KamiPP
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O KamiPP
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia KamiPP
0
Reputacja
-
Po lekturze na forach itp. wymieniłem... ale pompę wysokiego ciśnienia z czujnikiem razem. Istniała opcja, że problem tylko z czujnikiem, ale doczytałem że często też pompy siadają i puszczają opiłki dalej w obieg co źle się kończy.... I obecnie śmiga jak trzeba a ma już 320tkm nalatane.
-
kjuba7 czujnik znajduje się bezpośrednio na pompie wysokiego ciśnienia? czy to tylko ten na listwie był wymieniony? bo mam podobny problem i szukam rozwiązania od dłuższego czasu.
-
Dpf usunięty. Komp oznajmił czujnik ciśnienia na listwie. Czujnik wymieniłem. EGR, turbo i wtryski też sprawdzone, a problem jest nadal... mechanicy rozkładają ręce. Ktoś może ma jakieś pomysły?
-
Odczyt z kompa oznajmił mi tylko o nadmiernym zanieczyszczeniu DPFa, wypalania z kompa nie dało się uruchomić-podobno sterownik nie pozawalał. Jak by tego było mało ostatnio wypił mi olej. Wie ktoś czy to moze być wina zapchanego DPFa?
-
Witam, od dłuższego czasu 3 sekundy po zapaleniu, silnik dławi się 1-2 razy, że aż prawie gaśnie i zatrzęsie całą budą, po tym zazwyczaj mruga kontrolka od grzania świec, po ponownym odpaleniu dławienia nie czuć tak bardzo i kontrolka nie mruga, natomiast później i tak jest wyczuwalna nie zbyt równa praca silnika. Mało tego podczas jazdy na rozgrzanym, przy hamowaniu do świateł potrafi zgasnąć(już na obrotach jałowych). Nie wiem czy to może wina oleju w skrzyni czy go zdławia... Spotkał się ktoś z takimi problemami? Będę wdzięczny za pomoc