Skocz do zawartości

daren67

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daren67

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Łańcut

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia daren67

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z wolnymi obrotami, chodzi nierówno, czuć wibracje spadają również obroty do około 600 vag pokazał błąd który był już jakiś czas temu skasowany a mianowicie: Thursday, 01 January 2015, 19:53:03 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent -------------------------------------------------------------------------- Wnioskować można uszkodzenie sondy ? tylko nie bardzo wiem której żeby ew. kupić Czy to może ona mieć wpływ na zła kulturę pracy silnika? na zimnym nie czuć drgań zaś na ciepłym tak. Przepustnica została wyczyszczona i zaadaptowana Proszę o pomoc Grupa 097, 016, 009: http://vaglog.pl/log_198520.html Grupa 016: http://vaglog.pl/log_198519.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_198512.html Grupa 005: http://vaglog.pl/log_198513.html Grupa 006: http://vaglog.pl/log_198514.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_198515.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log_198516.html Grupa 009: http://vaglog.pl/log_198517.html Grupa 012: http://vaglog.pl/log_198518.html
  2. daren67

    Falujące obroty z

    Witam, mam problem z którym borykam się już od około miesiąca dokładnie chodzi o falujące obroty na biegu jałowym Przepustnice wyczyściłem dokładnie, zaadaptowałem w sposób następujący który znalazłem na internecie - przed pierwszym odpaleniem zostawiłem na 3 minuty na zapłonie po tym zabiegu słychać było jak "niby sie ustawia" czuć jak na wolnych obrotach delikatnie drży i lubi czasem spaść do około 500-600 obr/min po czym stabilizuje się i pracuje dalej przy delikatnych wibracjach. Wiem Panowie że takich tematów było milion ale w żadnym nie znalazłem rozwiązania wymieniłem wężyki od podciśnienia czyściłem przepustnice, sprawdzałem również szczelność rur od powietrza. Czy winą mogą być zużyte świece zapłonowe ? nie chciałbym wymieniać na darmo z wiadomych przyczyn, przy normalnej jeździe ładnie ciągnie lecz spalanie jest b. wysokie wracając do świec są one czarne tzn. mocno okopcone sugeruje to pewnie niewłaściwy skład mieszanki paliwowo-powietrznej chociaż znam się na mechanice jak świnia na gwiazdach to nie poddaję się i próbuje działać Proszę o wasze porady/sugestie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...