
matim431
Pasjonat-
Content Count
3 -
Joined
-
Last visited
-
Patrzę teraz w rachunki i poduszka skrzyni też była wymieniona na lemforder. Zrobiłem logi 013 i przypadkowo tez 023 w czasie wibracji, a także jeszcze 003+011 w czasie wibracji i przyspieszenia. 013 w czasie jazdy http://vaglogi.pl/log-013_7yK93.html 023 w czasie jazdy http://vaglogi.pl/log-023_oPsK0qO.html 013 na postoju http://vaglogi.pl/log-013_lg3R6S.html 023 na postoju http://vaglogi.pl/log-023_S48aUt.html 003+011 w czasie jazdy i wibracji http://vaglogi.pl/log-003_011_P24RGRy.html 003+011 dynamiczny (rozumiem, że tutaj widać tą
-
Dzięki Kamil za odpowiedź. Przeguby wewnętrzne sprawdzaliśmy z mechanikiem i jest minimalny luz wzdłużny, ale mechanik mi mówił, że trochę takiego luzu musi być i że przeguby według niego są ok. Nie wiem czy ma rację? Ja na mechanice słabo się znam. Ogólnie po zakupie było trochę wycieków z silnika, ale mechanik je usunął, bo lubię mieć czysty silnik( przy egr, pompie vacum, pokrywie zaworów). Wymienił także niektóre stare przewody i uszczelki. Z tyłu podobno gdzieś spuchła rdza na tylnej półosi i trochę ocierała, ale podobno to wyczyścił i ogarnął. Rozumiem, że turbo do wymiany
-
Witam, Od około 1,5 roku posiadam audi a4 b6 1.9 tdi avf quattro avant manual 2003 rok przebieg około 280 000. Od samego początku borykam się z drganiami, wibracjami całej karoserii, ale tylko w przedziale obrotów 1600-2200. Najbardziej nasilone są one w przedziale 1800-2000. Dzieje się to na każdym biegu, a także na postoju. Powyżej tych obrotów auto się tak jakby uspokaja i drgania zanikają. Prędkość samochodu nie ma znaczenia. Około rok temu zrobiłem chipa w gcs tuning w krakowie, ale nic to w wibracjach nie zmieniło. Auto po chipie dużo zyskało i czuć zwiększenie mocy. Od r