Skocz do zawartości

Daniel 2891

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Daniel 2891

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

152 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Daniel 2891

1

Reputacja

  1. Pompki były wyciągane i mają lekkie zabarwienie na końcówkach. Mechanik mówił że jest lipa. Na stole nie były, tym bardziej żadną szczotką ich nie potraktowałem. Zresztą wczoraj byłem w Szczecinie w aso w sprawie tych pompek.Akcja serwisowa była przeprowadzona w maju ubiegłego roku na terenie Niemiec. Ponoć na te pompki po akcji jest gwarancja 2 lata. Byłem specjalnie umówiony na sprawdzenie pompek, a oni podłączają mi tylko komputer. Normalnie jakieś jaja. Tłumaczyłem im że to pompowtryski. Szukali od rana do wieczora i nic nie znależli. W zamian tego, wykryli mi ciekawą usterkę. Całe podwozie miałem zachlapane w ropie. Ponoć jakiś poważny przeciek. Oczywiście chcieli szukać przyczynę. Nie zgodziłem się, wróciłem do domu. Na kanale okazało sie że to woda z klimy. Ogólnie o ASo to się zawiodłem
  2. Piotrsob1 u mnie jest problem taki, że auto wogóle się nie rozpędza jak mam pod małą górkę. Na płaskim terenie z 1000obr/min do 2000obr/min rozpędzam się około 6-7 sekund. Powyżej 2000obr/min auto w miarę przyśpiesza, ale to i tak nie to co powinno być. Auto ma max 80 koni. Z resztą jak ją kupiłem niecały rok temu to wciskała w fotel. Teraz wrażenia z jazdy są jak w jakimś tico
  3. Być może jest to błędna diagnoza. Niemam już pojęcia. Może zna Pan jakiś warsztat gdzie regenerują pompowtryski?
  4. pompki wyciągałem i końcówki nie wyglądają za dobrze. oglądał je fachowiec i stwierdził że są końcówki innej barwy i lekko zapieczone. Poza tym już wszystko sprawdzałem w tym aucie. M.in. turbo po regeneracji, dpf wywalony, rozrząd w normie, cały układ wydechowy został wyczyszczony z ogaru (egr był zasyfiony).
  5. Auto normalnie odpala, z tym że do 1800 obrotów nie chce przyśpieszać. Muszę go przytrzymywać podczas ruszania na półsprzęgle aby wskakiwać na wyższe obroty. Powyżej 1800 obrotów jakoś jedzie. Ogólnie to zachowuje się jakby miał z 70 koni
  6. Zgadza się, są to pompki siemens. Rok temu poprzedni właściciel wymienił je na akcji serwisowej. Teraz siedzi tam chyba siemens continental.
  7. Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z autem. Wyszło na to, że muszę wymienić 4 pompowtryski. A wszystko przez pompę vacum, która puściła olej do zbiornika paliwa. Okazało się, że mam zapieczone końcówki na pompkach. Nie ukrywam, że kupno nowych jest bezsensu. Wartość czterech pompek to prawie 1/3 wartości auta. Może ktoś słyszał o warsztacie który jest w stanie je zregenerować. Chętnie kupię jakieś używki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...