Skocz do zawartości

wooks

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wooks

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia wooks

0

Reputacja

  1. A jak rozpoznać która firma zrobiła licznik bez wyciągania?
  2. Powiem tak, nie wiem gdzie można dokonać logów dynamicznych bo mocy tutaj trochę brakuje szczególnie z dołu więc zajmie mi to z 5km pewnie a gdzie znaleźć tyle pustego asfaltu ale postaram się zrobić. Co do zegarów to czytałem że są to żaróweczki, myślałem żeby trochę po druciarsku jakoś na stałe podłączyć je do zasilania np z zapalniczki. Dało by radę? Co do centrala. Nie nie pompuje. Wcześniej jak czasem się otworzył to było słychać pompowanie. Więc to raczej nie wina przewodów, chyba że elektryczny od zamka jakiś idzie. Nastawnik w pompie, a czytałem coś o złym kącie wtrysku. VAG-COMem mogę to sprawdzić? Co do trybu awaryjnego to wczesniej było tak że po przekroczeniu 3k obrotów odcinało mi moc wyskakiwała kontrolka i zostawała za mną biała chmura. Jeszcze wcześniej było tak że przy przyspieszeniu były skoki doładowania. Było czuć jak turbina się otwiera i zamyka co kilka sekund. Ale teraz na takie rzeczy nie mogę narzekać. Czy może to być problem z wężykami podciśnienia?
  3. Witam, jestem tu nowy, zaczynam "swoją przygodę" z Vagiem. Mam A4 B5 1.9 TDI 110KM. Rok 1996. Mam kilka problemów z autem. 1. Silnikiem na wolnych obrotach szarpie, obroty skaczą. Dźwięk przypomina kilo gwoździ w betoniarce. Po dodaniu gazu jest już "lepiej" ale spadając obroty nie spadają przy końcu równomiernie tylko skokowo. Vagiem podniosłem minimalne obroty niemal na maksa, ale silnik dalej skacze. Silnik wysypuje błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Co może być tego przyczyną? Czy badając blok 003 egr powinien stać ciągle na 59,8% czy tak jak jest tam napisane ruszać od 4-84%? Bo u mnie stoi na tych 59% i wartość zmieni się dopiero gdy np dodam gazu. Dowód -> http://vaglog.pl/log_195402.html 2. Zegary oraz przyciski na desce nie mają podświetlenia. W zegarach świeci się tylko licznik przebiegu, na desce przycisk awaryjnych oraz po włączeniu jest kontrolka podgrzewanych szyb. Panel klimy również się świeci. Przyciski na drzwiach się świecą. Wszystkie światła zewnętrzne również się świecą (tablica rejestracyjna również) Bezpieczniki sprawdzałem i są ok. Gdzie szukać przyczyny? Nie sądzę aby nagle spaliły się wszystkie żarówki, to raczej niemożliwe. Czy vagiem jakoś sprawdzić/wymusić podświetlenie? Błędów żadnych nie wykrywa. 3. Centralny zamek nie działa. Pompkę wyjmowałem, po podłączeniu w domu działa, pompuje. Jeszcze niedawno czasami central zadziałał. Dodam tylko że centralny nie ma pilota a tylko poprzez przekręcenie kluczyka (nigdzie nie znalazłem nawet informacji że wychodziły wersje bez pilota, ale cóż. Taką posiadam) Oświetlenie z podsufitki działa tylko po włączeniu ręcznym, po otwarciu drzwi ciemno. VAG z centralnym zamkiem nie chce się połączyć. Z góry przepraszam jeśli nie ten dział, ale nie chciałem wszystkich 3 problemów rozkładać na 3 osobne wpisy więc dałem tutaj. Jeśli błąd to oczywiście poprawię. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...