Jump to content

Remilo7

Pasjonat
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9

About Remilo7

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Opole

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,361 profile views
  1. Zobacz ogłoszenie Oddam elementy pozostałe z dokładki drugiego IC Oddam elementy pozostałe po montażu drugiego intercoolera w A4 B6 1.8T. Węże od IC, SAI, mocowanie SAI, kratka zderzaka itd. Koszt wysyłki po stronie zainteresowanej osoby. Użytkownik Remilo7 Data 03.04.2021 Cena Kategoria Zamienię, Oddam  
  2. Time Left: 20 days and 14 hours

    • Zamienię/Oddam
    • Używany

    Oddam elementy pozostałe po montażu drugiego intercoolera w A4 B6 1.8T. Węże od IC, SAI, mocowanie SAI, kratka zderzaka itd. Koszt wysyłki po stronie zainteresowanej osoby.

    NO VALUE SPECIFIED

    Opole - PL

  3. Cóż, moja po wymontowaniu okazała się już dosyć mocno zardzewiała, więc mogła nie oddawać realiów
  4. Przy FWD nie trzeba sprzęgła dawać z BFB, cały komplet od AWX też będzie ok.
  5. Niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę, ale pompa paliwa chyba zawsze pracuje tak samo i podaje paliwo z jednakowym ciśnieniem? A jego zmianą zajmuje się regulator paliwa. A przynajmniej tak chyba jest w 1.8T.
  6. Również potwierdzam problem wibracji przy zestawie z tarczą od AWX. Nawet gdyby komuś miało się poszczęścić, mniejsze ryzyko chyba od razu zamontować od BFB. Co do samej dwumasy od AWX, ja nie zauważyłem różnicy w pracy pomiędzy oryginalną z AVJ.
  7. Nie mam akurat samochodu i mam tylko jedno zdjęcie gdzie coś widać: Patrząc od środka, jest przesunięta w prawo i minimalnie do góry w stosunku do mocowania lusterka. Ja siedząc na fotelu kierowcy nie widzę jej zupełnie. Model Xiaomi 70mai, który jest ogólnie bardzo mały, ale kiedyś miałem większą kamerkę i zamontowanie w podobnym miejscu też dało dobry efekt. Kabelek wciśnięty za słupek wzdłuż szyby, później wzdłuż podsufitki i ostatecznie wystaje go tyle co nic.
  8. Nie interesowałem się na jakiej zasadzie to działa, ale jak szukałem gdzie dorobić ostatnio kluczyk, to w pakiecie usług często była również opcja dorabiania przy zgubionych wszystkich kluczykach. Być może tak jak kolega wyżej pisze, że wyciąga się wkładkę.
  9. Zauważyłem u siebie w B6, fabrycznie wyposażonej w tryb skandynawski, że po przekręceniu przełącznika z pozycji 0, światła przesuwają się trochę do góry i tak już zostają, nawet po powrocie do pozycji 0 (mowa o włączniku do świateł). Uruchamiając samochód na pozycji 0 i nie robiąc nic, światła świecą dosyć nisko. Ktoś wie czy to efekt tego trybu skandynawskiego, czy jakiś niezwiązany przypadek?
  10. Ciężko teraz o jakieś dobre części do tych sprzętów, głównie niestety chińskie badziewia zostały na rynku. Możesz spróbować w gmoto.pl: https://gmoto.pl/platynki,55143.html Na pewno mają tam też jeszcze te dobre części, jeżeli występują, choć nie wiem czy tylko takie. Albo jakbyś robił jakieś większe zakupy, to polecam też bezpośrednio z Czech: https://www.motojelinek.cz
  11. I tak i nie. Rzeczywiście nigdy nie było tylu prywatnych właścicieli, ale przy takich liczbach, nadal można rozumieć to tak, że nie kupujemy ani od drugiego, ani od trzeciego faktycznego właściciela. A widziałem już nie raz nawet liczby przekraczające 10. W dodatku zwykle widać też wtedy w historii, że samochód, szczególnie w tym okresie bliższym obecnemu, często był sprzedawany i odkupowany. To z takich moich obserwacji jak szukałem samochodu. Natomiast swój, który sprowadziłem, był od pierwszego właściciela i w systemie był to rzeczywiście pierwszy właściciel, a nie tak ja
  12. Myślę, że post kolegi @mefjiu dosyć dobrze wyjaśnia skąd ten stereotyp wynika. Większość samochodów wystawionych na otomoto, sprowadzonych ze Szwecji, ma w historii po 7-9 właścicieli, w dodatku widać również ceny z poprzednich aukcji na portalach ogłoszeniowych w tym kraju, które są znacznie niższe. Takie samochody nie mogą być w dobrym stanie. A kupienie auta bezpośrednio od Szweda lub jednego z pierwszych właścicieli, to zupełnie inna bajka i inny stan. Ale po taki trzeba jechać zwykle samemu i jeszcze namówić go do sprzedaży obcokrajowcowi, co bywa niełatwe.
  13. Bardzo dobrze wspominam jedno ze swoich pierwszych moto - Yamahę TDR 125. Taka pojemność w 2T całkiem daje radę, można było 140 km/h rozwinąć, większość samochodów na światłach porobić, pojeździć w mieście, pojeździć po jakimś szutrze. Była nawet jakaś szalona Cagiva 125, czy też Aprilia RS 125 które 160 łapały. Ale to wszystko już wiekowe pojazdy, często pozajeżdżane, a w 2T trzeba remonty często robić 4T niestety takich osiągów nie zapewni i z nowych modeli nawet nie wiem czy jest możliwość wybrania czegoś innego. Ale choć nie miałem okazji nigdy takimi nowymi jeździć, trzeba pr
×
×
  • Create New...