Skocz do zawartości

glb

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O glb

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia glb

0

Reputacja

  1. Była pierwszym podejrzanym. Wymieniona na nowego Boscha. Po zmianie absolutnie żadnej różnicy.
  2. Pacjent to 1,8T BFB, silnikowi definitywnie brakuje mocy. Sprawdzone świece, cewki, przepływomierz, sprawdzona szczelność dolotu, wymienione zaworki odmy. Przepływomierz osiąga maks 115 g/s, co jest trochę mało jak na BFB http://vaglogi.pl/log-002_033_115_rJb6Lo.html Druga sprawa: w trakcie jazdy ze stałą prędkością wykazuje permanentne przeładowanie (np. przy prędkości obrotowej silnika 3360 obr/min ciśnienie oczekiwane wg grupy 118 ma być 980 mbar, a jest 1110 mbar). http://vaglogi.pl/log-003_115_118_2LYVB.html Nie mam już pomysłów gdzie szukać przyczyny. Proszę o pomoc.
  3. [PROBLEM ROZWIĄZANY] Problemem okazał się pęknięty miedziany króciec wychodzący z wtryskiwacza gazowego i wchodzący w kolektor. Pękł na wysokości końca gwintu przy kolektorze i powstała dziura. Właściwie nie do zauważenia gołym okiem, wyszło zupełnie przypadkiem. Po wymianie króćca problem wypadania zapłonów zniknął.
  4. Niestety tego się obawiam, bo skończyły już mi się inne pomysły. Aha, w kwestii synchronizacji rozrządu na kanale 93 pokazuje mi wartość 5. O ile pamiętam przesunięcie o ząbek równe jest 11, więc to chyba nie powinno być przyczyną.
  5. Logi: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-033_002_DWbVq2.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_4L8W5.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_s8sE6.html Auto zachowuje się identycznie bez względu na rodzaj paliwa.
  6. Kłaniam się wszystkim. Dopadł i mnie problem wypadających zapłonów. Pacjent to seryjny BFB. Wypadanie zapłonów pojawia się tylko na pierwszym cylindrze. Gdy silnik jest zimny problem jest największy, po rozgrzaniu trochę ustępuje, jednak nadal jest. Co więcej, problem występuje tylko, gdy silnik jest obiążany, czyli podczas przyspieszania, bądź w trakcie wjeżdżania na wzniesienia. Na biegu jałowym, przy utrzymywaniu stałej prędkości na płaskim oraz w trakcie jazdy na 1 i 2 biegu z dowolną prędkością obrotową problem nie występuje. Na kanale 20 są same zera, nawet w trakcie, gdy na pierwszym cylindrze wypadają zapłony. Co więcej, przepływomierz wskazuje na maksymalny przepływ 115 g/s (trochę mało na jak na 163PS). Silnik jest też zauważalnie słabszy i z trudnością dobija do 200 km/h. Powyżej 2000 obr/min w trakcie normalnej jazdy pez pałowania silnik wykazuje przeładowanie (które jest proporcjonalne do aktualnego obciążenia). Co zostało sprawdzone: - dolot - nie stwierdzono nieszczelności - podmieniono przepływomierz na nowy oryginalny - bez zmian - sprawdzono cewki - sprawne, zamieniono miejscami - bez zmian - wymieniono świece - bez zmian - sprawdzono i podmieniono DV, N75 - bez zmian - sprawdzono kompresję, wynik: 12,0-12,5-12,5-12,5 - odłączono całkowicie instalację LPG - bez zmian - wykonano adaptację przepustnicy - bez zmian - co prawda nie sprawdziłem zaworu odmy, ale korek oleju odkręcony podskakuje radośnie (nie ma efektu zasysania) - oleju i płynu nie ubywa, płyn czysty Zaczyna mi brakowac pomysłów gdzie szukać problemu. Jakieś sugestie? Poniżej trochę wykresów, może coś z nich wynika.
  7. Dzięki za wszystkie opinie. Zdecydowałem się jednak szukać samemu. Trochę czasu faktycznie to zajęło, ale wczoraj przyprowadziłem B7 taką, jaką chciałem.
  8. Dziękuję za odpowiedź i poradę. Przyznam, że nie pomyślałem o tym, by zapytać bezpośrednio dealera. Podjadę do nich w poniedziałek i porozmawiam. Założony przeze mnie budżet to 40 tysięcy z opcją drobnej modyfikacji, jeśli zajdzie potrzeba.
  9. Witam Koledzy, Planuję sprowadzić sobie B7 1.8T W grę wchodzi skorzystanie z usług firmy brokerskiej. W związku z tym mam pytanie do Was o opinie o firmie auto broker leśniewscy http://www.lesniewscy.eu/ W necie praktycznie nic na ich temat nie ma, a ja świata motoryzacyjnego w Zachodniopomorskiem nie znam, gdyż jestem z Łodzi. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...