Skocz do zawartości

Niedwiadek18

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Niedwiadek18

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Niedwiadek18

0

Reputacja

  1. A to wiem gdzie to jest. Sprawdziłem to cisnienie w trakcie jazdy... Więc tak. Jalowe obroty 3,2 bara jadąc z wcisnietym gazem w podłogę przy 3tys ok 3,5bara i wzrasta równo z przyspieszaniem do ok 4bar po ok 5-5,5tys zaczyna spadać powoli. Wcześniej gdy sprawdzalem to cisnienie i zgodziłem silnik to manometr spadał do zera.... Teraz gdy gasze silnik to zostaje cisnienie 3,2 bara (co za tym idzie auto odpala blyskawicznie)więc chyba cos sie naprawilo zostawiłem podpiety manometr na noc i zobaczę rano czy cisnienie nadal sie utrzymuje. Aktualnie stanęło na tym, ze audik na 1,3,4,5 zbiera sie ładnie, ale na 2 zaczynając np od 2tys obrotów ciągnie do 3 potem delikatnie odpuszcza i powyżej 4tysi znowu rakieta. :/
  2. Czesc. Sprawdzales cisnienie oleju? Napinacz lancucha oryginał czy z aledrogo? Te pseudo oryginały z neta padają jak muchy.
  3. Cześć! W audi mam pompę ktora wyglada tak samo jak ta ze zdjec (wyjscia przewodow z boku) lecz ma numer 8D0 614 111 D Czy to tez jest ten EDS? A4 b5 1,8T quattro 96rok
  4. Jak cos to mam 4 tloki z korbami AEB 96rok do oddania za pare dyszki sztuka
  5. Możesz podpowiedziec jak ja zaliczyć vagiem? Dzis po 22 bede sprawdzał cisnienie podczas jazdy
  6. Dziwne. Podmienie pompy jak bede miał chwile i zobaczę. Wątpię by to audi wyjechało z fabryki i odpalalo po 6sekundach
  7. 97r ale to passat a audi 96
  8. Ok sprawdze dzis pod obciążeniem jak wyglądają cisnienia i jaki jest regulator. Hmm z tym dobinaniem to dziwna sprawa.... Raczej fabryka by nie wypuściła takiego samochodu którego trzeba męczyć ok 6sek by odpalil? Po przekreceniu kluczyka przekaznik cyknie i cisza :/ w moim drugim samochodzie 1,8adr ten sam przekaznik tak samo robi cyk i slychac przez chwile pompe
  9. Nie mialem dzis dostepu do dawcy pompy wiec z nudow sprawdzilem szczelność dolotu ladujac w niego 1bar kompresorem- wszystko szczelne zaworek n75 działa. Martwi mnie tylko napięcie na wtyczce do n75 jest tam 6v na biegu jalowym. Tak powinno być? Sprawdzalem dzis cisnienie na listwie wtryskowej. Za regulatorem po odpalenia 3,2 Bar przy obrotach ok 6tys wzrasta do 3,5 Bar wszystko sprawdzane na biegu jalowym. Dodam jeszcze ze cisnienie pojawia sie dopiero po kręcenie ok 4sek rozrusznikiem(czyli po przekroczeniu zaplonu pompa nie odbija cisnienia) sam przekaznik cyka po przekroczeniu na zaplon
  10. Ok. Jutro sprawdze cisnienie i podmienie pompy moze to cos zmieni. Czy te za niskie cisnienie moze powodować ze mam tylko 0,3 bara dopasowania? Czy błędnie podlaczylem manometr?
  11. Nie mam LPG. Logi były robione na PB 95 filtr stozkowy jesli to ma znaczenie. Właśnie tez mi sie wydaje ze cos z ciśnieniem paliwa... Bo po przekroczeniu na zaplon jest susza przy zdjetym wezu. Dłużej trzeba kręcić by odpalil i czasami zgasnie sam na światłach. Mam jeszcze 1,8 ADR w rodzinie czy moge podmienic na chwile pompy? Są podobne? Koledzy ! Odnośnie zaworku N75 po podaniu 12v cyka. Po zatkaniu wyjścia na gruszek i podaniu 1bara na wejście zaworek przepuszczają! Moze to powodować ten spadek mocy?
  12. Dzieki kolego za podpowiedz:) prosze o ocene. http://vaglog.pl/log_190683.html http://vaglog.pl/log_190682.html Hmmm. czy wskazania lambdy sa prawidłowe?
  13. Witajcie koledzy:) Generalnie czy turbo pompuje sprawdziłem dosc prowizorycznie..... scisłem mocno palcami waz przy przepustnicy i przegazowałem delikatnie było czuć ze puchnie. Dziś wywaliłem na chwile DV i od srony dolotu zaślepiłem szczelnie otwór po nim, a od strony wysykowiego cisnienia wpiąłem się manometrem przejechałem się kawałeczek i przy mocniejszych przyspieszeniach pokazywało ok 0,3 bara (tryb awaryjny?? ) nie wiem czy to dobrze wykonałem.. DV kupiłem nowy w aso- Koszt 150zł Koniu3141 DV można sprawdzic: wcisnąć od dołu tłoczek, zatkac górny króciec od podcisnienia... jesli tłoczek zostanie w pozycji wcisnietej a po puszczeniu króćca od podcisnienia opadnie na dół- DV prawidłowo upuszcza ciśnienie dodatkowo test na szczelność : dmuchasz w wejscie jeśli nie przepuszcza powietrza to ok. Zrobiłem logi... pierwsze w życiu mam nadzieje ze dobrze http://host1gb.net.pl/download.php?file=3e50a899b1cb24a84e5a57df2a194da6 http://host1gb.net.pl/download.php?file=6f56d726ecb893d10b4224f4627a2580
  14. Niedwiadek18

    1,8 T AEB braki mocy

    Witam. Uporalwm sie wkoncu z przekladke uszkodzonego silnika;) oczywiście byłoby za pięknie gdyby wszystko było ok za pierwszym razem. Borykam sie z takimi problemami jak : -Dłużej trzeba kręcić by odpalil. - wskazówka temp. Leży i dopiero po dobrej długiej jeździe.... czasami dopiero po zgaszeniu i ponownym odpalenia zaczyna pokazywać temperaturę. -brak mocy- tzn jest na ulami sekund, czasami od 2,5tys obrotów do 3 i ginie, czasami wyrywa na sekunde i jakby dusilo i znowu na chwile powraca... ;/ - czasami stojąc na światłach sam zgasnie Sprawdzilem/ podmienilem: -Podmienilem oba czujniki temp ten na 4pinowa kostke i na 2 . Brak błędów w ecu - turbo pompuje - odpialem weżyk łączący n75 - WG i moc jakby delikatniej wzrosła ale zaczyna go dusić przy przyspieszaniu (chyba przeładowanie) - zawor dv- ubity-wumienic na oryginał z aso czy jakiegos bova? - czasami mam wrażenie podczas przyspieszania ze słyszę spalanie stylowe. Na postoju jak gazuje to nie słychać.... Tylko pod obciążeniem. Logi... Hm nigdy tego nie robilem... jestem na etapie czytania co i jak, ale jesli bedzie ktos tak uprzejmy i podpowie co dokladnie to bede wdzieczny.
  15. Audi już pali ! uszkodzony był komputer! Kupiłem za grosze (60zl+20zl wysyłka) i odpalil za pierwszym razem Chciałbym bardzo podziękować koledze "Łepski" ktory pomógł mi rozwiązać problem Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...