Skocz do zawartości

d3jv

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O d3jv

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1340 wyświetleń profilu

Osiągnięcia d3jv

1

Reputacja

  1. na stronach ubezpieczalni można podejrzeć cenę ale trzeba przejść skomplikowany proces rejestracji
  2. Tak apropo, korzystałeś wcześniej z usług tej firmy za pośrednictwem której licytujesz? W internecie nie mogłem znaleźć opinii na ten temat, jestem ciekaw jak to wygląda - mam uprzedzenie jakoś do takich rzeczy. @down to dokładaj logic7, to jest poezja dla uszu... ale generalnie seryjne nagłośnienia w bmw względem audi niestety klękają..
  3. to oznaczenie silnika, możesz sobie wygooglować i co nieco poczytać. generalnie silnik bardzo udany ale po internecie krąży kilka opinii że potrafił strzelić rozrząd przy przebiegu rzędu 350 tysięcy.. trudno w to uwierzyć, bo poprzednie, 'starsze' odsłony tego silnika nie miały z tym problemu - śmiem twierdzić, że rozrządy w e39/e46/e38 były wieczne. konwerter w skrzyni automatycznej z biegiem czasu trzeba będzie zregenerować, zwykłe zmęczenie materiału - spory moment obrotowy robi swoje.. skrzynia bardzo dobra, automat 6-biegowy ZF raczej nie do zajechania. 535d czyli 3.0 biturbo, przyrosty km/nm cieszą oko ?
  4. i ja trzymam kciuki ? na m57n2 to dobra przesiadka, coś o tym wiem ? baaardzo dobry silnik, tylko wielka szkoda że blok już aluminiowy a nie żeliwo tak jak w m57/m57n..
  5. Samochód sprzedany, teraz będzie krążył po mazowieckim
  6. Zazwyczaj takie naklejki to indeksy prędkości z opon ?
  7. Auto jest aktualnie na sprzedaż.. Ze względu na problemy zdrowotne i operacje jestem zmuszony przesiąść się na coś wyższego, w automacie ? W ostatnim czasie wymieniony filtr paliwa (poprzedni miał problemy z wbudowanym regulatorem ciśnienia), oraz ogarnięcie blacharki (korozja pod listwami i błotnika przedniego). Posiadam dokumentację zdjęciową z procesu naprawy, jak najbardziej do wglądu dla zainteresowanych. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to proszę o kontakt na priv - podam numer telefonu, bez problemu udzielę wszystkich informacji.
  8. Jesteś zadowolony ze spasowania błotników? Pytam, bo mnie czeka w ciągu najbliższych miesięcy akcja rdza i wolałbym nowy zamiennik niż używany oryginał w któym po piaskowaniu wyjdą pewnie dziury..
  9. zapowietrzona nagrzewnica...
  10. U mnie też nie wygląda kolorowo - purchle zaczęły już się wydostawać spod listew, aczkolwiek jeszcze nie wygląda tragicznie.. głównie bierze przód, tył jeszcze do przeżycia... Auto ze Szwecji, flotówka i 10 lat po tamtejszych drogach zrobiło robotę.. pod koniec miesiąca leci do blacharza i działamy z tematem, wspomnę mu o tych błotnikach w takim razie. Będę obserwował temat bo zapowiada się ciekawie
  11. pod listwami miałeś zapewne korozję? mnie czeka to samo ?
  12. W lipcu dwa lata temu kupiłem dedykowane podświetlenie od einpartsa - śmiga do teraz, zero problemów i brak błędów. Poza tym, że ciut mocno świecą to nie mam żadnych zastrzeżeń.
  13. Możliwe, ja spotkałem się z przypadkiem gdzie reduktor padł po 4kkm.. w każdym bądź razie od tego masz gwarancje. Ale to tylko moja diagnoza - udaj się gdzieś na sprawdzenie przez podjęcie jakichkolwiek kroków.
  14. Może reduktor nieszczelny i puszcza gaz w dolot? Objawy by się zgadzały.
  15. Czym ogarniałeś felgi? Jakiś dedykowany zestaw z allegro, czy coś sam skompletowałeś? Pytam, bo mam na zimę repliki ronali.. proszek, piasek się nie opłaca bo przewyższy wartość felg więc zrobiłbym samemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...