Skocz do zawartości

jacek1982

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacek1982

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia jacek1982

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi. Przyczyna: padnięty zawór N75 - tak jak bigu888 pisał. Po wymianie N75 elegancko śmiga.
  2. Witam. Z racji, że to początek mojej przygody z VAG i Logami proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu w mojej audiczce. Obajwy: po przekroczeniu ok 3600-3800 obrotów auto traci moc i VAG pokazuje błąd 17965 Problemy towarzyszące prawdopodobnie nie mające wpłwu na opisywany problem: - wyciek paliwa spod nastawnika pompy wtryskowej od dłuższego czasu i był przed pojawieniem się problemu (w przyszłym tygodniu mechanik) - temperatura czynnika chłodzącego podczas pracy osiąga maksymalną temperaturę ok 64st C - prawdopodobnie walnięty termostat - problem też występował przed pojawieniem się problemu z brakiem mocy. Wklejam logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252008.html http://vaglog.pl/log_252007.html Czytając forum napotkałem dwa podobne tematy ale bez wskazania rozwiązania problemu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/340355-19-1z-odcina-turbine-vag-com/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/168376-b5-ahu-prosze-o-ocene-logow/ We wspomnianych powyżej postach też występuje przeładowanie turbiny oraz charakterystyczne przejście duty cycle z ok 92 na 68.1 i w tym miejscu pojawia się błąd sterownika. Proszę także o zerknięcie czy przepływomierz jest OK. Kupiłem w sierpniu 2015 nowy oryginalny i wymieniłem padnięty. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...