Skocz do zawartości

doogie10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O doogie10

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia doogie10

0

Reputacja

  1. Ech, tam właśnie szukałem i nie znalazłem, czyli czeka mnie wyjęcie wygłuszenia... jak już to uczynię podeślę fotkę... pozdrawiam i dzięki za pomoc
  2. od air bagów pod fotelem? chyba nie zrozumiałeś mnie, wrzuciłem to zdjęcie gdyż potencjalnie tylko z tego mogą te kable wychodzić (a jest to miejsce pod fotelem - widać nawiew na nogi tylej kanapy). Czy mógłby ktoś, kto ma ogrzewane fotele wsadzić aparat pod fotel i pstryknąć fotkę i podesłać, abym widział, z której dziurze tych kabli szukać? Jak nie to będę musiał wciągać wygłuszenie podłogi...
  3. którędy spod wygłuszenia podłogi pod fotelami wychodzi kabel z wtyczką zasilający przednie fotele podgrzewane? (abyście nie pytali - tak całą instalację, tylko podejrzewam, że poprzedni właściciel coś z nimi zrobił i nie chcę od razu zrywać wygłuszenia podłogi aby ich poszukać) proszę kogoś kto ma a4 b5 z podgrzewanymi fotelami aby wsadził aparat pod fotel i zrobił mi fotkę, abym zobaczył którędy mu wychodzą kabel spod wygłuszenia. Poniżej załączam moje zdjęcie, już się nawet pokusiłem aby przeciąć wygłuszenie wzdłuż nawiewu nóg tylnej kanapy, ale niestety nie znalazłem niczego.
  4. Witajcie, wymieniłem już dwie taśmy i dalej mam taką usterkę, jak jest wyżej opisana (przey kręceniu kierownicą przerywa). Możliwe, że obydwie były wadliwe, ale chciałbym to jeszcze sprawdzić. Ma ktoś instrukcję rozbierania takiej taśmy? Widzę, że jest ona zgrzana i nie można jej rozebrać, ale jak nie można rozebrać to jeszcze bardziej trzeba ją rozebrać i zobaczyć co tam w środku się dzieje. Proszę o jakieś sugestie jak ją rozebrać
  5. doogie10

    Filtr gazu

    To może dam całą instrukcję ze zdjęciami jak poprawnie wymienić filtry gazu. 1. Pierw odkręcamy dekielek od butli gazu i zakręcamy zawód zaznaczony w czerwonym kółku: 2. Zapalamy auto i czekamy aż przełączy się na gaz po czym znów czekamy aż auto z powrotem przełączy się na benzynę - jest to sygnał, że w instalacji gazowej nie ma już gazu i bez problemu możemy odkręcać filtry bez obawy nagłego wycieku gazu z instalacji. 3. Odkręcamy pokrywkę i wymieniamy filtr, jeśli jest taka potrzeba wymieniamy również uszczelki. Mój patent w tym kroku polega na tym, iż do śroka filtru wkładam zaokrąglony magnes (z jakiegoś starego małego silniczka) aby zbierał opiłki żelaza. Magnez zajmuje około 1/4 powierzchni bocznej filtra i nie przylega szczelnie do scianek, gdyż mogło by to spowodować spadek przepływu gazu przez filter a w konsekwencji błędne odczyty czujkinów ciśnienia czy nawet dłąwienie się silnika przy nagłym dociśnięciu pedału gazu. 4. Później wymieniamy sobie drugi filterek. Dodam, iż filtry zakupiłem przez internet w sklepie Certools Home page 5. Odkręcamy zaworek w butki, który na początku żeśmy zakręcili a potem dekielek butki (dot. butli w kole zapasowym) uważając aby przez przypadek nie wypiąć kabelka od poziomu gazu. 6. Zapalamy furę i czekamy aż przełączy się na gaz po czym potrzymajmy go na obrotach aby instalacja w pełni się uzupełniła gazem. 7. Sprawdzamy szczelność instalacji za pomocą przeznaczonego do tego testera szczelnośći instalacji gazowej. Teraz możemy się znów cieszyć jazdą
  6. doogie10

