Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaśnie podczas jazdy, nie równo pracuje, mruga lampka od grzania świec.


KamiPP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od dłuższego czasu 3 sekundy po zapaleniu, silnik dławi się 1-2 razy, że aż prawie gaśnie i zatrzęsie całą budą, po tym zazwyczaj mruga kontrolka od grzania świec, po ponownym odpaleniu dławienia nie czuć tak bardzo i kontrolka nie mruga, natomiast później i tak jest wyczuwalna nie zbyt równa praca silnika.

Mało tego podczas jazdy na rozgrzanym, przy hamowaniu do świateł potrafi zgasnąć(już na obrotach jałowych). Nie wiem czy to może wina oleju w skrzyni czy go zdławia...

Spotkał się ktoś z takimi problemami? Będę wdzięczny za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego u mnie jest to samo na vcds wyszło engine speed sensor czyli czujnik wału kupiłem czujnik ale nikt nie potrafi mi powiedzieć gdzie go dokładnie znajdę tak apropos czujnik kupiłem za 60 zł wiec śmieszna sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczyt z kompa oznajmił mi tylko o nadmiernym zanieczyszczeniu DPFa, wypalania z kompa nie dało się uruchomić-podobno sterownik nie pozawalał. Jak by tego było mało ostatnio wypił mi olej. Wie ktoś czy to moze być wina zapchanego DPFa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczyt z kompa oznajmił mi tylko o nadmiernym zanieczyszczeniu DPFa, wypalania z kompa nie dało się uruchomić-podobno sterownik nie pozawalał. Jak by tego było mało ostatnio wypił mi olej. Wie ktoś czy to moze być wina zapchanego DPFa?

To już prędzej turbo rzygnęło olejem w wydech, i zaklajstrowało DPF-a :decayed:

Zdemontuj rurkę idącą od chłodnicy spalin do EGR-a i obejżyj czy nie ma w niej oleju :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dpf usunięty. Komp oznajmił czujnik ciśnienia na listwie. Czujnik wymieniłem. EGR, turbo i wtryski też sprawdzone, a problem jest nadal... mechanicy rozkładają ręce. Ktoś może ma jakieś pomysły?

Edytowane przez KamiPP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co kolego, rozwiales problem z Twoim autem?

Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po lekturze na forach itp. wymieniłem... ale pompę wysokiego ciśnienia z czujnikiem razem. Istniała opcja, że problem tylko z czujnikiem, ale doczytałem że często też pompy siadają i puszczają opiłki dalej w obieg co źle się kończy.... I obecnie śmiga jak trzeba a ma już 320tkm nalatane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...