Sam pracuję w sklepie i nie sądzę że ktoś może być nie w temacie chyba że na niczym się nie zna, już wiadomo co powoduje kopcenie. Nie mam fizycznie egr a programowo jest, przeplywka wali Max wartość. A końcówki mam nowe wzm 216! Odpielem przeplywke i nie kopci tak mocno
Witam mam pytanie jak w temacie. Kopci na niebiesko gdy silnik jest zimny lecz tylko po dodaniu gazu. Jak już ciepły to nie kopci. Był robiony remont silnika wraz z nowymi pierścieniami. Robiona kpl głowica także uszczelniacze odpadają. Może to wina wtryskiwacza? Po pau tyś km stan oleju w normie także oleju raczej nie bierze. Odma sprawna, w dolocie no są ślady oleju ale nie wielkie, nie przelewa się Turbo suche. Także proszę o poradę.
u mnie też spada na postoju, ale jak jadę to dochodzi do 90st, nie wiem, może przez to że mam chłodnicę wody zabitą szlamem, jak mieniałem czujnik w niej to szlam był.
kolego dużo przeróbki jak, robienie flansz na kolektor wydechowy i na rurę wydechową, spływ i zasilanie oleju też, załóż od citroena bo ja ową włożyłem z małymi przeróbkami bez robienia flansz i spływu/zasilania
mam trochę sentyment do tych felg, jak zobaczyłem jak kolega przyjechał moim autem to mi się podobało, ale już teraz tak jakoś nie za bardzo, ciężko teraz o jakąś dobra i ładną felgę
Ja będę montował drugi cooler jak w v6 tdi. Kupiłem już odpowiedni cooler z wyjściami w kierunku rur, z tym że ja w ahu mam turbo od xantii i idealnie mi ic podejdzie bo jest odpowiednio wyprofilowana turbina
Auto co w linku to moje. Mam plan taki by na tych azev na każdym ramieniu dac napis. Ale te azevy ładniej by się prezentowały niż te moje monoblocki ? Co prawda znajomi tam chwalili felgi ale mi jakoś te moje już znudziły się