Skocz do zawartości

Hiro20

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hiro20

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    S4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

358 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Hiro20

0

Reputacja

  1. Witam zakupiłem silnik BMR 170km po tym jak zatarła mi się pompa oleju. Silnik był po regeneracji nowe pierscienienie głowica po regeneracji itp. Taki z allegro słupek za 3,5 tys. I tu zaczęły się moje problemy. Mechanik zmienił silnik i osprzęt po przejechaniu 100km wyskoczyła kontrolka DPF po czym po 50 minutowej próbie wypalenia przy 3 tys obrotów wbił tryb awaryjny. Oddałem dpf do regeneracji po przejechaniu 200km ta sama sytuacja kontrolka 50 min wypalania i znowu tryb awaryjny. Ktoś wie co może być przyczyną . na kompie róznica cisnien na wolnych 9 mili barów a przy dodaniu gazu na awaryjnym do 2,5 pokazuje 120. Ktoś wie o co chodzi co może być przyczyną ?
  2. Witam mam pytanko czy pas przedni bedzie pasowal od 3.0 tdi do 2.0 Dzieki za odpowiedzi
  3. ale czy po włożeniu kluczyka do stacyjki nie będzie ok ??
  4. Szyba kosztuje 100 zł wiec nie bedzie problemu. Chociaż alarm się załączy a tak z tą wkładką to i tak tylko ASO zostaje i z 700 zł w plecy to już wolę pełną klamkę i nowy akumulator. Nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie ale tak mi się wydaje.
  5. Witam dziś na parkingu przed pracą ktoś próbował się włamać do mojego auta ale ukręcił zamek i teraz jest tylko dziura zamiast wkładki. Tu moje pytanie bo mam taki pomysł ale nie wiem czy da radę tak zrobić. Chciał bym zamontować klamkę bez zamka taką jak w drzwiach tylnych czy podejdzie do drzwi kierowcy ??? no i czy teraz z ukręconą zapadką nie biedzie prościej wejsc do auta ???
  6. 1. Silnik jak w profilu BPW 2. Dymi cały czas na biało 3. Jak odpalam na zimnym dymu nie widać po jakiś 30 sec do 1 min zaczyna dymić jak się nagrzeje, w trakcie jazdy dymu niema i jak sie zatrzyma na wolnych obrotach po 10-20 sec znowu zaczyna dymić. 4. Płynu coś ubyło ale nie wiem dokładnie ile w trakcie jazdy bo była odłaczana ominięta chłodnica spaln
  7. Teraz 2 mechanik twierdzi że to może być przez to że dpf został wyrzucony tylko mechanicznie należy go usunąć też z systemu w tedy przestanie kopcić. Czy może być to prawdą ??? Dodam że to jest spora chmura nie jakiś dymek,
  8. Witam wszystkich potrzebuję waszej rady, Ostatnio auto zaczęło mi strasznie kopcić na biało dałem do mechanika i stwierdził że to Turbina, wiec zregenerowałem turbo po założeniu nowej kopcił tak samo. Wiec trzeba był wymienić pompowtrysk bo był padnięty, tak jak poprzednim razem dalej kopcił wiec nadszedł czas na wymianę pokrywy zaworów bo odma zapchana, kopci dalej. Wiec mechanicy stwierdzili że dpf się skonczył i go usuneli ale tylko mechanicznie auto jak kopciło tak kopci. Mam już dość pseudo mechaników i wyrzucania pieniędzy w błoto może ktoś był by w stanie mi poradzić co powinienem zrobić. Smród spalin wygląda mi na olej. Kopci najbardziej jak auto jest na postoju świata nie widać w trakcie jazdy wydaje się ze nie ma dymu tylko podczas redukcji biegu jak obroty spadają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...