
PanMateusz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O PanMateusz

Informacje
-
Imię
Tadziu
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
To był taki dziwny pisk, świszczenie dosyć głośne .... okazało się ,że po prostu wężyk gdzieś na dolocie pękł a ,że dostawało się lewe powietrze stąd nierówna praca silnika i szarpanie hehe, uff ! Jak to mówią z dużej chmury mały deszcz
-
Siemanko koledzy Tak jak w temacie, jak odpalam auto i jets na biegu jałowym to szarpie smaochodem , nierowno pracuje a w dodatku z pod maksi dziwnie piszczy dosyc glosno . Dodam ,ze kilka dni temu samochdozik byl u mechanika i wymieniali napinacz lancucha zmiennych faz rozrządu i kilka uszczelek ... czyzby tutaj byl pies pogrzebany? Ktos mial moze podobna sytuacje ? jakies sugestie ? Pozdro
-
Robero ... zjedz snickersa , beny dzieki wielkie jak tylko bd jechal do mechanika na dniach postaramy sie przeprowadzic te testy moze to mi cos wiecej powie bo nie chce na slepo wymieniac sond i kombinwoac z katalizatorem
-
powiedzial co wiedzial , jak jestes taki mądry i tryskasz wiedza to odpowiedz na pytanie , postaraj sie pomóc a nie p**olisz od rzeczy ziomus
-
Witam, czy jezeli mam padnieta sonde przed katalizatorem( swieci sie check engine, duze spalanie przekrocozna emisja spalin ) to bedzie miala ona wplyw na prace drugiej sondy? otóż po podlaczeniu pod komputer u elektryka , keidy sprawdzal jak zachowuja sie sondy to mowi ze na biegu jalowym druga sonda nie powinna prawie wgl pracowac a u mnie caly czas chodzuila jak sinusoida , zastanawiam sie czy probowac zalozyc emulator na druga sonde czy od razu wziac sie za wymiane pierwszej sondy
-
no fakt haha ale juz problem rozwiazany wystarczylo te mocowania plastikowe łączace ramie wycierackzi z piorem kupic w sklepie z zamiennymi czesciami do vw audi skoda itp. zaplacilem 25 zl to tak na przyslzosc jakby kiedys komus te plastiki poszly w ch*
-
Witam, dzisiaj kiedy odsniezalem samochod niefortunnie peklo mi mocowanie wycieraczki jak na zdjeciu, i zastanawiam sie co z tym fantem zrobic gdyz same wycieraczki juz slabo sobie radza i nadawalyby sie do wymiany ,wiec nie wiem czy zamawiac z allegro specjalnie i szukac tego elementu , czy moze jest jakies inne rozwiazanie?
-
owszem w tym momencie sonda lamba jest nie oryginalna ,ale zostala taka wsadzona bo juz wczesniej palil sie check , czyli teraz mam dylemat - wymienic sonde czy termostat ?
-
Tak tez radzil mi ten mechanik , proponowal tez zeby zdjac kolektor i sprawdzic czy nie ma "lewego powietrza" , aha i jeszcze jedno ta sonda lambda przed katem byla wymieniana zanim kupilem auto lecz nie jest oryginalna wiadomo ze takowa kosztuje z 700 zl, czy jest szansa ze na tej bedzie wszystko gralo? bo sam check mi az tak bardzo nie przeszkadza jednak zdecydowanie za duzo pali bo mieszanka jest zbyt bogata a to juz niestety boli moja kieszen
-
Witam, borykam sie z checkiem w samochdozie ktory zkaupilem niedawno , mialem nadzieje ze pojade do serwisu audi i potwierdza moje podejrzenia ze chodzi o przeplywomierz... niestety mechanik powiedzial ze napenwo nie gdyz wyskoczylby mu blad przeplywomierza,lecz cpokazuje sonde lambda przed katalizatorem. wiadomo jak to z sonda mozliwosci jest wiele moze nie chodzic o sama sonde lecz o rozne czynniki ktore wplywaja na nia, w momencie gdy zaczal gazowac na biegu jalowym wyskoczyl mu kolejny blad "sporadyczny" mianowicie chodzi o czujnik temperatury plynu chlodzacego, powiedzial ze to moze byc przyczyna bo pomimo ze jest to blad sporadyczny moze powodowac ze sonda lambda na stale odczytuje bledne dane czy cos ( nie znam sie tak dobrze na tym powtarzam to co mniej wiecej powiedzial mechanik) Czy ktos mial podobny problem? wiem ze z tymi silnikami wiele osob walczy, dlatego pytam bo moze ktos znalazl zloty srodek lub mial podobny problem , podam nizej 3 bledy ktore mam na kartce wydrukowane jako zapisy w pamieci bledow: Numer ; P0130 : Rząd 1, sonda 1 elektryczna usterka w obwodzie prądowym Rodzaj usterki 1: niewiarygodny sygnal Rodzaj usterki 2 ; statycznie Numer : P1290: czujnik temperatury plynu chlodzacego na wyjsciu z chlodnicy Sygnal za duzy Rodzaj usterki 1 nieosiagnieta dolna wartosc graniczna Rodzaj usterki 2 : sporadyczna Numer: P1292: Termostat programowo sterowanego chlodzenia silnika Przerwa Rodzaj usterki1 : brak sygnalu / komunikacji Rodzaj usterki 2: sporadyczna
-
Witam wszystkich , od dluzszego czasu przymierzam sie do zakupu audi a4b6 w kombi w wersji benzynowej 1.8T 150km badz 2.0 131 . Ogladalem juz wiele egzemplarzy i wiekszosc ma problem ze swiecącą kontrolką "check engine", wiele samochodow ktore ogladalem mialy walniety juz katalizator, problemy z sondami etc. Zastanawiam sie czy takie smaochody faktycznie dyskwalifikowac? Diagnosta powiedzial wyraznie jak swieci sie kontrolka - nie brac ... Odrzucilem tak juz chyba z 4 sztuki , i zastanawiam sie czy moze jest to rzecz normalna w tym modelu i wystarczy wsadzic jakies pieniazki w to i jezdzic dalej? pytam bo slyszalem opinie ze "jak sie swieci check to smaochod juz doj***ny i nie brac, ale wiaodmo ile jest znawcow Pomyslalem ze tutaj czegos sie dowiem , Pozdrawiam !