Skocz do zawartości

djzuk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O djzuk

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia djzuk

0

Reputacja

  1. Niestety (albo stety) raczej wtryski odpadają, bo co by do tego miała poprawa po odpieciu klemy?
  2. Mam 0,5-0,6 bar, więc ok. Znalazłem tylko jedną nieszczelnośc, zaraz przy filtrze była podwinieta nta gruba rura. Poprawilem, wymienilem profilaktycznie wężyki podciśnień oraz zawór DV (na oryginał) i zaraz po zapięciu klemy szedł super, równo, szybko, no super. Niestety jechalem teraz trasę do Olsztyna i spowrotem i już po kilkudziesięciu km zaczeło go trochę mulić na lpg a na benzynie szarpać, a co gorsze jak go zgaszę na lpg to bardzo trudno jest go potem odpalić, jakby paliwa nie dostawał. Wybieram sie jutro do gaziarzy, bo podejrzewam, że instalacja jest za ubogo ustawiona i komp swiruje:/ co na ten tenat myślicie?
  3. A gdzie się wpiąć? W wężyk idący do dv wepnę się trójnikiem, będzie ok?
  4. Dziś zacząłem rozbierać po kolei dolot, począwszy od filtra powietrza i tu juz znalazłem pierwszy problem. Gumowa rura wychodzaca z pokrywy filtra powietrza byla podwinięta od dołu, być może to będzie rozwiązaniem problemu. Będę też jutro zakładał wskaźnik doładowania turbo, gdzie najlepiej się wpiąć? Jakie podciśnienie na jałowym, a jakie ciśnienie podczas jazdy powinien wskazywać?
  5. Dokładnie tak:) w pon powymieniam wszystkie filtry, odepne kleme, pojeżdżę z 50km na benzynie i pojadę na regulację dam znak co i jakPozdro
  6. Logi po odpięciu klemy: - benzyna: http://vaglog.pl/log_215289.html - lpg: http://vaglog.pl/log_215290.html
  7. Witam Mam problem z moją B5 1.8T AEB. Rocznik 95, przebieg 80500km, gaz STAG od 15000km. Autko muli, faluje na wolnych na zimnym, po zapaleniu potrafi zmulić i zgasnąć na benzynie. Na ciepłym silniku na lpg śmiga dosyć dobrze (czasem zdarza mu się zamulić ok 2500-3000obr, powyżej idzie dosyć dobrze, aczkolwiek nie czuć tych 150KM), natomiast na benzynie muli praktycznie cały czas (najlepiej chodzi po odpięciu klemy i jazdy bez lpg). Logi na gazie: http://vaglog.pl/log_215277.html Logi na benzynie: http://vaglog.pl/log_215278.html Błędów brak, poza jednym 00561 (pewnie pojawił się wtedy gdy nie bardzo szarpie przy jeździe na zimnym na benzynie). Na moje niefachowe oko, lambda coś świruje. Proszę o pomoc.
  8. nie obejmuje Twojej tzn, że żadnych b5 nie obejmuje, tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...