Skocz do zawartości

ak47apofis

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ak47apofis

Informacje

  • Imię
    Sławomir
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia ak47apofis

0

Reputacja

  1. Witam,Pioteros o ile wydłużyłeś wysprzęglik ?? wszystko ok po tym zabiegu?
  2. AME-Tuning Passat 1.8 T 150KM remap 234KM / 335Nm -fmic +DP +wydech kwas -wtryski 380 -turbo hybryda k03 ...niestety hybrydka nie chciała już więcej dmuchnąć ale i tak już jest bardzo przyjemnie hybryda k03 , 1.3 w piku a górą już tylko 0.8 , a tak tuner powiedział że pękło by 250. Wymieniłem zawór n75, tuner nie chciał stroić na dv hybrydzie to musiałem dv z serwisu zawinąć kulturnie, na finiszu same problemy, Ale powiem tak dwa razy skrzynia ściągana, na początku jednomas ,docisk i sprzęgło 1Z które nie dało rady, potem akcja z setupem od was...jak podliczyłem wszystko z robocizną to wyszło że taniej komplet dwumasy 240 mm od AWX bo 1700 zł chyba a tu wydałem łącznie 2300 na to i jeszcze to łożysko czasem stuka. Dev mam pytanie,czy wymieniłeś łapę może jak skrzynia na dole była?? może to jest powód że u Ciebie cisza, Ja nie wymieniłem...
  3. Moje doświadczenia z zestawem o którym tu mowa....wysprzęglik plastikowy ustąpił...wywaliło odpowietrznik przy próbie odpowietrzenia, wymiana na metalowy stała się koniecznością, sprzęgło bierze z dołu i bardzo mocno klei(strzały ze świateł),pedał twardszy. Biegi zapina się zacnie w porównaniu ze zmęczonym dwumasem. Ale dłuższej jeździe albo po strzelaniu z kapcia słychać łożysko wyciskowe po puszczeniu pedału sprzęgła... Ciekawe jak to wpłynie na żywotność takowego łożyska...? Jakieś sugestię. pozdrawiam Sry za dwa podobne wpisy, nie odświeżyło mi strony i sądziłem że poprzedni się nie dodał.
  4. Mi wysprzęglik walną w czasie próby odpowietrzenia, odpowietrznik wystrzelił....jest metalowy. Sprzęgło łapie masakrycznie z dołu i klei nie miłosiernie....jedyne co, słuchać łożysko po puszczeniu pedału.
  5. Dobry , tarcza obita i wszystko wysłane do radomska...Dev pytanie do Ciebie,czy wymieniałeś wysprzęglik na metalowy?
  6. czaje bazę panowie...czyli wewnętrzna, tam gdzie się zaczyna początek tarczy ciernej tarczy sprzęgłowej patrząc o środka. Co 3 głowy to nie jedna...
  7. tarczę będę miał na jutro i docisk również, tarcza na miejscu obita będzie okładziną organiczną w lublinie 1 dzień a docisk plus koło do radomska. Mr. z radomska che żebym mu podał średnicę sprzęgła....to mu mówię 240mm a on mi pytanie jeszcze jakąś drugą średnicę ażeby wiedzieć gdzie zebrać koło... o co be?? Jak wszystko dobrze pójdzie to w przyszły poniedziałek opcjonalnie wtorek hamownia i zobaczymy ile hybryda od turbo bogdana pociągnie....?
  8. chyba tak zrobię, tylko to czasu zajmie.....czekać na używkę, obić używkę....potem wysłać do radomska. Wszystko czas....powiem tak nawet docisk Luk który masz ciężko był zdobyć i jak jutro zamówię to dopiero na środę będzie 360 zł. Napisz mi jeszcze czy miałeś jakieś problemy z wysprzęglikiem?? bo mi po założeniu kompletu od 1Z płyn wyleciał gdyż bardziej się wysuwał, ale nowy oring i jest ok(przed programem sprzęgło z 1Z ogarniało ale jak pojechałem na strojenie to się poddało i od 5000 tysi już uciekało, próbowaliśmy parę razy z nadzieją że sklei ale niestety, a co mam zrobione to wydech przelot 2,75-->2,5 na końcówce remusa komorowej,wkładka pipercross,TIP ,IC , turbo hybryda z kołem kompresji od k04/wydechowe k03s, dv hybryda properfekt,wtryski 380) Tak czy siak widzę że gra warta świeczki z tym sprzęgłem skoro takie numery można robić. Tak jak patrzę po zdjęciach to na necie z kompletami docisk,sprzęgło do Lt 2,8 to widać jakby cześć dociskowa była głębiej niż ta która przylega to zamachu....może tak to tylko wygląda? a np LT 2,5 już na zdjęciach na równo wychodzi....pozdroi dzięki za info
  9. dzięki za odp. akurat że płasko to oki(rozwiało to moje wątpliwości). Ale tu znowu problem bo samą tarczę od s4/rs4 według strony ic też nie idzie kupić a cały zestaw mi nie potrzebny. Poza tym sama tarcza od 2,5 v6 tdi z pewnością jest tańsza, chyba trzeba używaną kupić obić i całość do radomska...
  10. Cześć wszystkim, mam pytanie do forumowicza Dev....chcę zastosować taki setup jak twój, mój złożony z zamachu,docisku i sprzęgła od 1Z poddał się przy 300 nm. Muszę drugi raz skrzynię zrzucać w ciągu miesiąca a to koszt..przejdę do sedna interesuje mnie czy docisk LUKa który zastosowałeś jest na "płasko" tzn. czy powierzchnia montażowa jest na równi z dociskową? a jeśli nie to jak to się ma z siłą dociskową jeśli jest płytszy docisk, mam pytanie gdzie można kupić samą tarczę ze sprężynami od 2,5 v6 tdi?? bo ogólnie to jedne są z drugie bez i przeważnie w zestawach. Nie chcę kupować używki i oddawać do obicia ,chciałbym nówkę i wszystko wysłać do Radomska "Otoczak". Na koniec pytanie jak Ci się to spisuje? pozdr. proszę o odp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...