Skocz do zawartości

PanMateusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PanMateusz

Informacje

  • Imię
    Tadziu
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia PanMateusz

0

Reputacja

  1. To był taki dziwny pisk, świszczenie dosyć głośne .... okazało się ,że po prostu wężyk gdzieś na dolocie pękł a ,że dostawało się lewe powietrze stąd nierówna praca silnika i szarpanie hehe, uff ! Jak to mówią z dużej chmury mały deszcz
  2. Siemanko koledzy Tak jak w temacie, jak odpalam auto i jets na biegu jałowym to szarpie smaochodem , nierowno pracuje a w dodatku z pod maksi dziwnie piszczy dosyc glosno . Dodam ,ze kilka dni temu samochdozik byl u mechanika i wymieniali napinacz lancucha zmiennych faz rozrządu i kilka uszczelek ... czyzby tutaj byl pies pogrzebany? Ktos mial moze podobna sytuacje ? jakies sugestie ? Pozdro
  3. Robero ... zjedz snickersa , beny dzieki wielkie jak tylko bd jechal do mechanika na dniach postaramy sie przeprowadzic te testy moze to mi cos wiecej powie bo nie chce na slepo wymieniac sond i kombinwoac z katalizatorem
  4. powiedzial co wiedzial , jak jestes taki mądry i tryskasz wiedza to odpowiedz na pytanie , postaraj sie pomóc a nie p**olisz od rzeczy ziomus
  5. Witam, czy jezeli mam padnieta sonde przed katalizatorem( swieci sie check engine, duze spalanie przekrocozna emisja spalin ) to bedzie miala ona wplyw na prace drugiej sondy? otóż po podlaczeniu pod komputer u elektryka , keidy sprawdzal jak zachowuja sie sondy to mowi ze na biegu jalowym druga sonda nie powinna prawie wgl pracowac a u mnie caly czas chodzuila jak sinusoida , zastanawiam sie czy probowac zalozyc emulator na druga sonde czy od razu wziac sie za wymiane pierwszej sondy
  6. no fakt haha ale juz problem rozwiazany wystarczylo te mocowania plastikowe łączace ramie wycierackzi z piorem kupic w sklepie z zamiennymi czesciami do vw audi skoda itp. zaplacilem 25 zl to tak na przyslzosc jakby kiedys komus te plastiki poszly w ch*
  7. Witam, dzisiaj kiedy odsniezalem samochod niefortunnie peklo mi mocowanie wycieraczki jak na zdjeciu, i zastanawiam sie co z tym fantem zrobic gdyz same wycieraczki juz slabo sobie radza i nadawalyby sie do wymiany ,wiec nie wiem czy zamawiac z allegro specjalnie i szukac tego elementu , czy moze jest jakies inne rozwiazanie?
  8. owszem w tym momencie sonda lamba jest nie oryginalna ,ale zostala taka wsadzona bo juz wczesniej palil sie check , czyli teraz mam dylemat - wymienic sonde czy termostat ?
  9. Tak tez radzil mi ten mechanik , proponowal tez zeby zdjac kolektor i sprawdzic czy nie ma "lewego powietrza" , aha i jeszcze jedno ta sonda lambda przed katem byla wymieniana zanim kupilem auto lecz nie jest oryginalna wiadomo ze takowa kosztuje z 700 zl, czy jest szansa ze na tej bedzie wszystko gralo? bo sam check mi az tak bardzo nie przeszkadza jednak zdecydowanie za duzo pali bo mieszanka jest zbyt bogata a to juz niestety boli moja kieszen
  10. Witam, borykam sie z checkiem w samochdozie ktory zkaupilem niedawno , mialem nadzieje ze pojade do serwisu audi i potwierdza moje podejrzenia ze chodzi o przeplywomierz... niestety mechanik powiedzial ze napenwo nie gdyz wyskoczylby mu blad przeplywomierza,lecz cpokazuje sonde lambda przed katalizatorem. wiadomo jak to z sonda mozliwosci jest wiele moze nie chodzic o sama sonde lecz o rozne czynniki ktore wplywaja na nia, w momencie gdy zaczal gazowac na biegu jalowym wyskoczyl mu kolejny blad "sporadyczny" mianowicie chodzi o czujnik temperatury plynu chlodzacego, powiedzial ze to moze byc przyczyna bo pomimo ze jest to blad sporadyczny moze powodowac ze sonda lambda na stale odczytuje bledne dane czy cos ( nie znam sie tak dobrze na tym powtarzam to co mniej wiecej powiedzial mechanik) Czy ktos mial podobny problem? wiem ze z tymi silnikami wiele osob walczy, dlatego pytam bo moze ktos znalazl zloty srodek lub mial podobny problem , podam nizej 3 bledy ktore mam na kartce wydrukowane jako zapisy w pamieci bledow: Numer ; P0130 : Rząd 1, sonda 1 elektryczna usterka w obwodzie prądowym Rodzaj usterki 1: niewiarygodny sygnal Rodzaj usterki 2 ; statycznie Numer : P1290: czujnik temperatury plynu chlodzacego na wyjsciu z chlodnicy Sygnal za duzy Rodzaj usterki 1 nieosiagnieta dolna wartosc graniczna Rodzaj usterki 2 : sporadyczna Numer: P1292: Termostat programowo sterowanego chlodzenia silnika Przerwa Rodzaj usterki1 : brak sygnalu / komunikacji Rodzaj usterki 2: sporadyczna
  11. Witam wszystkich , od dluzszego czasu przymierzam sie do zakupu audi a4b6 w kombi w wersji benzynowej 1.8T 150km badz 2.0 131 . Ogladalem juz wiele egzemplarzy i wiekszosc ma problem ze swiecącą kontrolką "check engine", wiele samochodow ktore ogladalem mialy walniety juz katalizator, problemy z sondami etc. Zastanawiam sie czy takie smaochody faktycznie dyskwalifikowac? Diagnosta powiedzial wyraznie jak swieci sie kontrolka - nie brac ... Odrzucilem tak juz chyba z 4 sztuki , i zastanawiam sie czy moze jest to rzecz normalna w tym modelu i wystarczy wsadzic jakies pieniazki w to i jezdzic dalej? pytam bo slyszalem opinie ze "jak sie swieci check to smaochod juz doj***ny i nie brac, ale wiaodmo ile jest znawcow Pomyslalem ze tutaj czegos sie dowiem , Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...