Skocz do zawartości

demonik_89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O demonik_89

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    śląsk

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BPJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

389 wyświetleń profilu

Osiągnięcia demonik_89

0

Reputacja

  1. Problem który dolega mojemu autu, to szarpnięcia silnika w momencie odpuszczenia i w momencie ponownego wciśnięcia pedału gazu, oraz po redukcji biegu w momencie dodania gazu. Jest to pojedyncze szarpnięcie i auto przyspiesza normalnie. Dzieje się to na rozgrzanym silniku, dopóki silnik się nie nagrzej jest wszystko ok. W aucie zostały wymienione, cewki, sonda lambda, przepływomierz, zawory są po czyszczeniu, świece wymieniane przed rokiem, są po przebiegu 20 tyś km, pompa paliwa w baku podmieniona na inną i brak różnicy, filtr paliwa nowy. Czy ktoś ma pomysł od czego to może być? Ewentualnie jakie logi wykonać (których grup)?
  2. Dzięki za udzielenie odpowiedzi bo już chciałem dolot rozbierać i szukać nieszczelności.
  3. Witam, Proszę o ocenę logów dla silnika 2.0tfsi - moc podobno seria. W ostatnim czasie wymienione : cewki, przepływomierz, sonda lambda, zrobione czyszczenie dolotu z nagaru i dołożony prawy intercooler. Auto przygotowywane do zrobienia programu. W zeszły roku wymiony N75 i zawór upustowy - ta elektryczna "DV-ka" Proszę o ocenę logów ale niestety nie posiadam VCDS-a tylko ODIS-a i nie wiem jak z tego zrzucić logi do excela więc z tego względu wrzucam linki do filmików nagrywanych podczas logowanie. Gdy tylko zakupię VCDS-a zrobię normalne logi, lecz chciałem uzyskać odpowiedź prędzej czy jest to normalne że w grupie 115 podczas pracy na biegu jałowym i podczas jazdy z odjętym gazem wartość zadana ciśnienia jest 250mbar a wartość uzyskana 980mbar? Albo świadczy to jakimś lewym powietrzu w dolocie? Filmiki są bardziej czytelne gdy zmniejszy się prędkość odtwarzania w ustawieniach. grupa 002, 033 002,033.mp4 - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM grupa 115, 118 115, 118.mp4 - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM W grupie 032 wartości odczytane: Blok 1 : -2,5 Blok 2: +7,5
  4. Logi po wymianie przepływomierza na nowy: http://vaglog.pl/log-002_033_LHym3g.html http://vaglog.pl/log-115_118_nmu82P1.html
  5. No, też mi się zdawało że ten przepływ powinien być jeszcze większy. Jak kupię nową to potem jeszcze raz logi porobie.
  6. Nieszczelność pomiędzy przepływką a turbo wykluczona, ale po przemyciu przepływomierza jest reakcja na plus przepływ wzrósł do 175 g. Poniżej logi po przemyciu przepływomierza, robione na szybko przez to tylko grupa 002,033 i 115 za jednym pomiarem. http://vaglog.pl/log-002_033_115_16893.html
  7. Czyli przepływomierz do wymiany? A jakie graniczne wartości przepływu zmierzy przepływomierz w obudowie 2,75"? Bo skoro i tak trzeba go zmienić to może lepiej od razu wrzucić przepływomierz w 3" obudowie?
  8. Witam, Proszę o ocenę logów, gdyż chcę założyć gaz i chciałbym wiedzieć czy wszystko jest w porządku. Autko to Passat b5 fl 1.8t AWT po lekkich modyfikacjach: TIP, DP 2,75", FMIC, wtryskiwacze 320ccm , turbo K04-015 (chińczyk). Wystrojone dwa lata temu w TURBO LAMIK na 227KM 328 Nm Dzisiejsze logi do oceny: http://vaglog.pl/log-002_033_5qzE63L.html http://vaglog.pl/log-003_020_974vx.html http://vaglog.pl/log-115_118_6i0MnL.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...