    Filtr gazu

    Witam, Tak sobie jeżdżę z instalacją gazową już prawie 3 lata, zmieniam te filtry co 15tyś. km, zawsze w serwisie. Kasują mnie za to jak za zboże, więc wyszukałem sobie na necie zamienniki tych oryginalnych filtrów. Jednakże po własnoręcznej zmianie tego dużego walcowatego miałem takie doznanie jakby nie trzymał ciśnienia w instalacji (zaraz po zapaleniu po zmianie tego filtru obroty wolne miał na poziomie 400obr/min, jak się dodało gazu to było w porządku). Oczywiście po wymianie dokręciłem wszystko i sprawdziłem testerem do szczelności, czy gdzieś nie uchodzi. Poniżej wklejam zdjęcie filtru, który był założony oryginalnie oraz tego zamiennika, który kupiłem na necie (na marginesie dodam, że w serwisie, gdzie dotychczas go zakładałem kosztował 60zł, natomiast ja kupiłem (z przesyłką) za 20 zł. I pytanie moje brzmi, czy można stosować taki zamiennik w moim przypadku? Instalacja to BRC sekwencja. Zdjęcie oryginalnego filtru: <br /><br /> Zdjęcie zamiennika, który kupiłem na necie: <br /><br />
  7. Witam, tak jak w temacie, czasem zaraz po zapaleniu, czasem dopiero podczas jazdy, a czasem w ogóle się nie włącza. Sygnały dźwiękowe 3 serie po 3 krótkie sygnały ze stacyjki wraz ze świecącą diodą od hamulców. Potem dioda gaśnie i wszystko jest w porządku. Sprawdziłem poziom płynu hamulcowego i jest ok. Co może być przyczyną? Czy muszę od razu jechać i podpinać do kopma aby sprawdzić rodzaj błędu?
  8. Tak, będzie palił więcej, a spowodowane jest to tym, że wtedy cały czas ciecz chłodzącej jest na dużym obiegu i silnik nie może się rozgrzać do temp +-90st. Skoro nie może się nagrzać komputer wzbogaca mieszankę i tak paliwo idzie jak złoto. Miałem taki sam problem, po zmianie termostaty wszystko śmiga aż miło.
  9. doogie10

    Ile pali Wam gazu?

    Chłopaki, ja mam 1.6 i sekwencyjny gaz, na pełnym zbiorniku do któregotankuje 35 litrów przejade od 340 w mieście do 400 na trasie)
  10. Witam, miałem taki sam problem, jednak rozwiązanie jest bagatelnie proste. Po kilku godzinach prób i błędów doszedłem do wniosku, że porty w windowsie i programie się nie pokrywają. Teraz w Win7 mam ustawiony port com4 a w programie port com3. Spróbuj tak, może Ci zadziała.
  11. Miałem takie same objawy. Szukałem wszędzie, aż w końcu po n-tym podłączeniu do kompa pokazało słaby sygnał z immo. Zmieniłem kluczyk na zapasowy i takie objawy się skończyły. Jeżdżę bez takich usterek już ponad rok, więc na pewno to jest to.
  12. Niestety, nie mam klimatyzacji także nie sprawdzę tego jak mówiłeś pucek2509. Zasadniczo wyjaśnienie, że to jest normalne, mnie troszkę przekonuje, bo wiadomo, jak zgaszę silnik to nie ma obiegu cieczy i się nagrzewa szybko. Tylko jest taki motyw, że u mojego znajomego w Puncie II po wyłączeniu silnika jeszcze przez chwile chodzi wentylator od chłodnicy i najprawdopodobniej pompka, żeby właśnie dochłodzić tą ciecz. Teraz zastanawia mnie, czy u mnie tak nie powinno być. Może ktoś kto ma benzyniaka przerobionego na gaz zwróci na to uwagę, czy jak zapala po 2-5 minutach po dłuższej jeździe to czy temp przekracza 90st? zaznaczam, że w trasie temp cały czas się utrzymuje na 90st.
  13. witam, problem wygląda tak, dzisiaj mechanik wymienił mi termostat, teraz ładnie szybko się nagrzewa, do 90st, i tak pozostaje czy w trasie czy w mieście, teraz następuje wyłączenie silnika, na 2-5 minut, (szybkie wyjście po browarka do sklepu) po powrocie do auta i odpaleniu go temperatura na wskaźniku na desce sięga 100st. ale dość szybko spada. Czy to jest normalne? Wydaje mi się, że po wyłączeniu silnika powinien jeszcze chwile wiatrak chodzić, aby schłodzić płyn aby nie wrzał? dobrze mówię?
  14. ZAPOBIEGANIE GŁOŚNEJ PRACY HAMULCÓW TARCZOWYCH 1. wymontować wkładki ceramiczne. 2. oczyścić wkładki i zacisk szczotką z miękkiego drutu lub szmatką zmoczoną w spirytusie. UWAGA:nie należy wdychać wydzielającego się pyłu. 3. nałożyć cienką warstwę specjalnego smaru Plastilube lub smaru odpornego na wysokie temperatury, np. Liqui Moly LM-508-ASC, na następujące miejsca: a)wszystkie dostępne miejsca na grzbietowej płytce wkładki cemarmicznej b)czołowa stronę tłoczka c)współpracujące powierzchnie ramy zacisku d)powierzchnie prowadzące zacisku UWAGA: Smar Plastilube lub smar odporny na wysokie temperatury nie powinien dostać się na powierzchnie cierne tarczy hamulca lub wkładek. Ślady smaru na tych powierzchniach należy zetrzeć szmatką i zmyć spirytusem. 4. zamontować wkładki cierne.
  15. mam takie same objawy, mam założoną instalację gazową, i nie zależnie, czy na gazie czy na benzynie też mi się coś takiego dzieje, póki co zdarzyło się to kilka razy, średnio raz na 200km. jeśli usterka będzie się częściej ujawniała trzeba będzie coś podziałać, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...