Skocz do zawartości

gorzowiak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gorzowiak

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Gorzów Wlkp.

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia gorzowiak

0

Reputacja

  1. No też o tym myślałem aby dolot zdemontować, a nawet zastanawiałem się czy z kanału nie będzie od spodu łatwiej ;-) W sobotę sprawdzę czy uda się z minimalną opcja demontażu dolotu i osłony...
  2. Witam, Mam problem z wymianą przewodów wysokiego napięcia w silniku AHL, czy w każdej wersji jest tak utrudniony dostęp ? Jak sobie z tym poradziliście ?
  3. gorzowiak

    Dziwne zachowanie...

    No i już wszystko jasne. Pompa paliwa uszkodzona... Szkoda, że w nawale pracy nie odczytałem wiadomości to chętnie bym tą pompę kupił, a tak kosztowała mnie zabawa 350zł. Pozdrawiam.
  4. gorzowiak

    Dziwne zachowanie...

    Niestety nie wiem jakie ciśnienie jest, dopiero w środę sprawdzę. Ale mam wrażenie, że to jednak świece ngk są powodem całego zamieszania. Jutro to sprawdzę...
  5. gorzowiak

    Dziwne zachowanie...

    Witam, Przeglądałem forum z podobnymi problemami ale mimo wszystko nie znalazłem odpowiedzi... Ale od początku.... Kupiłem Audi A4 B5 1.6 AHL przebieg 280000, stan techniczny samochodu niby dobry ale... poprzednik nie wymieniał chyba w nim nic nawet filtry były niewymienione. Świece i kable oraz rozrząd również nie.. Auto strasznie muliło. Wymieniłem filtry wszystkie włącznie z olejem oraz rozrząd. Autko po wymianach chodziło jak należy, tylko obroty falowały ale po wyczyszczeniu przepustnicy i adaptacji metodą rozłączenia aku wszystko wróciło do normy. Po dwóch dniach wymieniłem świece (bez kabli ponieważ ciężko się tam dostać) od tego momentu odczułem problemy z odpalaniem samochodu ale jak odpalił to już jechał bez problemu (świece NGK). Ale po kolejnych dwóch dniach auto zaczęło mieć problem z pompą paliwa tak jakby ciężko pracowała a po kolejnych 2-3dniach auto zaczęło mi gasnąć podczas jazdy i przy próbie ponownego odpalenia już nie chodziła pompa paliwa. Kolejnego dnia wszystko wróciło do normy i pompa zaczęła pracować, auto odpala i jedzie parę kilometrów i później znów gaśnie i pompa nie działa... Czy ktoś mi może podpowiedzieć co się dzieje ?? Acha komputer nie pokazuje żadnych błędów....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...