jacek1982
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O jacek1982
Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia jacek1982
0
Reputacja
-
Dzięki za odpowiedzi. Przyczyna: padnięty zawór N75 - tak jak bigu888 pisał. Po wymianie N75 elegancko śmiga.
-
Witam. Z racji, że to początek mojej przygody z VAG i Logami proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu w mojej audiczce. Obajwy: po przekroczeniu ok 3600-3800 obrotów auto traci moc i VAG pokazuje błąd 17965 Problemy towarzyszące prawdopodobnie nie mające wpłwu na opisywany problem: - wyciek paliwa spod nastawnika pompy wtryskowej od dłuższego czasu i był przed pojawieniem się problemu (w przyszłym tygodniu mechanik) - temperatura czynnika chłodzącego podczas pracy osiąga maksymalną temperaturę ok 64st C - prawdopodobnie walnięty termostat - problem też występował przed pojawieniem się problemu z brakiem mocy. Wklejam logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252008.html http://vaglog.pl/log_252007.html Czytając forum napotkałem dwa podobne tematy ale bez wskazania rozwiązania problemu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/340355-19-1z-odcina-turbine-vag-com/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/168376-b5-ahu-prosze-o-ocene-logow/ We wspomnianych powyżej postach też występuje przeładowanie turbiny oraz charakterystyczne przejście duty cycle z ok 92 na 68.1 i w tym miejscu pojawia się błąd sterownika. Proszę także o zerknięcie czy przepływomierz jest OK. Kupiłem w sierpniu 2015 nowy oryginalny i wymieniłem padnięty. Z góry dziękuję.