Skocz do zawartości

szymonaudi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szymonaudi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szymonaudi

0

Reputacja

  1. szymonaudi

    Wymiana kolektora

    a czy nie ma problemu z wyjeciem kolektora?
  2. szymonaudi

    Wymiana kolektora

    Witam.Dziś wróciłem od mechanika i stwierdził że mam przedmuch na kolektorze wydechowym.Fakt że na zimnym silniku słychać jak auto głośniej chodzi. Wyciągał z Was ktoś kolektor w audi z moim silnikiem bądź w jakiejś innej V6 ? Jeżeli tak to proszę o radę .Wiem że jest możliwość pospawania ewentualnego pęknięcia lecz problem jest z wyciągnięciem kolektora.Czy oprócz samego spawania trzeba coś jeszcze zrobić?Chodzi o stronę kierowcy.
  3. Panowie,to takie podsumowanie,do mojego ASN który lata na castrolu magnatec 10W40,mający 130 000 przebiegu jaki olej zalać,bo zgłupiałem Po przeczytaniu postów myślę o Valvoline max life 10W40,jest ktoś za?
  4. używałem tego oleju,tak samo dolewałem jak teraz dolewam
  5. ale chodzi mi o ilość "spalanego" oleju na 1000km.
  6. Witajcie.Jak w tytule,gdy silnik jest ciepły podczas delikatnego dodania gazu pojawia się metaliczny dźwięk jakby za kolektorem ssącym w okolicach przepustnicy.Nie zawsze to występuje ale wolę dmuchać na zimne.Gdy auto wejdzie na wyższe obroty dźwięk ustępuje.Zarówno na luzie jak i podczas jazdy.Nie mam pojęcia do czego to podpiąć :/ Poza tym pytanie do właścicieli ASNów,jak w Waszych autach ze spalaniem oleju? Jeżdżę na Castrolu Magnatec 10W40,przebieg 130 000,posiadam to auto od roku,średnio w miesiącu robię 2000 km i trochę oleju dolewam.Zdaję sobie sprawę że norma producenta to 0,7 l na 1000km. Posiadam LPG. Z góry dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi.
  7. Jak rozumiem kupując na allegro ( ceny dosyć przystępne ) muszę szukać amortyzatorów do samochodu ze sportowym zawieszeniem ?
  8. wielkie dzięki za podpowiedzi,również stawiałbym na kayabe ale mam obawę że przy typie 1BE auto pójdzie mi w górę jeżeli użyję standardowych amortyzatorów...Naprawdę będę wdzięczny za poradę,jeżeli ktoś z typem zawieszenia 1BE zmieniał amory i nic nie stało się z "wysokością" auta
  9. Podepnę się pod temat.Zagięła się uszczelka na tejże listwie i zaczęła podchodzić woda,boję się że postęp rdzawki będzie bardzo szybki,niby dach nie jest w ocynku...Póki co uszczelnienie sylikonem musi wystarczyć...
  10. Witam.Już niedługo czas na wymianę amortyzatorów w mojej A4.Niestety problem się pojawia bo nie mam pojęcia jakie wybrać.Jest to sedan z silnikiem 3.0 ASN,z napędem na przednią ośkę..Jeśli macie jakieś pomysły dotyczące firm Kayaba, Bilstein czy Sachs to bardzo bym prosił.Chodzi głownie o numer katalogowy amortyzatora.Obecnie są założone Sachsy czerwone.Zawieszenie z wlepki to 1BE.Z góry dziękuję!
  11. Okej Docencie.Dzięki za podpowiedzi.Jak ustawię się z kolesiem i mi to zrobi to oczywiście na forum napiszę.[br]Dopisany: 20 Październik 2008, 14:09_________________________________________________Zrobione.Okazało się że mój licznik to Magnetti Marelli i tak jak koledzy pisali są w nich wadliwe procesory motoroli.Gościu co robił mówił że to standard i naprawiał już około 50 tych liczników.Po wymianie wszystko działa jak należy...oby jak najdłużej:-) Koszt naprawy 500zł,trochę budżetu pociągnęło ale ile nerwów zaoszczędzonych.temat uważam za zamknięty.
  12. Znalazłem gościa w 3mieście co też się tym zajmuje.Musze tylko licznik wyjąć i mu zawieźć.najgorzej jak to nie będzie to.Na vagu nie wyszły żadne błędy dotyczące procesroa ale objawy są takie jak wszyscy mięli...więc miejmy nadzieję.
  13. Ale czy na bank to jaeger będzie?Jeśli wiecie jak to sprawdzić dajcie cynka.Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi!!!
  14. Witam.Mam problem chyba z komputerem.Jak już pisałem wcześniej po odpaleniu silnika nie działa mi podświetlenie zegarów,nie pokazuje mi przebiegu ani zegara.Po minucie jak auto jest na chodzie wszystko powraca do normy.Jednak dziś wieczorem nie dość że nie pokazało mi tego co napisałem to jeszcze auto uruchamiało się na sekundę i gasło,nawet na wyświetlaczu między zegarami było ciemno gdzie zawsze pojawiał się napis "OK".Teraz już nic nie wiem...Dopiero po zdjęciu klem z aku odpaliłem samochód.Pomóżcie jeżeli macie pojęcie o tym problemie...Czy jest możliwe że komp gdy dostał trochę wilgoci się rozkodował???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...