Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt mała moc silnika, prośba o ocenę logów


glb

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to 1,8T BFB, silnikowi definitywnie brakuje mocy. Sprawdzone świece, cewki, przepływomierz, sprawdzona szczelność dolotu, wymienione zaworki odmy. 

Przepływomierz osiąga maks 115 g/s, co jest trochę mało jak na BFB

http://vaglogi.pl/log-002_033_115_rJb6Lo.html

 

Druga sprawa: w trakcie jazdy ze stałą prędkością wykazuje permanentne przeładowanie (np. przy prędkości obrotowej silnika 3360 obr/min ciśnienie oczekiwane wg grupy 118 ma być 980 mbar, a jest 1110 mbar).

http://vaglogi.pl/log-003_115_118_2LYVB.html

 

Nie mam już pomysłów gdzie szukać przyczyny. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, glb napisał:

Pacjent to 1,8T BFB, silnikowi definitywnie brakuje mocy. Sprawdzone świece, cewki, przepływomierz, sprawdzona szczelność dolotu, wymienione zaworki odmy. 

Przepływomierz osiąga maks 115 g/s, co jest trochę mało jak na BFB

http://vaglogi.pl/log-002_033_115_rJb6Lo.html

 

Druga sprawa: w trakcie jazdy ze stałą prędkością wykazuje permanentne przeładowanie (np. przy prędkości obrotowej silnika 3360 obr/min ciśnienie oczekiwane wg grupy 118 ma być 980 mbar, a jest 1110 mbar).

http://vaglogi.pl/log-003_115_118_2LYVB.html

 

Nie mam już pomysłów gdzie szukać przyczyny. Proszę o pomoc.

Wiec przeplywke trzeba wyczyscic albo wymienic

 

1110mbar vs 980mbar podczas jazdy z malym obciazeniem na wyzszych obrotach jest normalne, poprostu na wyzszych obrotach turbo zawsze wygeneruje jakies malutkie doladowanie mimo w pelni otwartej klapki WG.

Przydalo by sie zrobic logi turbo 115 i 118 z odpietym zaworkiem n75, widac lekkie przeladowanie 1500><1800mbar. 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, soul87 napisał:

Wiec przeplywke trzeba wyczyscic albo wymienic

Była pierwszym podejrzanym. Wymieniona na nowego Boscha. Po zmianie absolutnie żadnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty w normie, jak dolot szczelny to widocznie tak ma być. Nie samym przepływem auto jedzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...