Skocz do zawartości

BartiOG

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartiOG

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Elblag

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia BartiOG

0

Reputacja

  1. Dziękuje wszystkim za pomoc, udało się rozwiązać problem. Po wymianie węża normalnie wszystko śmiga. Dodatkowo czysty egr także jest gitara Jedynei co to jednak musiałem włożyć koło zębate do egra bo silnik wchodził w tryb awaryjny, no ale jak nie ma problemu to nie widzę potrzeby go zaślepiać. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie
  2. No więc wyczyściłem wszystko, wyjąłem tą zębatkę od egr ale mocy nie ma w ogóle. Pod górkę musiałem redukować biegi bo nie chciał podjechać. Dwa lata temu pękł wąż od turbiny do intercoolera, wymieniłem na używany może znowu poszedł... kurde nie chce żeby mnie mechanicy oskubali jestem w posiadaniu takiego kabelka: http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-com-vw-audi-skoda-seat-pro-i4992478882.htmlnada się on do mojego b7 a jeśli tak to jaki program najlepszy do tego celu ?
  3. Kamiltgk zamówiłem podobny zestaw z allegro są dwie płytki jedna 1,5 mm i druga 4mm, tylko tą 1.5 mm zakładałeś ? SotoM a dlaczego nie wiercić otworów ? To wtedy na dobrą sprawę mógłbym po prostu odłączyć egr i nie stosować żadnych zaślepek? Z tym, że to podobno obciąża turbosprężarkę
  4. A więc dzisiaj rano zdemontowałem egr, zasyfiony nieziemsko, zresztą tak jak wszystko dookoła. Teraz będę go czyścił: Teraz parę pytań, jako że chce mieć wszystko zrobione jak trzeba, a kto pyta nie błądzi Czy to wystarczy wyczyścić czy wymienić na nowe ? A ten element czy można wyrzucić i zastąpić go aluminiową płytka o grubości 1,5mm i otworze fi 9 ? A to myślę tylko wyczyścić bez demontażu, czy może radzicie coś jeszcze zdemontować i porządnie wyczyścić ? Może też na coś konkretnego zwrócić uwagę, np. żeby nic nie powpadało do środka ? Sory za taki spam zdjęciami, ale chyba nikomu to nie przeszkadza a pozwala łatwo rozeznać się w sytuacji Jeszcze do czyszczenia mam płyn do kominka to on powinien się nadać idealnie 64driver Tak jak się przygazuje to dymi
  5. Hmm nie mam pojęcia czemu jedyne co było przerabiane to w pruszczu gdańskim rozwiązanie pompy olejowej na to z 1.9 tdi ale to chyba nie ma nic do rzeczy, jutro rano postaram się to zdemontować i dam znać jak mi poszło. Jeszcze raz dziękuje za pomoc
  6. Dzięki wielki, ja go szukałem po lewej stronie. A jeszcze powiedz mi są jakieś większe problemy z jego demontażem ? Btw, A ropą można go wyczyścić żeby się jeszcze dziś przejechać czy poczekać do poniedziałku i kupić specjalny preparat ?
  7. Wymieniłem filtr powietrza i paliwa bo były już w delikatnie mówiąc nie najlepszym stanie. Co do egr to przczytałem cały ten temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/. Jako, że jestem dość "świeży" nie jestem pewny który to ten egr, poniżej dodaje foty jakby ktoś mógł zaznaczyć to byłbym wdzięczny. Czy mi się wydaje, że widać na silniku mieszanine sadzy z olejem, czyli to o czym wspomniano w tamtym temacie, czy to tylko siła autosugesti? W każdym bądź razie olej skądś leci.
  8. Witam, otóż jakiś tydzień temu samochód zaczął szarpać, szarpie na wszystkich biegach, z reguły przy obrotach koło 1700-2000. Na zimnym silniku problem był mniej widoczny im cieplejszy tym bardziej. Wczoraj natomiast po trasie niedługiej ( 60km) strasznie szarpał oraz nastąpił prawie całkowity brak mocy. Czy ktoś może z was orientuje się co to jest ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...