Skocz do zawartości

CPS86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O CPS86

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Mały update z mojej strony. Podłączyłem samochód pod komputer w południe i usunąłem wyżej wymienione błędy. Żeby mieć pewność, że owe błędy już nie występują,kilkanaście minut temu postanowiłem się przejść do samochodu jeszcze raz, przeskanowałem no i okazało się że nic nie ma. Także wychodzi na to, że po prostu mechanicy po naprawie zapomnieli usunąć błędy. Cóż samochód dalej słabo odpala. W moim poprzednim poście zapomniałem napisać coś najważniejszego. Mechanicy sprawdzili ciśnienie w cylindrach i okazało się, że we dwóch jest zbyt małe i to jest niby przyczyna słabego odpalania. Nie podali mi dokładnych wyników, ale powiedizlei że na jednym było coś koło 5, na drugim ok 7. Stwierdzili nieszczelność zaworów na głowicy, będą to gdzieś wysyłać i koszt naprawy ok 1300zł. Niestety mam do tego wątpliwości. Samochód po odpaleniu chodzi normalnie - silnik nie trzęsie, pracuje normalnie, jak zwykle, cicho i stabilnie, moc jest. Słabo tylko odpala, jak już się uruchomi to jest ok. I jeszcze jedno -> przy odpalaniu biały dym z wydechu. pozdrawiam.
  2. Witam Mam ten sam problem - brak mocy i ciężkie odpalanie. Samochód z trudem się rozpędzał powyżej 90km/h, czyli wyglądało na to że turbina przestała działać, poniżej tej prędkości zachowywał sie tak jak zwykle. Jakiś czas temu zostawiłem auto do mechanika - diagnoze N75 - wymienili i już jest wszystko OK, samochód ma moc powyżej 90km/h, jednak wciąż słabo odpala. Kupiłem sobie kabel i podłączyłem do Vaga: 4 Faults Found: 00575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 01262 - Elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania - N75, Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin - N75 00553 - Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu powietrza - G70 00522 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika - G62 Samochód czasami odpala szybciej, czasami wolniej - ostatnio musiałem mielić ok 5 sekund zanim odpalił. Pytanie - skoro wymienili N75 - dlaczego jeszcze występuję ten problem. Czy inne wyżej wymienione problemy mogą mieć związek z odpalaniem? pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...