Skocz do zawartości

Kolcz64

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kolcz64

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    marki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Kolcz64

0

Reputacja

  1. Dobra na plaka odpalił co prawda ostro przy tym zakopcił na całe podwórko jak nigdy wcześniej i ostro obroty skoczyło ponad 5 tys ale rozgrzał się wszystko w porządku teraz elegancko pali. Ale zakopcił białym dymem niespecjalnie duszącym ale było go sporo to normalne ? Tak moc ma wszystko jest git oczywiście jak odpali ... Jutro się przyjrzę tej pompce i zobaczymy Jak domowym sposobem podłączyc auto pod kompa ? jakie złącze i oprogramowanie ?
  2. świece zmienione pod kompa nie mam bardzo jak go podłączyc w domowych warunkach. Jest szansa że upośledzony ale nie mi to stwierdzac. Z tym plakiem to niby wszystko jasne ale nie robiłem tego jeszcze
  3. Witam Posiadam Audi a4 b6 z 2001 r, zakupione jakieś 2 miesiące temu sprowadzone on niemca z silnikiem awx Od początku jak go kupiłem dziwnie dusił się przy odpalaniu i zaraz po odpaleniu. Pewnego dnia zalałem 10 litrów ponad rezerwe przejechałem koło 100 (jeszcze rezerwa się nie świeciła) wsiadam rano a tu klops nie pali, kręci ale nie pali wymęczyłem go aż padł akumulator ale podładowany sytuacja się nie zmieniła. Zaprowadziłem do mechaniora on dolał ropy jeszce 10 odpowietrzył układ , zmienił filtr paliwa i powiedział że to może byc wina syfu w zbiorniku lub moze coś z pompą ale w gruncie rzeczy nie zlokalizował problemu ale rzekł żeby miec ropy powyżej połowy baku to będzie dobrze PÓKI CO oczywiście. Dziś wsiadam mam 3/4 baku , kręci ale nie chce odpalic.. Co to może byc ? Szukam dobrego mechanika specjalizującego się szczególnie w tym aucie w okolicach warszawy
  4. Moje niezawodne dotychczas audi ... A więc pojechałem dziś do mechanika wymienił mi olej , filtr oleju , powietrza i paliwa. Po przejechaniu 3-4 km i wyłączeniu miałem problem z ponownym odpaleniem ( długo kręcił ) ale dał rade. Po następnym kilometrze zaczął się dławić aż zgasł. Trudno go odpalić a jak już to sięwydarzy to na wysokich obrotach pali ale jak spadają to tak że gaśnie.. Jakieś pomysły ? może słaby fachura i filtr źle ogarnął ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...