Skocz do zawartości

Tomasz 30

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomasz 30

Informacje

  • Imię
    tomasz
  • Miasto
    szczecin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Tomasz 30

0

Reputacja

  1. to jutro go zdemontuje i sprawdze. mam nadzieje ze to bedzie to i nie wywale kasy na darmo dzis sprawdzilem ten czujnik i na zimnym silniku jak zawsze chodzil ladnie a po odpieciu kostki nie muszac odkrecac falowal i nie mial mocy a obroty max 3 tys. zamowilem nowy i bedzie na srode mam nadzieje ze to tylko ta usterka i nic juz nie dojdzie. jak naprawie i zrobie test to napisze czy to tylko ta wada pozdrawiam i do srody dzis wymienilem czujnik polozenia walu skasowalem bledy i wsio jest ok auto ponownie smiga dziekuje za rady i mam nadzieje ze ten temat pomoze komus kto bedzie mial podobny problem. pozdrawiam
  2. ok zaczne od czujnika ale gdzie on sie moze znajdowac ?
  3. tak jak zawsze przyspieszajac jest czarny dym ale to nie duzo tego dymu on byl tez przed usterka. i co musze dodac to juz mialem kiedys problem z brakiem mocy i obrotami max 3 tys. ale ustal i jakis rok ponad bylo ok a tera to pojawilo sie znow i dodatkowo doszlo falowanie obrotow . co jeszcze umknelo mi to ze mryga kontrolka od swiec .
  4. mechanik cos mowil ze sa 2 bledy jeden to wlasnie czujnik obrotow na wale ale to zapewne wina lezy po innej stronie bo falowanie zaczyna sie na cieplym silniku i brak mocy obroty max 3 tys i to ten problem moze powodowac blad czujnika na wale ( czujnik powinien chodzic dobrze czy jest cieply czy zimny tak mi sie wydaje) a jak sprawdzic czy ten czujnik jest dobry ?
  5. odpala elegancko na cieplym a na zimnym kiepsko gdzie wymienilem wszystkie swiece na nowe bo zadna nie byla dobra wymienione tez filtr paliwa , oleju i olej .
  6. pod kompa podlaczal mechanik spisal mi tylko na kartke bledy jakie zostaly po wykasowaniu czyli 01126 i 00513. co jest dziwne to to ze jak jest zimny to ma kopa i nie ma zadnych objawow a jak sie rozgrzeje to lipa
  7. Witam Auto na wolnych obrotach na cieplym silniku pracuje nierówno (faluje ) i nie ma mocy obroty max do 3 tyś a na zimnym silniku jest wszystko ok ma moc nie faluje . Po badaniu na komputerze błedy się pokazują 513 i 1126. Co może być nie tak ?? Prosze o pomoc. Nie ma nikogo kto by pomogl rozwiazac ten problem ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...