PiOOterek123
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O PiOOterek123
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0 E
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
249 wyświetleń profilu
Osiągnięcia PiOOterek123
0
Reputacja
-
Witam.. Minęło już trochę czasu i zapomniałem napisać że temat został rozwiązany. Wymieniłem czujnik od obrotów silnika (czujnik wałka korbowego) bo słyszałem że to może być przyczyną, lecz zadziałało na chwile i problem powrócił. Wtedy wymieniłem czujnik rozrządu i problem znikną na zawsze. pozdrawiam
-
Zapomniałem dodać że pod Vaga podłączałem już i żadnych błędów nie wykrył.:/ Na Gazie i na benzynie dzieje się to samo..
-
Witam.. Od kilku dni mam problem ze swoją A4:/ Otóż rano gdy go odpale i jest na ssaniu to obroty chwilowo falują, po chwili się uspokaja i jest ok. Podczas jazdy gdy wciskam sprzęgło obroty spadają do 0 i gaśnie. Dzieje się tak za każdym razem kiedy podczas jazdy chcę gdzieś skręcić lub zatrzymać. Nie pojawia to się natomiast przy małej prędkości tylko gdy przekrocze około 50km/h. Czytałem w Necie, że może to być wina brania lewego powietrza lub dziura w odmie. niestety posprawdzałem wszystko i dziure znalazłem tylko w odmie, którą wymieniłem i dalej jest to samo. Macie może jakieś koncepcje?? Pozdrawiam
-
Witam.. Po kilku tygodniach walki z tym problemem, chyba udało mi się to naprawić. Mianowicie, kiedy podjechałem do elektronika i podłączył mi Auto pod kompa to wyskoczyło mu dużo błędów o których mi nie powiedział że są one istotne, twierdząc właśnie że zostały spowodowane rozładowaniem akumulatora i podał mi tylko te 3 błędy które podałem wyżej. Szukając przyczyny, wkurzyłem się i zainwestowałem w Vaga, podłączyłem sam auto pod kompa i wyskoczyły mi błędy między innymi jak napisał kolega wyżej: "brak komunikacji z modułem komfort". Więc zacząłem szperać jeszcze raz. Dotarłem do modułu, rozebrałem jego i o dziwo zauważyłęm na stykach w module, małą kropelkę wody, która stykała 3 styki. Wyczyściłem to do sucha, złożyłem od nowa, błędy wykasowałem i po przejechaniu już 200km, żaden błąd nie wrócił, Check Engine nie świeci i nic nie wariuje. Został mi tylko problem z sygnałem wstecznym ale na vagu pokazało że uszkodzony jest prawy tylny czujnik. Także w wolnym czasie sobie to rozbiore i posprawdzam. Dzięki wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi. Jeżeli problem się pojawi to dam znać ale myśle że będzie wszystko grało. Pozdrawiam i dzięki wszystkim.
-
Moduł komfortu sprawdziłe, nie ma tam oznak wilgoci. Sprawdziłem jego także pod względem zimnych lutów i zaśniedziałych styków. Wszystko jest OK.
-
Witam wszystkich! To jest mój pierwszy post dlatego wybaczcie za niedogodności. Otóż od pewnego czasu mam problem ze soją Audi A4 B6. Pewnego dnia gdy włączyłem zapłon i włączyłem światła to zauważyłem, że podświetlenie zegarów, radia, klimy nie podświetla, oprócz podświetlenia kabiny (nad głową) i świateł na zewnątrz. Po 5-10 sekundach wraca do normy. Dzieje się to tylko rano i to nie zawsze. W tym samym czasie zauważyłe problem z czujnikami parkowania ponieważ po wżuceniu wstecznego raz mi zapipczy i po chwili pipczy jednostajnie przez około 5-10 sekund, gdy natomiast wyłącze wsteczny i włącze go za kilka minut jeszcze raz to działa normalnie. Powtarza się to za każdym razem kiedy zostawie samochód wyłączony na około 20-30 minut. I do tego żeby było mało to w tym czasie pojawił mi się problem z tempomatem który nie uruchami mi się po osiągnięciu 25 km/h tylko po pewnym czasie, po około 30 minutach. Dzisiaj byłem u elektronika i podłączył mi pod kompa, wyświetlił mi błędy: 01336 - moduł Can Komfortu 00466 - moduł kolumny kierownicy. 01315 - elektroniczny moduł skrzyni biegów (mimo że mam skrzynie manualną) i z 30 innych błędów spowodowanych wcześniejszym rozładowaniem akumulatora, które po usunięciu i przejechaniu kilku kilometrów nie wróciłi oprócz tych trzech które opisałem wyżej. Aha i dodam jeszcze że mam chyba uszkodzony regulator napięcia gdyż przy wyłączonych światłam i klimie na włączonym silniku i gazie, pokazuje mi maksymalnie napięcie na aku 13,4V. Doradźcie co może być według was przyczyną tych usterek. Pozdrawiam Widzę, że nikt nie potrafi mi pomóc.. Szkoda bo nie mogę sobie z tym poradzić.