Skocz do zawartości

Pawelz23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawelz23

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Garwolin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Pawelz23

0

Reputacja

  1. Też mam dwa czujniki i u mnie po wymianie 2 pinowego przestało byc czuc wibracje czasami cos lekko za nisko spadnie ale to juz pewnie wina cewki która jest od nowosci i przewodów takze polecam wymiane niebieskiego 2 pinowego czujnika wychodzi na to ze steruje on tez dawka na jałowym? @k232 po roku produkcjii podejrzewam ze masz adr-a z plastikowym kolektorem a w nim jest czujnik temperatury powietrza dolotowego moze on przekłamuje temperature ? Btw polecam wymiane poduch silnika na nowe calkiem inaczej sie jezdzi samochodem jak jest cały komplet nowy dodam tez ze pasuja z tdi jesli ktos ma jakies dostepne z silnika z małym przebiegiem
  2. Ja u siebie wymieniłem na 5w40 i jak do tej pory jest ok po okolo 7 tysiacach 2 setki dolane takze o ile silnik nie zajechany to nic sie dziac nie bedzie. koniecznie tylko zrób płukanke przed zmiana oleju
  3. Pawelz23

    Błąd 00561

    Do sprawdzenia przede wszystkim węze podcisnienia i odma jesli jest ok przepustnica do czyszczenia i adaptacjii u mnie zasysał nawet powietrze bagnetem po wymianie plastiku przestał szarpać na 1 po puszczeniu gazu. Możesz też sprawdzić szczelność połączeń evap-a i jego działanie oraz czarny plastikowy element "pompa podcisnieniowa 058133753D" łaczy sie z serwem. Czasem nawet podobno problemy potafi stwarzac katalizator ale raczej na obroty nie powinien miec wpływu bardziej na moc. Odnośnie przepustnicy czasami grafitowe sciezki sa zbyt przetarte i adaptacja nic nie daje to tylko tak informacyjnie
  4. Pawelz23

    1.8 ADR kilka problemów

    A słychac u ciebie przy właczaniu i wyłaczaniu dmuchawy pukniecie z okolic schowka u mnie dopóki nie zaczął sie odzywać ten dźwięk był ten sam problem. A po drugie odkręcaj zbiorniczek i korek podwiąż go pod otwarta maskę i niech ci tak pochodzi trochę może masz zapowietrzony układ. BTW jeśli nagrzewnica ci grzeje dobrze w jakimkolwiek momencie tzn ze jest ok.
  5. Witam czy mogł by mi ktos podac długość cięgna łaczącego silniczek temperatury z klapka chodzi mi o rozstaw jaki powinny utrzymywac bolec klapki z silniczka(najblizej schowka,gdy zmieniam polozenia na skrajne jest goraca albo zimno). Był bym wdzieczny za wymiary bo niestety poprzedni właściciel go zdemontował( nie działajace odpowiednio sterowanie po przekładce z anglika) był bym wdzieczny jeśli komuś chciało by sie pofatygować i podac mi wymiary.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...