Skocz do zawartości

PiOOterek123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PiOOterek123

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0 E
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

249 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PiOOterek123

0

Reputacja

  1. Witam.. Minęło już trochę czasu i zapomniałem napisać że temat został rozwiązany. Wymieniłem czujnik od obrotów silnika (czujnik wałka korbowego) bo słyszałem że to może być przyczyną, lecz zadziałało na chwile i problem powrócił. Wtedy wymieniłem czujnik rozrządu i problem znikną na zawsze. pozdrawiam
  2. Zapomniałem dodać że pod Vaga podłączałem już i żadnych błędów nie wykrył.:/ Na Gazie i na benzynie dzieje się to samo..
  3. Witam.. Od kilku dni mam problem ze swoją A4:/ Otóż rano gdy go odpale i jest na ssaniu to obroty chwilowo falują, po chwili się uspokaja i jest ok. Podczas jazdy gdy wciskam sprzęgło obroty spadają do 0 i gaśnie. Dzieje się tak za każdym razem kiedy podczas jazdy chcę gdzieś skręcić lub zatrzymać. Nie pojawia to się natomiast przy małej prędkości tylko gdy przekrocze około 50km/h. Czytałem w Necie, że może to być wina brania lewego powietrza lub dziura w odmie. niestety posprawdzałem wszystko i dziure znalazłem tylko w odmie, którą wymieniłem i dalej jest to samo. Macie może jakieś koncepcje?? Pozdrawiam
  4. Witam.. Po kilku tygodniach walki z tym problemem, chyba udało mi się to naprawić. Mianowicie, kiedy podjechałem do elektronika i podłączył mi Auto pod kompa to wyskoczyło mu dużo błędów o których mi nie powiedział że są one istotne, twierdząc właśnie że zostały spowodowane rozładowaniem akumulatora i podał mi tylko te 3 błędy które podałem wyżej. Szukając przyczyny, wkurzyłem się i zainwestowałem w Vaga, podłączyłem sam auto pod kompa i wyskoczyły mi błędy między innymi jak napisał kolega wyżej: "brak komunikacji z modułem komfort". Więc zacząłem szperać jeszcze raz. Dotarłem do modułu, rozebrałem jego i o dziwo zauważyłęm na stykach w module, małą kropelkę wody, która stykała 3 styki. Wyczyściłem to do sucha, złożyłem od nowa, błędy wykasowałem i po przejechaniu już 200km, żaden błąd nie wrócił, Check Engine nie świeci i nic nie wariuje. Został mi tylko problem z sygnałem wstecznym ale na vagu pokazało że uszkodzony jest prawy tylny czujnik. Także w wolnym czasie sobie to rozbiore i posprawdzam. Dzięki wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi. Jeżeli problem się pojawi to dam znać ale myśle że będzie wszystko grało. Pozdrawiam i dzięki wszystkim.
  5. Moduł komfortu sprawdziłe, nie ma tam oznak wilgoci. Sprawdziłem jego także pod względem zimnych lutów i zaśniedziałych styków. Wszystko jest OK.
  6. Witam wszystkich! To jest mój pierwszy post dlatego wybaczcie za niedogodności. Otóż od pewnego czasu mam problem ze soją Audi A4 B6. Pewnego dnia gdy włączyłem zapłon i włączyłem światła to zauważyłem, że podświetlenie zegarów, radia, klimy nie podświetla, oprócz podświetlenia kabiny (nad głową) i świateł na zewnątrz. Po 5-10 sekundach wraca do normy. Dzieje się to tylko rano i to nie zawsze. W tym samym czasie zauważyłe problem z czujnikami parkowania ponieważ po wżuceniu wstecznego raz mi zapipczy i po chwili pipczy jednostajnie przez około 5-10 sekund, gdy natomiast wyłącze wsteczny i włącze go za kilka minut jeszcze raz to działa normalnie. Powtarza się to za każdym razem kiedy zostawie samochód wyłączony na około 20-30 minut. I do tego żeby było mało to w tym czasie pojawił mi się problem z tempomatem który nie uruchami mi się po osiągnięciu 25 km/h tylko po pewnym czasie, po około 30 minutach. Dzisiaj byłem u elektronika i podłączył mi pod kompa, wyświetlił mi błędy: 01336 - moduł Can Komfortu 00466 - moduł kolumny kierownicy. 01315 - elektroniczny moduł skrzyni biegów (mimo że mam skrzynie manualną) i z 30 innych błędów spowodowanych wcześniejszym rozładowaniem akumulatora, które po usunięciu i przejechaniu kilku kilometrów nie wróciłi oprócz tych trzech które opisałem wyżej. Aha i dodam jeszcze że mam chyba uszkodzony regulator napięcia gdyż przy wyłączonych światłam i klimie na włączonym silniku i gazie, pokazuje mi maksymalnie napięcie na aku 13,4V. Doradźcie co może być według was przyczyną tych usterek. Pozdrawiam Widzę, że nikt nie potrafi mi pomóc.. Szkoda bo nie mogę sobie z tym poradzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...