sebastian_marat
Pasjonat-
Postów
229 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O sebastian_marat
Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
ESK
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia sebastian_marat
0
Reputacja
-
Poszukuje kodowania sterownika ABS A4/A5 B8 lift
sebastian_marat odpowiedział(a) na sebastian_marat temat w Audi A4 B8
To ja jeżdzę tym samochodem od 4 miesięcy i cały czas kręcę kierownicą i jakoś do tej pory się nie nauczył pkt stopu. -
Poszukuje kodowania sterownika ABS A4/A5 B8 lift
sebastian_marat odpowiedział(a) na sebastian_marat temat w Audi A4 B8
Ale reset w nastawach robiłeś na odpalonym? U mnie można tylko na zapłonie, bo inaczej jest grupa nie dostępna. -
Poszukuje kodowania sterownika ABS A4/A5 B8 lift
sebastian_marat odpowiedział(a) na sebastian_marat temat w Audi A4 B8
A możesz mi opisać po kolei jak robiłeś? Na wiki jest że nastawy na zapłonie, a potem odpalić i kręcić. Reset w nastawach da się zrobić, ale po odpaleniu i kręceniu nic się nie dzieje, nic nie piszczy. -
Poszukuje kodowania sterownika ABS A4/A5 B8 lift
sebastian_marat odpowiedział(a) na sebastian_marat temat w Audi A4 B8
Nikt się nie bawił kolego, nie działające funkcje wróciły, okazało się że spalony był bezpiecznik. Może ktoś zna temat tej adaptacji położeń krańcowych maglownicy? Czy to trzeba robić online w ASO bo za cholere nie chce to ruszyć wg procedury z wiki rosstech? -
Witam, Panowie mam problem z A5 po lifcie, sterownik ABS wyrzuca mi błąd "sterownik zakodowany nieprawidłowo", kodowanie nie było raczej zmieniane. Objawy to: - nie da się wyłączyć ESP - nie działa Auto Hold - nie mogę zaadoptować położeń krańcowych w sterowniku maglownicy (podejrzewam że to przez ABS) Wrzucam zdjęcie wklejki, może ktoś coś pomoże, z góry dzięki.
-
Ja mam to samo, zauważyłem że jak jest ciepło to gasną normalnie, a im zimniej to czas się wydłuża. Nie mam czasu się tym zająć, ale wygląda to tak jakby jakaś pojemność była wpięta przed cewką przesłony.
-
podjedź do kogoś kto ma VCDS'a bo nie wierze żeby te błędy były takie jak napisałeś, brakuje typu błędu np. brak komunikacji.
-
Masz bi-xenon?
-
Weź pod uwagę że to jest DIESEL
-
Nie mam, z reguły nie ścigam się a jak już mam ochotę to i tak mało który napotkany na trasie samochód daje mi rade spod świateł.
-
Został kat wstępny i główny a reszta to 2,5" nierdzewka. LC czyli?
-
A co, monitoring Cie nagrał Nie, chodzi mi bardziej o dźwięk mojego przelotowego wydechu:)
-
Jak będę miał chwilę to pokaże Wam jak może ładnie chodzić 3.0TDI:P
-
Nie sądzę żeby od kręcenia na śniegu padła pompa:) swoją drogą dźwięk 4.2 jest za***isty.
-
Czujnik masz na dnie miski olejowej, zobaczysz go jak zdejmiesz osłonę. Przy kontrolce jest napis SENSOR?