Skocz do zawartości

stiepan88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stiepan88

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Bolesławiec - Holandia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

260 wyświetleń profilu

Osiągnięcia stiepan88

0

Reputacja

  1. Pan mechanik po podłączeniu auta pod komputer, stwierdził że "komputer nie widzi problemu z czujnikiem oleju, ale jest jakiś błąd cylindra trzeciego" pytam się gościa jaki jest to błąd, na co pan "mechanik" odpowiada, że nie wie, i muszę zostawić auto żeby pomierzyli ciśnienia olejów na każdym z cylindrów. Za usługę nie zapłaciłem nic i mam nadzieje że do tego warsztatu już nie trafię. Czyli nadal muszę szukać mechanika albo wytrzymać jeszcze jakieś 2 tysiące kilometrów i zrobić auto już w Polsce. Cholera wie co robić..
  2. Umówiłem się dopiero na piątek, tak więc napiszę co dokładnie jest padnięte.
  3. Witam,mam problem z zamknięciem uchwytów pod kubki w tylnym podłokietniku, brakuje około centymetra żeby się zatrzasnął. Wydaje mi się, że coś tam wpadło gdy sprzątałem auto(ach te dzieciaki). Jest jakiś sposób żeby to rozebrać i nic nie uszkodzić?
  4. Panowie szukam mądrego magika-mechanika w okolicach Hoorn'u?
  5. To po kiego czorta dają takie głupoty instrukcji obsługi? Hvala! Teraz mogę spać spokojnie.
  6. Trasa Polka - Holandia (1000km) średnia prędkość 130-160 spalanie wyszło 7.8l a tak to około 9, w mieście 12 albo lepiej..
  7. Gdyby był uszkodzony czujnik oleju nie powinien wyskoczyć komunikat "oliwierka" z napisem sensor?
  8. Witam. Postaram się krótko opisać mój problem. Zaczęła się świecić kontrolka od poziomu oleju na kolor żółty z napisem mini. Kontrolkę rozumiem ale po co się świeci to już nie . Stan poziomu oleju na zimny silniku (po nocy) wskazuje na 3/4 stanu. Po zagrzaniu silnika do 90' a następnie po wyłączeniu i sprawdzeniu ponownie stanu poziomu oleju (po 10 minutach) stan oleju jest mniej więcej w połowie. Kontrolka zaczyna się świecić po przejechaniu około 30km. Gdy wyciągnę bagnet sprawdzę olej kontrolka się nie świeci, przejadę znowu około 30km i kontrolka ponownie się zapala. Co może być przyczyną awarii? Czy mogę tak jeździć przez około 2tysiące kilometrów czy szukać mechanika? P.S. Przebieg auta 265tysięcy olej w silniku Castrol 5W30.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...