Jump to content

Remilo7

Pasjonat
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

About Remilo7

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Opole

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

912 profile views
  1. Gdyby to miał być tylko taki problem, że moto spełnia Euro 4, a w Norwegii to za mało, to raczej nie byłby to żaden problem w kwestii rejestracji w Polsce. Ale brzmi to wszystko dziwnie, przynajmniej przy tym urywku historii, który napisałeś. Od wyjechania z salonu, przez 12 lat, nikt nigdy tego moto nie zarejestrował? W 2008 nawet Euro 5 jeszcze nie było. Chyba że było na jakimś etapie wyrejestrowane lub przywiezione do Norwegii z innego kraju w późniejszych latach i nie zostało ponownie zarejestrowane? A może problem leży rzeczywiście gdzieś indziej i jest większy.
  2. Jeżeli posiada wszystkie potrzebne dokumenty, to chyba nie ma przeciwwskazań.
  3. Zobacz ofertę Zaślepka / dekielek prawej lampy A4 B6 Kupię dekielek prawej lampy halogenowej do Audi A4 B6 - zaznaczony na zdjęciu. Sprawny, niepołamany. Numer : 8E0941158 Dodający Remilo7
  4. Kupię dekielek prawej lampy halogenowej do Audi A4 B6 - zaznaczony na zdjęciu. Sprawny, niepołamany. Numer : 8E0941158
  5. Zobacz ofertę Sprzęgło, tarcza sprzęgła LUK 1.9 TDI AWX Na sprzedaż posiadam tarczę sprzęgła LUK 323 0727 10 Pasuje do silnika 1.9 TDI AWX, a także 1.8T. Jeździła w A4 B6 1.8T quattro, jednak przy napędzie na 4 koła i podniesionej mocy okazała się przyczyną występowania drgań podczas przyspieszania, stąd konieczność wymiany na wersję z tłumikami drgań (z 1.8T BFB). Tarcza ma przejechane 4000 km, więc jest jak nowa. Możliwa wysyłka, odbiór osobisty na terenie Opola oraz Wr
  6. Na sprzedaż posiadam tarczę sprzęgła LUK 323 0727 10 Pasuje do silnika 1.9 TDI AWX, a także 1.8T. Jeździła w A4 B6 1.8T quattro, jednak przy napędzie na 4 koła i podniesionej mocy okazała się przyczyną występowania drgań podczas przyspieszania, stąd konieczność wymiany na wersję z tłumikami drgań (z 1.8T BFB). Tarcza ma przejechane 4000 km, więc jest jak nowa. Możliwa wysyłka, odbiór osobisty na terenie Opola oraz Wrocławia.
  7. Pewnie było to do przewidzenia, ale skończyło się na ponownej wymianie sprzęgła na wersję z tłumikami drgań i problem został zażegnany Dzięki @Emejcz, @soul87 i @Damianq za radę.
  8. Co do samochodu, którego raport wrzucałeś. Jeżeli auto jest ze Szwecji, warto sprawdzić je na szwedzkich portalach, bo można tam wyczytać właściwie wszystko. Np. tu: TZU882 - Audi A4 Sedan 1.8 T quattro Manual, 163hp, 2003 WWW.CAR.INFO TZU882 is a silver Audi A4 Sedan from 2003, currently not in traffic. It has a petrol engine with 120 kW (163 hp) power and an 5-speed manual transmission. The combined fuel consumption is 9.3 l/100km and the... Widać, że Audi miało jakiegoś dzwona w przeszłości i później było wystawione za śmieszne 5000 kor
  9. Gdyby ktoś się kiedyś również zastanawiał. Tak jak planowałem, kupiłem używane oryginalne relingi Audi, a do nich bagażnik Thule 561 z mocowaniem roweru za widelec. Jest bardzo stabilnie - taki sposób mocowanie roweru zapewnia nieporównywalnie lepsze trzymanie niż popularne bagażniki łapiące rower za ramę. Same relingi mają gumowe podpory i nie zostawiają śladów na dachu, a metalowe łapy nie mają styku z lakierem, ale na wszelki wypadek podkleiłem je cienką pianką, żeby np. podczas montażu nic nie porysować. Uszczelki niestety trochę się odkształcają, ale póki co wystarczy, że ponagi
  10. Tematów kilka jest z podobnymi problemami, sam obecnie też walczę. Potencjalnych przyczyn jest całkiem sporo. Koła i opony o których już wspomniałeś, tak samo podpora, przeguby - przede wszystkim wewnętrzne, wał zdaje się, że też ma swoje przeguby, dwumasa, sprzęgło, krzywe półosie, luzy w zawieszeniu, a ponieważ masz diesla to gdzieś jeszcze chyba widziałem, że coś o pompowtryskiwaczach przy tej okazji wspominali.
  11. Bez obciążenia samochód i wszystkie jego elementy nie będą się zachowywać tak samo.
  12. Opcję z tarczą zostawiam na koniec. Na ten moment szkoda mi pieniędzy na wymianę nowego elementu, podczas gdy jeszcze nie wszystko co i tak trzeba będzie zaraz wymienić zrobiłem. Samochód kupiony niedawno i wszystko co tam siedzi jest jeszcze oryginalne z fabryki, więc czeka mnie chociażby całe zawieszenie niestety, które zaczyna wydawać coraz więcej dźwięków.
  13. Dzisiaj odebrałem samochód po wymianie przegubów wewnętrznych z przodu. Prawy miał luz, a w lewym była woda. Jest znaczna poprawa - wibracje na 5 biegu przy pełnym gazie od 90 km/h nie występują w ogóle, a poniżej tej prędkości i w pewnych zakresach na 4 biegu są wyraźnie mniejsze. Ponieważ jednak nadal do ideału sporo brakuje, spróbuję także wymienić podporę wału. Guma jest trochę pęknięta i jakiś wału na podporze, choć raczej nie bardzo duży, występuje, więc może pomoże.
  14. Czy ktoś korzystał z bagażnika dachowego/bazowego w sedanie? Głównie interesuje mnie oryginalny Audi i w celu przewożenia roweru. Jak z komfortem i spalaniem? Bardzo źle, czy idzie gdzieś dojechać autostradą? Zastanawiałem się też, czy nie zostają ślady na dachu albo czy uszczelki od drzwi się nie odkształcają przez te zaczepy, które pod nie wchodzą.
  15. Jeżeli po wciśnięciu sprzęgła przechodzi, to może dwumasa?
×
×
  • Create New...