem ponad. Też miałem pęknięta odmę. Szczelność sprawdzana wytwornica dymu. Jak by był gdzieś nieszczelny to pokazał by się dym, ale tylko z dolotu filtra powietrza w atrapie z przodu pokazał się dym. Tak że stawiam na szczelny. U mnie ten bład wyskakuje tylko przy spokojnej jeździe. Jak mu cisnę to jest ok. Najczęściej przy dojechaniu do świateł lub przy zatrzymaniu na krzyżówce. Jak tylko ruszę i skrzynia nie zmienia przełożeń to już wiem że jest błąd. Na ciepłym jak wyskoczy to na zapalonym silniku nie da się skasować. Nawet jak się uda to za 2s jest dalej
    13. slawek8525

      To były logi dynamiczne. Max prędkość 140km/h. Początek logów jest w statycznie a później dynamicznie w czasie jazdy. Silnik rozgrzany 90 stopni
    14. slawek8525

      Przepustnica zaadaptowana nawet parę razy. Odma szczelna-drożna. Układ dolotowy szczelny sprawdzany parę razy. Zapomniałem dodać że przepustnica umyta na zero. Można z niej jeść Załączam logi log 1.txt log 2.txt
    15. slawek8525

      Witam. Jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.8 ADR skrzynia automatyczna AG4 01N. Problem polega na tym że skrzynia przestaje zmieniać biegi po wyskoczeniu błędu 00561- Mixture Adaptation 12-00 Adapation Limit (Mul) Exceeded Do momentu jak błąd zostanie wykasowany chodzi dobrze skrzynia. Zmieniałem już dwie przepływki i dwie przepustnice na każdej jest tak samo. Sonda oscyluje ładnie i praktycznie zaraz po odpaleniu. Auto pali pewnie z 15L/100km Po rozgrzaniu silnika do 90 stopni błąd jest praktycznie cały czas, nie da się go wykasować.