Skocz do zawartości

KamiPP

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KamiPP

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia KamiPP

0

Reputacja

  1. Po lekturze na forach itp. wymieniłem... ale pompę wysokiego ciśnienia z czujnikiem razem. Istniała opcja, że problem tylko z czujnikiem, ale doczytałem że często też pompy siadają i puszczają opiłki dalej w obieg co źle się kończy.... I obecnie śmiga jak trzeba a ma już 320tkm nalatane.
  2. kjuba7 czujnik znajduje się bezpośrednio na pompie wysokiego ciśnienia? czy to tylko ten na listwie był wymieniony? bo mam podobny problem i szukam rozwiązania od dłuższego czasu.
  3. Dpf usunięty. Komp oznajmił czujnik ciśnienia na listwie. Czujnik wymieniłem. EGR, turbo i wtryski też sprawdzone, a problem jest nadal... mechanicy rozkładają ręce. Ktoś może ma jakieś pomysły?
  4. Odczyt z kompa oznajmił mi tylko o nadmiernym zanieczyszczeniu DPFa, wypalania z kompa nie dało się uruchomić-podobno sterownik nie pozawalał. Jak by tego było mało ostatnio wypił mi olej. Wie ktoś czy to moze być wina zapchanego DPFa?
  5. Witam, od dłuższego czasu 3 sekundy po zapaleniu, silnik dławi się 1-2 razy, że aż prawie gaśnie i zatrzęsie całą budą, po tym zazwyczaj mruga kontrolka od grzania świec, po ponownym odpaleniu dławienia nie czuć tak bardzo i kontrolka nie mruga, natomiast później i tak jest wyczuwalna nie zbyt równa praca silnika. Mało tego podczas jazdy na rozgrzanym, przy hamowaniu do świateł potrafi zgasnąć(już na obrotach jałowych). Nie wiem czy to może wina oleju w skrzyni czy go zdławia... Spotkał się ktoś z takimi problemami? Będę wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...