Tigeroo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Tigeroo
Informacje
-
Imię
Krystian
-
Miasto
Nowy Sącz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Tigeroo
0
Reputacja
-
Witam. mam takie zapytanie do was. Kiedys nabilem klimatyzacje i ona mi uciekla po 2 dniach, ale zauwazylem ze konczy mi sie uszczelka pod glowica i robi duze cisnienie w zbiorniczku i wywala plyn. Pytanie brzmi : Czy padnieta uszczelka pod glowica i wywalanie tego plynu ma jakikolwiek zwiazek z klimatyzacja ??? Przed nabiciem byla wymieniana chlodnica jeden waz i osuszacz.
-
Problem polega na tym, że turbina wyłaczy sie sama przy 2,200-2,300 obr a przy 2,700-2-800 znów się włączy sama od siebie i znow czuć tą moc aż wgniata tak fajnie w fotel.. raz jest dobrze ładnie płynnie chodzi i się nie wyłaczy, a raz zacznie tak się wieszać j/w i nie wiem gdzie przyczyna dlatego zrobiłem te 2 logi i w logu o przepływce widać ze pierwsze ona zaczyna podawac za malo powietrza a za chwile wyłacza sie turbo. Dodam że turbo po regeneracji ma moze 3 miesiace, n75 tez nowe, wezyki powymieniane, przepływki mam dwie teraz założony oryginał po czyszczeniu i mam jeszcze jedną musze jutro przełożyć.
-
Witam mam 2 logi do przeanalizowania pomoże ktoś? Moim zdaniem to przepływka walnięta, ale wolę się upewnić. Dzięki za pomoc. Audi a4 b5 1.9 110 AFN LOG-01-003-przeplywka.CSV LOG-01-011-turbina.CSV