Skocz do zawartości

Adrianooo1994

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adrianooo1994

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Piotrków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Adrianooo1994

1

Reputacja

  1. Witam, mam takie pytanko, czy wie ktoś jak podłączyć sterownik centralnego zamka. Kupiłem na allegro sterownik Maxicar 686-13027, i potrzebuje schemat co do czego mam podpiąć.
  2. Witam, mam taki problem w swoim Audi, słychać wycie z układu kierowniczego, jak się kręci kierownicą to wycie ustaje, a jak puści to znowu słychać i czuć lekkie drgania kierownicy, od czego może to być ?
  3. Adaptacje robiłem A co do tej masy, to nie widziałem żeby jakiś przewód szedł od masy do przepustnicy.
  4. A mam takie pytanie, bo znalazłem coś takiego na allegro Interfejs OBD SCAN Bluetooth ELM327 OBD2 ( http://allegro.pl/show_item.php?item=4752424350&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62). Czy to działało by w moim aucie ?
  5. Adaptacja była, doszedłem co wydaje taki dźwięk, to silniczek krokowy. Jak odłączyłem go to obroty normalnie spadały i nie falowało nic. Ale nadal jest problem z tym brakiem mocy, może to być źle inka zamontowana ? A do jaki dział powinien być ?
  6. Witam, mam taki problem w moim Audi A4 B5 1.6. 1. Po wyczyszczeniu przepustnicy słabo spadają obroty (wcześniej bardzo falowały) podczas jazdy gdy puszczam pedał gazu. 2. Brakuje mocy, wcześniej było ok, gdy naciskałem pedał gazu to czułem że idzie a teraz ma takiego muła że przesada. Wszystko to zaczęło się dziać po wyczyszczeniu przepustnicy. Nie mam pojęcia od czego, wszystko podłączyłem tak jak było wcześniej. Aaa i jeszcze przy przepustnicy słychać taki dźwięk (niżej daje link z mojego auta). Pomocy, bo nie wiem co mam robić już.
  7. Witam ponownie, miałem wczoraj chwilkę czasu i wyjąłem przepustnice na wierzch, wyczyściłem ją dokładnie i włożyłem z powrotem. Że tak powiem jest lipa bo cały czas falują obroty i nie ma już takiego przyśpieszenia. Włożyłem przepustnice i resztę elementów, przekręciłem kluczyk i z okolicy przepustnicy słyszałem takie buczenie, słychać to po każdorazowym przekręceniu kluczyka. Co to może być za przyczyna że zaczęły mu falować mimo czyszczenia przepustnicy i czemu nie ma takiego przyspieszenia ? Dodałem filmik z tym dźwiękiem o który mi chodzi.
  8. Odłączyć ją narazie ? Bo jak narazie to pali dobrze Wyczyściłem już przepustnice. Teraz chodzi ładnie, nie wyjmowałem jej ale myślę wyjąć żeby przeczyścić bardziej dokładnie na stole.
  9. Kupiłem preparat K2, sprawdziliśmy go w Lagunie I 1.8 8v i podziałał. Więc napewno polecam ten preparat, bo wczdśniej obroty nawet na ciepłym stały na 1100-tu obrotach, a teraz stoi na 900-set obrotach... Jutro sprawdze u siebie czy podziała.
  10. Nadal obroty falują, jedyne co się poprawiło to odpalanie.
  11. Byłem też u gazownika i powiedział że reduktor do wymiany, autko na gazie jeździ już 8 lat na BRC. A co z tymi błędami może być? Czego to może być wina ?
  12. Witam, mam taki problem w moim Audi A4 B5 1.6, a mianowicie falują mu obroty gdy przełączy się na gaz, tak od 500 do 1500, a nie raz przestaje i jest elegancko. Na benzynie też lekko falują ale nie jest to tak bardzo odczuwalne jak na gazie. Byłem podłączyć się pod kompa i wykazało coś takiego, gdy z benzyny przełączy się na gaz to wyskakują błędy od wszystkich wtrysków, jak by wogólę nie chodziły, gdy się skauje błędy to nic nie wyskakuje, dopiero gdy spowrotem przełączy się z benzyny na gaz. Nie wiem co z tym zrobić i jak się do tego zabrać. Jest jeszcze taki problem że na zimnym silniku ciężko odpala, trzeba się troche nakręcić żeby odpalił, a nie raz jest tak że pali od razu, a na ciepłym odpala normalnie. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...